محقق، بشردوست را تهدید به مرگ کرد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۵/۵/۲۱ کد خبر: 119379 منبع: پرینت

رمضان بشر دوست عضو مجلس نمایندگان چندی قبل در صفحه فیسبوک اش محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی را به مناظره فراخواند.

وی گفته است من به خاطر موضع گیری های اخیر محقق به شدت مخالف هستم. و اسنادی از خیانت ها و فساد محقق و خلیلی در دست دارم که با حضور رسانه ها برملا خواهم .

رمضان بشر دوست در پست جدید صفحه اش ادعا می کند محقق او را تهدید به مرگ کرده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608110853202441.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608110853201053.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608110853203727.jpg

کد (22)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کشور ما تابع و دنباله رو سرمایه داری و مافیاهای وال استریت و امریکاست و حقوق بشر و آزادی بیان مطلق در اکثزیت مطلق کشورها بخصوص امریکا وجود ندارد سیاهپوستان علنی مورد تبعیض قرار میگیرند حالی اینجا هم اگر بشردوست تظاهرات بزرگی را برپا کند و حتی اگر مسیر توتاپ را دوباره به بامیان تغییر بدهد باز هم تبعیض ادامه خواهد داشت

>>>   ملت فرق خیانت کار با خدمت کار را شاید از این بعد بفهمند، گرگی در پوست گوسفند را تشخیص خواهد داد. انشاالله تمامی ملت حامی جنبش روشنایی خواهد بود.
اما یک سوال باقی است از زمان رو کار آمدن کرزی که خلیلی و محقق به نمایندگی از مردم هزاره تا هنوز در دولت حضور دارند، چه خدمت را به این ملت کرده اند؟ معلوم نیست باز هم مردم به جانی اینها چسپیده اند. ارگ های برای خودشان از خون ملت ساخته اند.
فرید

>>>   محقق خاين این روزها .... های زیادی میکند یک تار از موی ترا طوری شود محقق که هیچ خانواده و دودمانشرا نابود میکنیم این .....با خودش چی فکر کرده خلیلی هم امتحانشرا پس داده این قوم رهبر جدید و سالم میخواهد نه ....
خدا و ملت پشتیبان شماست اقای بشر دوست کاش همه سیاستمداران به پاکی و صداقت شما بودن انوقت افغانستان گلستان میشد اما حیف که هرچه جانور است در قالب انسان سیاست را به گند کشانده اند
نجیب جاغوری

>>>   بعد از شهادت رهبر دلسوزمردم هزاره هرکسی خود را رهبر
ونماینده قوم هزاره ساختند از جمله خلیلی و محقق بیسواد
سروردانش که هیج کدامشان بجزخیانت به مردم هزاره وهزاره جات دیگر کوچکترین خدمتی که قابل ذکرباشد اینها
انجام نداده اند درست است که دیگر اقوام هم رهبر دارندآنهاهم دزدی میکنند وهم خدمت میکنند به مردم خود امروز این درگیری که برسر لین برق ۵۰۰کیلو ولت است ربطی خاصی به مردم ندارد باید خود رهبران هزاره پیگیری
میکردند و از حق مردم هزاره دفاع میکردند اگر مردم از رهبران خود مطمین میبودند که حقشان را از حکومت میگیرند هیج وقتی دست به تظاهرات نمیزدند اما مردم فهمیدند که رهبران هزاره توان چنین کاری را ندارند چونکه اگر حق همه مردم هزاره را از حکومت فعلی بخواهند باید با پست ها و مقامهای که در دست دارند خدا حافظی کنند ودر حقیقت خواست برحق و مسلم مردم هزاره را قربانی چوکی ومنصب خود ساختند اشخاصی مانند خلیلی و محقق بیسواد و دانش باکناره گیری از خواسته بر حق وپشت کردن به مردم خود را رهبر فکرنکنند وآبرومندانه دست از این ادعا بردارند و رهبریت را بگذارند به کسی که واقعا"حقدارش است.
مصطفی علوی

>>>   باید رمضان بشردوست منحیث یک شخص تحصیلکرده ودانای هزاره با تبیر وتفکرسیاسی که دارد این چند اشخاص
راکه خود را بظاهر خدمتگذار مردم هزاره مینامند ودر باطن
مشغول زر اندوزی وچپاول هستند را قانع بسازدکه دیگر
مردم هزاره را در ترازوی معامله قرارندهند و باسرنوشت مردم بازی سیاسی نکنند چون دنیا گذرا است.وخدمتها وخیانتها بیاد ماندنی.
ع ص

>>>   زنده باشی جناب بشردوست صاحب انشاالله که نه خلیلی ونه هم محقق ..... کرده نمیتواند درپناه خداون باشی.
وطن دوست ازکابل

>>>   حقیقت حقیقت است / من با اخلاص درست با برادر عزیزم آقای بشر دوست موافقم و از بارگاه خداوند برایش عمر طولانی میخواهم/ خلیلی و محقق رهبرانی ناکام ... بودند که 300 مردم بیچاره هزاره و هزار ها خانواده ها را در 2 اسد در ماتم شاندند.
نجیب الله کابلی

>>>   آقایان محقق و خلیلی مردم هزاره را حق ما یملک خود می داند دیگران حق دخالت در این امور را ندارد. به هر قدم علم کند تهدید به مرگ می کند.
بنا به نقل یک منبع از نزدیکان آقای محقق حاکی از آن است که آقای محقق در یک تماس تلفنی به احمد بهزاد گفته است که نتیجه فیصله کمیسیون را پذیرفته و مردم را علیه من و حزبم تحریک نکن. در غیر آنصورت ‌پیامد های ناگواری در قبال تو و هم قطارانت خواهد داشت که پشیمانی بعد از فوت وقت سودی نخواهد داشت.
بنا به نقل این منبع، محقق به تمام سران جنبش روشنایی بصورت مخفیانه اخطاریه فرستاده است که گریه نمودن غلامحسین ناصری نماینده مردم بهسود در پارلمان شاید دلیل بر فشار های پشت پرده بالای اعضای جنبش روشنای باشد.

>>>   رمضان نترسي، محقق و همه خائنين خائف هستند، بچه ترسانك ميكنند، منحيث نماينده مردم نزد ملت و خدا مسؤليت داري بايد إسناد خيانت همه خائنين را بزودي إفشاء نمائي، در غير آن در روز جزا شريك جرم شان حساب خواهي شد.
مرد مؤمن مرد حق، رمضان بشر دوست

>>>   محقق خلیلی دانش بزودی از طرف هزاره ها محاکمه میشود. زنده باد رهبران جنبش روشنای

>>>   اقای بشر دوست افرین بر شهامت وغیرت ات که بدون ترس وحراس میگوید که اسناد خیانت کریم خلیلی و محقق را در رسانه ها اگر خواسته باشد افشا مینکم ایا بهتر نیست که از خیانت های این دو سوس مار عوام فریب زراندوز مردم را هرچه زودتر اگاه سازید تا دست از حمایت این خاینین عوام فریب تجار مردم فروش پرده برداشته شود تا مردم چهره واقعی این رهبران (رابران) که هرطرف نفع شان بود خودرا میکشانند شناخت کامل حاصل کنند .

>>>   سیاستمنداران باید از این نوع بازیهای طفلانه و مشاجره های پیره زنانه بپرهیزند و در چنین شرایطی با احساسات مردم بازی نکنند.
اگر آقای بشردوست سندی در اثبات خلاف ورزی، جرم و خیانت هر کسی که باشد دارند پس آنرا باید فورآ علنی بسازند و در اینجا ضرورتی از پرسان و سوال ظرف مقابل نیست. امروز مهمتر از همه اتحاد و اتفاق همه مردم ما و جبهه گیری مشترک در مقابل طالبان و داعشیان و پشتیبانی از قوای مسلح ماست.

>>>   ممکن است اینهم یک کمپاین بشردوست باشد تا بدینوسیله دیگران رابرای همدردی باخود جذب کند ، اکثریت حتی هشتاد فیصد حرف های بشردوست کمپاینی است

>>>   بشر دوست همه خوبی هارا دارد بجز استعداد رهبری !
(قـــــــوچ علی )

>>>   افرین اقا ی بشردوست درانتخبات بعد کاندیدبشی حتما پیروزی ازان شماست
رامین ازایران شهرستان رفسنجان

>>>   اینها فعلا خاینینی بیش نستن

>>>   بشر دوست صاحب!
هیچ تشویش نکن. من و یک رفیقم محافظین محقق و خلیلی هستیم . موی سرتان را کم کنند همان لحظه هر دوی شان سر به نیست میشوند!!!!!

>>>   گر چي من يك تاجك هستم ولي از نزديك با اقاي بشردوست اشناي دارم تا انجاي كه من بشر دوست را مشناسم او يك طالب هست اينكه او خود را پشتوان جنبش روشناي إعلام كرده نمايشي است او يك شخص خود كشي بيگانه پرور است.
زلمي كابل

>>>   اگر محقق بشر دوست را به مرگ محکوم کرده باشد واقعا او انسان بی منطق و زور گو و به اصطلاح مرم ما پایلوچ است. چنین آدمی چگونه شایستگی معاونت اجرایی را دارد. البته همه سردمداران دولت ما ازاین قماش هستند.

>>>   دنیا چی میکند وما به چی مصروف هستیم افسوس

>>>   زند باد بشر دوست ، این نماینده واقعی مردم و وکیل صادق پارالمان و مردم هزاره ، همه مردمیکه میخواهند افغانستان ازین بدبختی خلاص شوند باید از آقای بشر دوست حمایت کنند.

>>>   اقای محقیق دیگر چهره واقعی تو خلیلی راشناختم تو و خلیلی حق مردم مارا معمله سیاسی میکردین وحق مارا قر بانی منا فیع شخصی فا میل وفرزندان تان کردین شماه چوکی وزارت را برای حذب و فامیل تان خواستین ولی جنبش خدمات میخواهد وزیر هرکه باشد فرق ندارد سرگ ما پخته باشد ولی منافیع به کلی مردم برسد وو
امان بامیانی

>>>   بلی موافق میباشم حقایق واسناد موثق به رسانه ها بدهید تا روی این اسیا رویان وعملکرد های شان برای تمام مردم بر ملا گردد واز این عر وفشها بیفتند.
عبدالله از کابل

>>>   میگویند تا ابله در جهان است مفلس در نمیماند تا که هزاره بیسواد وکراچی کش باشد اغای خلیلی و محقق در نمماند این اغا یون نمی شرمند در این عصر وزمان در روز های تاریخی وعقیدتی خود شان استاد میشوند وهزاره های غریب وبیچاره را وادار به این مسازند که دست های الوده بخون شان را ببوسند و از طریق تلویزیون های شخصی نشر و افتخار می کنند ای هراره بیچاره غریب تا زمانیکه این دد منشان به قدرت رسیده اند تا بحال در غار های بت بامیان زندگی مینماید کدام تغیر امده یا خیر ایا شما چیره این خاینن نمی شناسید این ها هزاره کش ها هستند

>>>   محقق خودش خائین است درامان خداباشید بشردوست عزیز!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است