یگانه پایگاه هوایی جنوب با کمبود امکانات روبرو است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۵/۵/۲۱ کد خبر: 119374 منبع: پرینت

فرماندهی نیروی هوایی قندهار یگانه پایگاه هوایی در حوزه جنوبی است که تعداد چرخبال های آن کمتر از 20 عدد است.

به گزارش کابل نیوز: قوماندان این پایگاه هوایی می گویند: درست است که این جنگ ها پیش می رود اما با وجود کمبود امکانات در این خصوص نیروهای امنیتی را با مشکل رو به رو خواهد ساخت.

مسوولان می گویند که در حال حاضر، در دو ولایت حوزه جنوبی، جنگ جریان دارد به همین دلیل ضرور است تا شمار طیاره ها افزایش پیدا کند.

فرمانده نیروی هوایی قندهار می گوید: که گاه گاهی از اکمال نشدن سربازان در خط مقدم جنگ و عدم انتقال زخمی ها به موقع و مشکلات مشابه دیگر، شکایت هایی را می شنود که تا حدودی با امکانات کم برای رفع این مشکلات، اقدام کرده است.

این در حالی است که نیروهای کشور، بیشتر اوقات در هنگام جنگ هلمند از نبود نیروی هوایی شکایت می کنند و می گویند که نرسیدن نیروی هوایی به موقع، مهار جنگ را مشکل ساخته است.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امروز درارگ برای پسر کاکای کرزی سالگرد مرگ گرفته بودند همه جمع شده وبرایش دعا کردند وهیچ کس هم نگفت که این ادم چه دستاورد داشت ازین معلوم میشود که در افغانستان تنها گنهکار حبیب الله خادم دین رسول الله است که حتی ملا هم ازترس قطع نشدن معاش اورا فراموش کرده ومیگذارند که دشنام داده شود
امروز یک جوان بااحساس مربوط قومش (قوم حشمت خلیل کرزی ) راندیدم که بگوید ین مرده پرستی بخاطر چیست برای خودشان همه ارزش ها مهم است ولی برای دیگران همه چیز باید منع وجواب صدا های عدالتخواهی هم به توهیین ودشنام وانتحار داده شود جالب بد به این میگویند وحدت مولی یعنی هیچ افغان ازافغان دیگر برتری نداردولی ریس جمهور باید افغان اصلی باشدوروی افغان غیر قبیله را پوست کندافغان اصلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است