سران جنبش روشنایی با رییس جمهور دیدار دارند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۵/۵/۲۱ کد خبر: 119365 منبع: پرینت

یک فهرست ۱۶ نفری اسامی سران جنبش روشنایی به امضای احمد بهزاد و جعفر مهدوی، غرض ملاقات با رییس جمهور غنی به ارگ فرستاده شده است.

رییس‌جمهور این ملاقات را پذیرفته و گفته است فرصتی را برای این دیدار در دستور کارش قرار می دهد.

این در حالی است که سران جنبش پیش از تظاهرات ۲ اسد هرگونه گفتگو و مذاکره با حکومت را رد کرده و باعث کشته و زخمی شدن صدها تن شدند.

این نشست را چنانچه محرمیت آن از سوی جنبش روشنایی درخواست نگردد، بزودی از تلویزیون ملی شاهد خواهیم بود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حشمت كرزى ... ولس يا شهيد ولس؟
انهايكه در راه دفاع از وطن جان مى دهند چى اند؟
كارخانه بابه سازى، قهرمان سازى و اتل سازى جعلى با قوت تمام به كار خود ادامه مى دهد و اين سندى دگرى است كه چيگونه تاريخ اين كشور پٌر از قهرمانان جعلى است كه هيچ كدام نه تنها ارزش ان را نداشته اند بلكه از چهارچوب زندگى يك انسان عادى نيز فاصله داشته اند.
پشتونيزم تبهكار و قبيله گرايى بزرگترين عامل ادامه بدبختى اين كشور است، و تا اين سلسله تبهكار قدرت سياسى را در دست داشته باشند اين كشور به سوى تفرقه و بد بختى راه خود را ادامه خواهد داد.

>>>   جنبش تاريكي بايد مورد پيگرد قانوني قرار گيرند ، ضرورت به ملاقات كلمرغ نيست.

>>>   مذاکره ومفاهمه کار خوب و نیک است بشرطیکه چیزی که توفق میگردد وطرف قبول واقع میگردد عملا تحقق پیداکند نه اینکه مانند توافقنامه ای که بین داکتر اشرف غنی و داکتر عبدالله عبدالله که حکومت وحدت ملی باساس ان توافقنامه شکل گرفت اما تا امروز تعهدات متن توافقنامه شکل نگرفته وعملی نگردیده است که میتوان از چند مواد عمده واسایس ان بطور مثال نامبرد اصلاح قانون انتخابات و تعین اشخاص صادق ومعتهد در کمیسون های انتخاباتی بجای اعضای اشخاص هقلبکار و خاین گذشته و توزیع تذکره های الکترونیکی که با وصف تصویب وتوشیح ان از طرف ریاست جکهور هنوز در گرو ریاست جمهوری است و عملی نگردیده و برگزاری لویه جرگه قانون اساسی از مواردی است که در توافقنامه به ان تعهد شده مگر در طول دوسال به بهانه های گونا گون ریس جمهور انرا در گروه خود گرفته و نمی خواهد که ان عملی گردد وبر خلاف ریس کمیسون تقلبکار وخاین کمیسون انتخابات یوسف نورستانی را بحیث سفیر نماینده دولت افغانستان در کشور ایتالیا از جانب ریس جمهور تعین گردیده است در حالیکه وزارت خارجه اصلا به این مقرری اگاه نبوه و موافق نمیباشند .

>>>   جناب اشرف غنی!!!!
اگر چی چندان شی نیستی!! ولی ترا سوگند میدهم که هیچ چیزی را از جانب احمد بهزاد وطنفروش قبول نکنی چون او یک دزد و دشمن وحدت میان اقوام افغانستان است.

>>>   ما هرگز نخواهیم گذشت که خون جوانان غیور وعدالت طلبان جنبش روشنائی پایمال شود!‏ مقصر اصلی این واقعه المناک غنی وعبدلله خائن هستند که توسط دستان پلید وسیاه گروه غدار وکافر داعش انجام شد،مردم ما هوشیار،بیدار وآگاه باشند که دشمنان بین ما تفرقه واختلاف بندازند! محقق وخلیلی دیگر راه شان را جدا گرده اند ما به رهبر جدید،فعال وخرمند که بتواند توان رهبری داشته باشد نیاز داریم.
نادرشاه

>>>   جنیش روشنایی تفکر در راه اصلاحات واقعی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است