رييس جمهور طرح ميخواهد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۵/۵/۲۰ کد خبر: 119320 منبع: پرینت

در رابطه به نا امنى هاى اخير، به ديدن رييس جمهور، ارگ رفتيم. در يك سالن بزرگ انتظار رييس جمهور را مي كشيديم، رييس جمهور امد و رو به روى ما نشست.

به نمايندگى از جوانانِ كه حضور داشتند، براى من اجازه سخنرانى داده شد. به رييس جمهور گِله كردم كه در ادارات امنيتى اشخاص ناشايسته را گماشته اى، هماهنگى نيست، سربازان با شكم هاى گرسنه و دستان خالى مى جنگند... رييس جمهور سرش بالا گرفت و با جديت گفت "بيار، طرح بيار!" دوست من ادریس استانکزی كه در كنارم نشسته بود عصبانى شده گفت: "بخى بيادر! تمام وطن را در طرح گم كردى، اما يكى را هم عملى نكردى.

رييس جمهور با عصبانيت ميزش را با مشت كوبيد و از جايش برخاست، قبل ازين كه كار ديگرى بكند تالار را ترك كرديم؛ همين جا بود كه چشمانم را باز كردم كه نيمه شب است و ساعت را كه ديدم كه از ٤٣ دقيقه. كمى آب نوشيدم و بقيه خواب را تكميل كردم...

نعیم نظری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد این حادثه در بیداری صورت نگرفت وگرنه ریس صاحب جمهور سکته قلبی کرده خونش در کردنت میشد و جواب بانوی اول مملکت را چطور میدادید بالا بود بخیر گذشت لعنت به ع و غ همراه این طرح های شیطانی شان وطن داران بگوید امین یاربالعالمین .

>>>   چقــــــدر استانکزی زیاد شده سابق اینها کجا بودند حالا همه مردم استانکزی تخلص میکنند

>>>   خدارو شکر میکنیم.این دولت وحدت ملی اگر برای مردم چیزی نداشته
برای دولت مردان افغانستان پیسه و دالر های امریکایی داشته که بتونه
کسن همین ها رو پر کنه.

>>>   خوب شد که خواب بود اگر در بیداری می بود یک سیلی محکم در دهن شا ن می زدی که در آینده ( دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ) هم خیال وخواب ریاست جمهوری را نمی کرد

>>>   طرح هم باید به سلیقه متفکر دوم جهان باشد ورنه قبول نمیشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است