معمای سقوط چرخبال پاکستان در لوگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۵/۵/۱۷ کد خبر: 119174 منبع: پرینت

1. پاکستان میگوید این چرخبال 7 سر نشین داشت که 5 نفر آن پا کستانی و 1 نفر روسی بوده است به اجازه دولت افغانستان از لاهور پرواز و بخاطر ترمیم عازم مسکو بوده است .

2. طیاره که عوارض تخنیکی داشته باشد چطور میتواند از لاهور الی مسکو صدها کیلومتر فاصله را طی کند و به منزل مقصود برسد .

3. این طیاره که سقوط نموده از جمله 7 نفر سرنشین 3 نفر آنها اعضای استخبارات پاکستان اند و یک نفر شان شدید زخمی است سرنشینان این طیاره در حال حاضر نزد قومندان آدم خان کوچی که اصلاً از کوچی های افغانستان است اما همرای قومندان سیف الدین سیف پاکستانی در افغانستان بنام جهاد فعالیت میکند.

4. اگر این سخنان حقیقت دارد که پرواز این چرخبال مجوز داشته این چرخبال از لاهور تا مسکو باید دو سه مرتبه بخاطر گرفتن تیل نشست میداشت این نشست ها در کجا بوده است.

5. بعد از نشست اضطراری طیاره مکمل سوخته یا سوختانده شده چطور سر نشینان زنده مانده اند به باور من این طیاره برای گروه های طالبان کمک نقدی آورده بوده، حالا نمیدانم چرا روی چه دلیل حقیقت اظهار نمی شود و کابل نیز زیر لب سخن می گوید.

احمد سعيدى


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حتی قوماندان اشرار همان محل ذرهمین طیاره به لوگر آمده است

>>>   صد فیصد درست است گفته سعیدی صاحب اول چرخبال از پاکستان تا روسیه خنده اور است . دوم مانند چرخبال های که در شمال مانند بغلان و کندوز طالب جابجا مینمود سال گذشته .سوم چرا دولت در رسانه ها واضح برای مردم تجاوز آشکار پاکستان را بیان نمی کند .
پس معلوم است طالبان ارگ نشین هم حتما دراین هیلکوپتر بوده اند که ارام هستند.

>>>   چیزی که عیان است.
چه حاجت به بیان است.
پاکستان، روسیه، هلیکوب تر
هه هه هه ...‌

>>>   این مسئله را غنی کوچی میتواند توضیع کند، چون جزیات این تجاوز ها در همان وقتی که رئیس تقلب کشور (انتخابی ولسمشر) غنی احمدزی کوچی شخصن به دربار راحیل شریف پاکستانی رئیس ارتش پاکستان در دفتر شخصی او شرف یاب شده بود بحث شده بودند۰

>>>   جنرال های پاکستانی بخاطر کمک طالبان امده است اما دولت به چشم مردم افغانستان خاک را میزند

>>>   این هفت نفر کا ساکن طیاره بودند همان جنرالان ارتش پاکستان هستند که بخاطر اختلال امنیت این کشور به اجازه دولت افغانستان
آمده است. باید اینهارا یک بار مهمان میکردند وبعد به سنگر روان شان میکردن
لعل محمد باسل شیرزاد

>>>   این یک پروژه است فقط این و آن گفته هر آن کاریکه از دست ع غ بیاید از نگاه ظلم و ستم در مقابل مردم افغانستان دریغ نخواهد کرد.
اینها پروژه ای را که به راه انداخته اند فقط نابود ساختن جوانان دلیر کشور است.
ستون فقرات یک کشور جوانان همان کشور است اگر جوان نابود شود پس چه خواهد شد......؟؟؟؟
ع غ فقط نابودی جوان از افغانستان را میخواهد چون جوان نباشد اینها میتواند هرآن چیزیکه دلش خواست بکند و همچنان کرده است اینها برای جوانان نی سهم میدهد و نی وظیفه منبع عایداتی جوانان را از بین برده است فقط میخواهند که جوان بیدون کدام گپ باید از وطنش فرار بکند و دیگر کشورش که بوی مادری را میدهد جوان در خواب هم این بوی را حس نخواهد کرد.
فریدون یولداش ولایت جوزجان شبرغان.

>>>   طیاره که به خاطر ترمیم مسکو میرفته فکرکنم دو نفر کافی بود که ببرند نه 7 نفر جالب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است