اشرف غنی برنامه پنج ساله امور مالی را افتتاح کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۵/۵/۱۷ کد خبر: 119168 منبع: پرینت

اشرف غنی برنامه "تطبیق راهکار برای مدیریت امور مالی عامه – آغاز پلان قابل تجدید پنج ساله" را رسما در ارگ ریاست جمهوری افتتاح کرد.

به گزارش ریاست جمهوری ابتدا اکلیل حکیمی وزیر مالیه در خصوص مدیریت مالی عامه به اشتراک کنندگان معلومات ارایه کرده، گفت که بر اساس وعده حکومت در کنفرانس لندن، این پلان ترتیب گردیده تا مردم اطمینان حاصل کنند که پول بیت‌المال نزد حکومت مصوون می‌ماند.

وزیر مالیه گفت، براساس این برنامه، حکومت اصلاحات را از وزارت مالیه آغاز و به تمام وزارت خانه‌ها گسترش می‌دهد. وی افزود، پلان مذکور مشخص می‌سازد که چگونه سیستم مالی تنظیم گردیده و از منابع و امکانات بگونه موثر و مفید آن استفاده شود.

وزیر مالیه اضافه کرد که این پلان جز پان بزرگ چارچوب انکشاف ملی حکومت می‌باشد که با سکتور خصوصی، جامعه مدنی و شرکای بین‌المللی شریک شده و در نشست بروکسل ارایه خواهد شد.

رییس جمهور کشور از تلاش‌های وزارت مالیه بخاطر تنظیم این پلان تشکری کرده، گفت که این پلان پس از بحث با تمام ریاست‌ها و ادارات ترتیب شده است.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درغلگربابا احمدزی، ذاخیلوال دزد و اختلاس گر مشهور و معلوم الحال را که ملیونها دالر بیت المال را در کمپاین های انتخاباتی اش مصرف کرد مشاور ارشد اقتصادی اش تعیین کرده بود۰ سال که نیکو است از بهارش پیداست۰ شما از این ها چه انتظار دارید؟

>>>   پلانهای پنج ساله ویاکوتاه مدت ویادرازمدت اقتصادی وسیاس یوفرهنگی واجتماعی توسعوی بایدهرچه زودترتدوین شود آنهم باکارشناسان ارشد هروزارت .
شیوابلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است