آتش سوزی در مارکت کوته سنگی کابل(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۵/۵/۱۴ کد خبر: 119074 منبع: پرینت

در مارکت زدران کوته سنگی کابل آتش سوزی رخ داده است.

شاهدان عینی می گویند: آتش سوزی از طبقه دهم آغاز شد و به طبقه هشتم مارکت گسترش یافته است.

هرچند علت این آتش سوزی روشن نیست، اما گفته می‎شود برخاسته از شارتی برق است.

آتش نشانان به محل رویداد رسیده اند و گفته می‎شود که  تا اکنون یک تن در این رویداد زخمی شده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608040758171852.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مه خو گفته بودم!
دولت میگوید،چون هزاره ها از برق صحیح استفاده کرده نمیتوانند و از پیش شان شارتی میشود، از همین سبب لین برق را از بامیان تبر نمی کنیم.

>>>   این آتش سوزی ها عمدی است چند سال میشود که در مزار هرات جلال آباد کابل سرمایه های مردم را خاکستر میسازند ونامش را آسان شارتی برق میگذارند ، اگر شارتی باشد فیوز می افتد برق قطع میشود ، اگر اینطور نیست فیوز برای چیست؟؟

>>>   او مردم از خدا بترسید بالای مال گنده و فرسوده خود قسم نخورید , عیب مال خودرا به مشتری بیان کنید , ذکات مال و دارای خودرا بدهید تا از چنین حوادث در امان بمانید.

>>>   افسوس . یوسفزی

>>>   اگر عامل آتش سوزی برق باشد نتیجه استندردبودن رابرق نشان میدهد
ازطرفی تهدید برکسانی است که بخاطر برق مردم را می کشند که گویا میگوید متوجه باشیم شما خود را واسطه ی من می کشید ومن اموال شما رابه فنا ونابودی می برم شما برسر من عدالت نمیکنید من خودم روز به حساب شما می رسم. البته این مردم مظلوم که دراین حادثه متضرر شدن مورد این خطاب نیست
.Hashimi

>>>   منتظر هستم که تمام بلند منزل های کابل آتش بگیرد و به زمین هموار شود تا این مردم بدبخت از شر مافیای بلند منزل های که به پول قاچاق حرام به هوا بلند شده است نجات پیدا کنند . این چی حال است از برای خدا از کابل چی ساختند این پولدار های حرام خور. یک زباله دانی .

>>>   تصور نکنید این آتش سوزی ها تصادفی و یا بر حسب اشتباه و یا هم قراریکه دولتی ها اعلان کردند شارتی برق بوده باشد، این آتش سوزی ها و انفجار و نابودی بنیاد های اقتصادی مردم افغانستان توسط دستگاه های استخباراتی غرب و متحد منطقوی شان پاکستان و یا هم مزدورانی در دولت کابل سازماندهی و اجرا میشو د تا مردم ما به حدی مفلس و نا توان شوند که دیگر خیال مقاومت در مقابل اشغال غرب در سرشان نیاید و یا هم بدلیل فقر و ناتوانی به اردوی ملی کع معاشش را آمریکا میپردازدو آمریکا به مقاصد خود از آن استفاده خواهد کرد نه مردم افغانستان و یا مجبور شوند جهت اعاشه و اباته فرزندانشان به صف طالب و داعش که توسط آمریکا جهت تخریب کشور های اسلامی و غیر اسلامی رقیب ساخته شده بپیوندند، . انفجار بازار آرگون پکتیا ، انجار بازار شاشهید در کابل، انفجار دارایی های افغانها در پهلوی مهمانخانهٔ نار گیت چند روز قبل در کابل که فقط افغان ها ملیونها دالر متضرر شدند و انفجار و سوختاندن دها منبع اقتصادی افغانها بشمول سرای ضدران که باز هم افغانها ملیونهادالر متضرر شدند از این قبیل تخریبات استخباراتی میباشد. من بخاطر دارم که چند سال قبل در طول یک هفته چند تجارتخانه بزرگ یکی در فیض آباد بدخشان دیگری در مزار شریف و سومی هم در کابل حریق شد.
گرجی آمریکاییها قبل از ۲۰۰۱ پاکستان را تهدید کرده بودند که اگر با آمریکا در پلانهایشی همکاری نکند پاکستان را به عصر حجر بر می گردانند ولی حالا معلوم میشود که پاکستان خود را از این خطر رهانیده اسدت و آمریکا در عوض افغانستان را به عصر حجر میبرند،
قلندر شاه از کابل

>>>   امنــیت نا مــــــلـــــی میگـــویـــد ما از پیش خبـــــــــــرداشتیــــــم

>>>   شرکت برق رسانی باید هیآت های در هر زون شهر به اشتراک
نماینده از اداره پولیس داشته و سالانه یک بار ویرنگ های هر
محل و هر سرای هر عمارت را چک و تفتیش کند و نواقص آنرا
به ذریعه و مصرف مالکین اصلاح و ترمیم کند .
مشروط بر اینکه مشروط بر اینکه مشروط بر اینکه منبع دیگر
برای اخاذی و رشوت ستانی برای کارمندان باز نه گردد.
م.ش. ف کابل

>>>   این حریق سرمایه های مردم کار اسرائیل است

>>>   این همه قصدن رخداده این خود معلوم است که کار چه کسای است فقط دست به دست همه داده تا بتوانیم از این بهران هویت عبور نمایم

>>>   نتیجه خون شهدای جنبش است، مال آنهای که در کشتن این مردم بیگناه سم داشته اینگونه می سوزد وخودش در آتش دوزخ خواهند سوخت. انشاالله.

>>>   زمانیکه در امنیت ملی یک کشور را
اطفال های جاهل مافیا رهبری کند
دیگر کدام توقع نداشته باشید
ازین حکومت
معامله گر محافطه کار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است