چرا سکوت....!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۵/۵/۱۲ کد خبر: 118977 منبع: پرینت

چرا به سكوت و خاموشي فرو رفته ايم و بي تفاوت تر از هر زماني ديگر، در گوشه ي آرام گرفته ايم و فرياد هموطن هاي مظلوم تانرا كه در حادثه شب گذشته كابل قرباني شده اند، را نمي شنويم؟

چرا لب نمي گشاييم تا غفلت و ناكارگي حكومت گران را بيان كنيم و اسرار قاتلان غير مستقيم مردم خويش را آشكار سازيم؟

چرا نمي پذيريد كه حادثه ديشب كمتر از فاجعه شاه شهيد كابل نبود كه در آن صد ها تن قرباني شدند ولي با مهندسي كردن حادثه، تلقات افراد ملكي و نظامي را اندك نشان دادند؟

چرا مدني هاي كه لاف از دادخواهي مي زنند و زدند، از ماه ها به اين طرف سكوت مرگبار كرده اند. نكند پول هاي شوراي امنيت از يك طرف و قطع پروژه هاي كه فعلا دٌمب اش زير پاي اتمر است از طرف ديگر باعث شده است تا اين ها به خواب افلاطوني بروند؟

ساحه تخريب شده ناشي از انفجار شب گذشته بيان حقايق تلخ است كه اگر چنانچه تحقيقات بي طرفانه صورت گيرد، احتمال آن مي رود كه صد ها تن را به خاك و خون كشانده باشد. اما حاكمان كابل به دليل جلو گيري از وحشت و ترس ويا بيم از دست دادن موقف و چوكي حتي خون مردم را ناديده مي گيرند.

ميثم احساني


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   میثم جان احسانی ! احساست قابل قدر است. ولی تا جاییکه از طریق رسانه های وابسته و آزاد و بی طرف و مغرض ، دیدیم و شنیدیم، در اطراف محل انفجار، منازل رهایشی خیلی اندک ، وجود داشته که آنهم به فاصلهء نسبتا" دور از محل حادثهء تروریستی ، واقع بوده اند. پس نمیدانم ادعای تلف شدن "صد ها " تن در آن رویداد، بر مبنای کدام استدلالی استوار میگردد؟ منظورم اینست که در آن نیمه شب و در آن محل غیر مزدحم، به جز از ساکنان همان کمپ، این " صد ها نفر" دیگر در انجا چی میکردند؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است