وردک: افغانستان تخته خیز آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۵/۵/۱۱ کد خبر: 118923 منبع: پرینت

باوجود کمک های بی شماری که از سوی کشورهای غربی به افغانستان شد و با وجود شعارهای بی شماری که از سوی حکومت وحدت ملی برای بهبود اوضاع کشور در هر زمینه ای داده شد، هنوز افغانستان در منجلاب ناامنی وفقر غرق است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل نظامی، در خصوص کوتاهی های رهبران حکومت در قبال افغانستان گفت: در افغانستان آواز دموکراسی بلند شده است اما مطابق با اصول و قانون دموکراسی رفتار نمی شود، قانون مراعات نمی شود، یک نفر می آید و حکومت را پنجاه پنجاه تقسیم می کند، حاکمانی که در هر ولایت مکرر هستند، حتی در شمال والی هایی هستند که اوامر مرکز را قبول نمی کنند بنابراین حکومت هایی که نمی توانند عدالت را به وجود بیاورند حقوق مردم را نمی توانند بدهند و نمی توانند برای مردم خدمتگزار واقعی باشند.

وردک، همچنین در خصوص کوتاهی های آمریکا در قبال افغانستان بیان داشت: امروز آمریکا ابرقدرت جهان است و افغانستان به نقطه صفر تنزل کرده است. کشورهایی چون آمریکا افغانستان را تخته خیز خود قرار دادند و نفاق را در اینجا آوردند و مردم را متفرق ساختند، حاکمیت کردند و استراتژی خود را پیش بردند. حالانیز چنین هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باوجود کمک های بی شماری که از سوی کشورهای غربی به افغانستان شد و با وجود شعارهای بی شماری که از سوی حکومت وحدت ملی برای بهبود اوضاع کشور در هر زمینه ای داده شد، هنوز افغانستان در منجلاب ناامنی وفقر غرق است.
ع

>>>   کاکا وردک: تنها افغانستان تخته خیز برای امریکا نیست. بلکه امریکا مکان های بهتر ومُهمتر از افغانستان برای یورش علیه دشمنان اش مثل تُرکیه،جرمنی،جاپان،دریای جنوبی چین،کشورهای خلیچ،جزیره دیگوگارسیا در بحر هند،یکتعداد کشورهای اروپای شرقی وکشورهای بالکان.....وغیره دارد،که شما به صفت یک تحلیل گر بیخبر وجنرال از سال های گزشته وقرن وسطی از آن آگاهی ندارید.لُطفاً بشکل غیر مستقیم ذهنیت های پشتون هایت را برعلیه دولت تحریک نکن(ستون پنجم) .و شما مُدعی هستید که افغانستان به نقطه صفر تنزل کرده ولی شما وردکی ها مثل آغای رحیم وردک،پاروق وردک وکلیمزئ ها....از پول امریکا وبیت المال کم است که به بُرج ایفل وبرج خلیفه بالا شوید.وشما که فقیر ترین مردم بودید،حالا ازهمه مردم پولدار وصاحب بلندمنزل ها در شهر کابل شدید.
م.ر

>>>   زلمي جان چرسي تحليل بجا كرده است

>>>   وقتی ما همه دزد باشیم امریکا چی کرده میتواند؟؟

>>>   این تخته خیز است ولی لشم است اگر زیاد خیز بزند باز ده (ک ..... ن ) میرود احتیاط شرط است باخبر . م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است