در حملات دوم اسد، دست طالبان هم درکار بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118779 منبع: پرینت

در حمله های دوم اسد کابل دست طالبان هم درکار بوده است.

مقام های ولایت ننگرهار تایید می‌کنند که در میان افراد دستگیر شده داعش در ننگرهار، اکثریت شان شهروندان پاکستان هستند.

گفته شده طالبان در حمله های تروریستی خود، برای پراکنده نمودن افکار مردم افغانستان گاهی از حمله های داعش سخن می زنند.

عطا الله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار ناوقت به رادیو آزادی گفت: در دو روز گذشته بیش از 20 جنگجوی داعش در ننگرهار دستگیر شده‌اند.

محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان نیز دیروز به رادیو آزادی گفت: اکثریت جنگجویان دستگیر شده داعش در ننگرهار، شهروندان پاکستان هستند.

خوگیانی گفت: وزرای دفاع و داخله، رییس امنیت ملی و قوماندان عمومی نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان در ارتباط به همین مساله به ننگرهار رفتند و با مقام های نظامی قول اردوی 201 سیلاب در ننگرهار ملاقات کردند.

هیاتی را که حکومت افغانستان برای بررسی انفجارها در تظاهرات "جنبش روشنایی" موضف نموده است ، بهتر است تحقیقت خود را در بی تفاوتی ریاست امنیت ملی و ارگان های استخباراتی و پولیس کابل متمرکز سازد و به بیراهه نرود.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ریاست امنیت ملی و گارنیزیون کابل به رهبران جنبش روشنایی چندین بار اخطار داده بود تظاهرات را به تعلیق دراورید که راپور های حمله به مارسیده حتی گفته اند که هم اکنون در20 ولایت افغانستان درگیر چنگ میباشیم وولسوالی های کندز و بدخشان ما درحال سقوط است و80% حجم کار ما به انطرف هاست .خلیلی مدبر که تجربه داشتند ازاول هم این حرکت را دنبال میکردند به تمام جزییات قضیه پی برده بودند که یک تعداد برق را بهانه گرفته اند مانند جنبش تبسم مقصد شان چیز دیگر است انرا پذیرفتند وحریف را دقیقه نود جواب دادند واقعا دیگر حرفی برای تظاهرات هم نمانده بود .زیرا دولت یشنهاد را که خود بهزاد وناجی و هیت جنبش طبق خواست شان نوشتند وبه دولت ارایه کردند از طرف دولت پذیرفته شده بود ،ولی بهزاد ناجی یک سره اصرارداشتند که دولت ازما ترسیده ماتظاهرات میکنیم . اگر غنی فرمان میداد که لین 500 کیلووات از بامیان می رود نه از جای دیگر انها به بهانه تظاهرات میکردند . درپشت به صحنه کشاندن مردم برعلاوه ازاین چند که میخواهند رهبرشوند شورای امنیت ، اسپنتا سیما ثمر داود نجفی درمجموع شعله ها دست دارند
تا رهبری هزاره ها بدست این جوانک های بی خاصیت بیفتد . ازشروع رد نمودن تظاهرات ازطرف تیم مقابل به یکباره فیسبوک ها درصدد متهم ساختن حلیلی و مدبر برامدند که این خود سوال برانگیز است تا اینکه فردا قضیه رخ داد وتعداد زیادی از جوانهای ما شهید وزخمی شد .باز هم طرفداران تظاهرات تا اینکه عذادار میبودند شروع به فحاشی کردند وحتی نگذاشتند که طرف مقابل حتی درجنازه های اقارب شان شرکت کنند نمونه ان عرفانی وکیل غزنی است وتعداد زیاد دیگر ، یک تعداد را به تفاهم ومشوره عباس نویان ودیگران وظیفه دادند تا هرکی امد حتی لت وکوب شوند که تعداد هم به ناحق از طرف اینها لت وکوب شد . سوال اینجاست که اینها از چی درهراسند تا دست به این عمل های مشکوک میزنند ومیخواهند درعقب ان پناه ببرند .قرار اطلاعات دقیق بهزاد شب شنبه درتاریکی شام فامیل را از شهرک عقب مدرسه خاتم الانبیا بیرون برده وفعلا صرف بادیگارد اش است وبس البته این موضوع را یکی همسایه دربه دیوارش گفته وحقیقت هم دارد هم اکنون درخانه او کسی نیست . خلاصه اینکه درعقب این دسیسه فقط دست دولت است وبس تعداد درداخل دولت درسدد ضربه زدن برمجاهدین وسران جهاد استند رهبران تاجک را با انتحار ازبین وترور ازبین برد رهبران هزاره را با این دسایس میخواهند از صحنه دور سازند .

>>>   کوری خانه نشین از کابل چه خبر دارد که دستور میدهد .

>>>   درین مورد ویدیوی شماره ۲۹۵ شفیع اعیار را در یوتوپ یا فیسبوک ببینید همه چیز روشن میشود۰

>>>   از خليلي ومحقق نبايد ديگه كسي حمايت كند چون انها خيانت كار هست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است