رهبران جنبش به هشدارها توجه نکردند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118563 منبع: پرینت

دومین تظاهرات جنبش روشنایی باانفجار بمب و انتحار روبرو شد. حکومت در شب قبل از تظاهرات هشدار داده بود که احتمال وقوع این انفجار وجود دارد اما برخی از رهبران جنبش اصرار به برگزاری آن نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج، عضو مجلس نمایندگان گفت: رهبران جنبش روشنایی باید مسوولانه سنجش دقیق از امنیت می داشتند و به هشدارها توجه می کردند، جنبش را به تاخیر می انداختند تا شاهد چنین حادثه ای نمی بودیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پایان هر مناقشه و هر جنگ صلح است، پیشنهاد داد: رهبران این جنبش چه سنتی و چه جدید و تمام کسانی که مسوولیت این جنبش را دارند باید بیایند با دولت افغانستان خاصتاً با حکومت و رییس جمهور افغانستان نشست و گفتگو کنند تا به راه حل منطقی برسند. متاسفانه از سوی رهبران جنبش در این تظاهرات کمتر توجهی به این مساله شده و ما شاهد چنین حادثه ای شدیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها رهبــــــــــــــران نیستند استفــــــاده جــــــویان جنــــــبش !

>>>   رهبران این جنبش ....هستند و باید مجازات شوند‌.

>>>   هر كى خواهان قدرت خواسته هاى نا ممكن باشد اخر بروى ميخورد ايكاش از رهبران اين جنبش يك دونفرشان در اين حادثه ازبين ميرفتن كه تاديگران شان متوجه خطاى خود ميشدند اما جاى افسوس اين است كه باز هم از مردم غريب وبيچاره سوي استفاده كردن حالا مرد شوند درخانه هاى شهيدان أرد ، برنج وديگر ضروريات. شان تكميل كنند هر كدام در قفس خود پت شده از دور قت قت ميكنند وهنوزهم در فكر هاى سابق خود هستند لعنت بر سر شان بسيار بي منطق هستند حيف وصد حيف بر قربانيان اين حادثه ٠. خون اين شيدان در سرك ميماند تنها
داغ وغم هادردل مادر ها ميماند تنها
مسافرجبرى

>>>   کی هشدارد داد؟؟ هشدار دهنده چرا خودش امنیت را درست تنظیم نکرد ؟؟

>>>   این رهبران اگر واقعیت در خدمت مردم هستند. باید فرزندان واقارب خود را دوش بدوش مردم بگذارند که در راه پیمائی اشتراک کنند.اقارب کدام رهبران کشته ویا زخمی شده اند.مرگ بر این رهبران خود فروخته شده که در خدمت بیگانه گان هستند.
محب با شنده کابل.

>>>   وقتی که حکومت خودش هشدار میدهد معلومدار دست خود حکومت است.
اگر کار داعش میبود،چرا در دفعه های فبل مظاهرات جنبش روشنایی حملات انتحاری صورت نگرفت؟

>>>   خـــان جان خـــان الکوزی میگوید به نسبت راه بندی ده ملیون دالر ضررکردم باید جنبش روشنائی تاوان بدهند

>>>   اگر حكومت كدام اقدام جدي نميكند، شورا بايد رهبران آشوبگر روشنائي را به پاي عدالت بكشند، و اين غلامان خارجي شديدترين مجازات نمايند.

>>>   اگر مقام های امنیتی میدانستند چـرا جـواز تظاهرات دادند؟؟؟

>>>   حال بیایید و سر سران جنبش تهمت بزنید و انها را در بین مردم مقصر جلوه بدهید تک تک کسانی که در روز تظاهرات شرکت کردن رهبران جنبش روشنایی هستند حال که محقق و خلیلی و دانش پیش مردم ابرو ندارند و الت دست دولت و معامله گر شدن می خواهید سران جنبش روشنایی را که واقعا برای مردم خود دلسوز هستند را بی ابرو کنید که مبادا فردا باعث شوند که شما دیگر نتوانید مردم را بازی بدهید.

>>>   اين بمب گذارى از طرف دولت بود

>>>   از آقای کریم خلیلی باید پرسید که ماجرا از چی قرار بود و چرا در دقایق آخر پایش را کشید.کی به او زنگ و احوال داد که فردا پلان عملیات انتحاری است.خلیلی با این کار میخواست دو امتیاز بگیرد.
1.نزد غنی محبوب شود
2.سران جنبش روشنایی که از او متنفر هستند را از صحنه بردارد.ولی بهزاد و دیگران نمرد و خلیلی در هر دو صورت ناکام ماند.

>>>   سردسته های جنایت نابخشودنی برعلیه جنبش روشنائی عبارتند از:
۱ ـ حنیف اتمر
۲ ـ جنرال گل نبی احمدزی قومانداندان گانیزیون کابل
۳ ـ معصوم ستانکزی
۴ ـ گلاب منگل
ویک تعداد دیگر که بعداً گفته خواهد شد۰ افراد مذکور از طرف شخص رئیس جمهور آقای اشرف غنی احمد زی حمایت میشوند۰سفر اتمر به روسیه درین وقت حساس پرسش برانگیزاست
بامیانی

>>>   ... باد بر همچو اشخاص مانند تیچ وامثال شان که با فراموشی تمام تعهدات شان نسبت به شهروندان وبابدست آوردن امتیازات خیلی نا چیز، شهداءگلگون کفن مانرانسبت عدم توجه به فرمانهای دیکتاتورمآبانه بادارانشان مورد ملامت قرار میدهند.
کوهی

>>>   کمره را کی درمنزل چهارم گلبهار سنتر یا تعمیرترافیک نصب کرده بود که صحنه انفجار را فلم پری نمود؟؟؟؟؟ ایا ستون پنجم این کار را نکرده؟ که حقیقتا که کارستون پنجم است.ما خون شهدارا بیهوده هدر ندادیم و انتقام اش را گرفتنی استیم

>>>   هشدارها یا تهدیدها ؟

>>>   مردم افغانستان بدون اینکه از رهبران جنبش حرفی را بشنود عملا مشاهده می کند که عدالت در افغانستان وجود ندارد حق خوری و حق تلفی وجود دارد، لذا اعتراضها و نارضایتیها در نقاط مختلف افغانستان حاکم هستند.
اما انهای از خون بیگناهان حیا نمیکنند مطمین باشند که اتقضای عدالت خدا این است که به بهانه روزی خون خودشان و یابستگان شان ریخته خواهند شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است