جنبش روشنایی به تاریکی مبدل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118552 منبع: پرینت

جنبش روشنایی و شوق مردم برای مطالبه خواسته های برحق شان، به جنبش تاریکی مبدل شد چرا که در دقایق پایانی تظاهرات، صدها خانواده جان عزیزان خود را در اثر وقوع انفجار از دست دادند و سیاه پوش گردیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر حسین راموز، تحلیلگر سیاسی، گفت: حادثه 2 اسد، مختص به وضعیت امنیتی افغانستان می شود و نشان می دهد که ما با یک دشمن بی رحم سر و کار داریم.

وی افزود: با درنظرداشت این دشمن بی رحم و با در نظر داشت وضعیت اقتصادی ناثابت در افغانستان و حادثه ای که رخ داد، پیامدهای این جنبش و حادثه آن هم برای دموکراسی و هم برای اعتماد مردم نسبت به حکومت و هم اعتماد مردم نسبت به جنبش ها و احزاب سیاسی شان بسیار عظیم و بزرگ است.

داکتر راموز گفت: وقتی جنبشی در نتیجه سوء مدیریت تمام بازیگرها از حکومت گرفته تا نهادهای مدنی و احزاب سیاسی و حتی نهادهای مدنی که باید میانجی گری کنند و مصالحه کنند با شکست مواجه می شود ما در واقع به طرف حالتی می رویم که اعتماد به نفس حرکت های مدنی در هم کوبیده می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر انکسی با نام نهاد های جامعۀ مدنی، دموکراسی، قانونیت، عدالت و از اینگونه مسائل در این کشور تحت استعمار اعتماد دارد، یا خیلی هم ساده است و یا اینکه با آگاهی بر ضد منافع خلق افغانستان عمل مینماید! امپریالیزم هیچگاهی عدالت آفرین نیست و نهاد های جامعۀ مدنی، تقلبی اند.
م . ز

>>>   رهبران جدید جنبش روشنائی مانند احمد بهزاد، جعفر مهدوی، عارف رحمانی، ریحانه آزاد، عزیز رویش، داوود ناجی و ذوالفقار امید از کشتار بی رحمانۀ هموطنان هزارۀ ما بیشترین سؤ استفاده سیاسی را خواهند کرد.
ای مردم خوشباور و ساده دل فریب این افراد قدرت و ثروت طلب را نخورید. اینه شما را برای اهداف خود در کام مرک می برند، که بردند.

>>>   رهبران این جنبش باید همه مجازات شوند



مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است