بیشتر بخش های قلعه زال در دست طالبان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۵/۴/۳۱ کد خبر: 118461 منبع: پرینت

نبرد در قلعه زال ولایت قندوز دو روز پیش، در حالی آغاز شد که ده‌ ها جنگجوی طالب بر بخش‌هایی از این ولسوالی حمله کردند. در این نبرد بسیاری از بخش‌ها به دست طالبان افتاده است.

نیروهای دولتی از مجهزبودن طالبان به جنگ افزارهای پیشرفته سخن می‌گویند.
میرویس، سرباز پولیس، گفت : مخالفان مسلح وسایل مختلف دارند. ‌هاموی (نوع موتر نظامی) دارند؛ رنجر دارند؛ همه چیز دارند.

محبوب‌الله سعیدی، ولسوال قلعه زال قندوز اظهار کرد: اراضی طوری است که بیشتر آن باغ‌ ها است، ما به عملیات هوایی و نیروهای بیشتر ضرورت داریم تا عملیات در تمام ولسوالی راه‌اندازی شود.

قلعه زال یکی از دور دست‌ترین ولسوالی‌ های قندوز است که اکنون بیشتر بخش‌ های این ولسوالی در اداره طالبان در آمده‌ است و مردم پس‌ از نبرد‌ های چند روزه در این والسوالی، خانه‌های‌ شان را ترک کرده‌اند و به بخش‌های دیگر پناه برده‌اند.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بگزاريد كه غنى در يك عالم بيغيرتى درارگ دپ ودوران كند تا تمام افغانستان را براى دشمنان بفروش نرساند وتمام معادن برده دالر جور نكنند امر حمله ويا عمليات را نميدهد امريكايى ها خاص بخاطر كمك بدشمنان وطن نشسته تماشا دارد تا همه معادن را ببرند وگدام هاي شان از مواد مخدر پر نشود به بهانه هاى رنگارنگ وقت خودت را تمديد ميكند هرزور افغانستان را از روز پيشتر ضعيف كرده ميرود تا شاح رگ را قطع كند باز يك بهانه كرده مثل عراق واره در ميدان لچ ولق رها كرده وخودش فرار ميكند غنى هم صد فيصد از خودش است وميباشد ٠
م ى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است