زنان را از زندان بیرون آوردند و نکاح کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۵/۴/۲۳ کد خبر: 118150 منبع: پرینت

دلبر نظری، وزیر امور زنان به دلیل سه مورد بی کفایتی وی، تقرری ها و تبدیل های غیر قانونی و عدم توجه سودء استفاده از صلاحیت خود برای استیضاح به مجلس نمایندگان فراخوانده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، امروز چهارشنبه 23 سرطان 95، عبدالودود پیمان عضو مجلس نمایندگان در استیضاح وزیر زنان در صحن علنی مجلس گفت: ما امسال شاهد زنانی بودیم که از زندان بیرون آوردند به چهار دره بردند و با آنها نکاح کردند. تمام این زنان و نکاح کنندگان هم مشخص است و این ادعایی دروغ نیست.

وی افزود: در فاجعه قندوز هم هر روز به زنان و ناموس مردم تجاوز صورت می گیرد اوضاع زنان امروز ما این است و جواب وزیر زنان همچنان سکوت است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام . پس اگر می خواهید در افغانستان از حقوقی زنها دفاع شود و رعایت شود باید تمام این مردم که در افغانستان زندگی میکند از بین برده شود و یک نسل نو به وجود آید تا از روزی اول چنین چیزی را برای شان یاد داده شود وگرنه در جامعه امروزی یک وزیر که هیچ صد تا وزیری زنان هم اگر داشته باشید هم کاری از پیش نخواهد برد نا حق خانم وزیر را متهم نکنید این را خودتان هم میدانید که حقوق زنها در افغانستان سالهای سال هست که رعایت نمی شود این یک ظلم همگانی هست که در حق زنها می شود پس کاری یک وزیر یا دو وزیر نیست بی خود خود شیرینی نکنید عمل کنید .
طاهر

>>>   وکلای غیر قانونی که بدوام کار این زن طالب اندیش ومعتصب و بیکاره رای مثبت داده اند خیانت بالای خیانت را در حق این مردم و کشور انجام میدهند وروز تا روز نفرت وانزجار مردم را بخود کسب میکنند .

>>>   .....ها اين وظيفه شما دزدان ملت است، نه وظيفه وزارت نام نهاد امور زنان، اين وزارت بالاي زندانها چه صلاحيت دارد؟ وظيفه شوراي نا قانون چه است؟ موتر سواري، و قاچاق مواد مخدر با استفاده از مصؤنيت وكالت.

>>>   زن افغانستان باید حرکات کاذب و وارداتی 10 سال گذشته را از دامن خود پاک کند و با یک استراتژی اصلاحی بخود و جامعه کمک نماید اولاد زیاد نیاورد، به سواد خود و دخترانش همت گمارد، چندی از عقل و صبر بجای احساسات وارداتی استفاده کند تا از این خشونت موجه رهایی یابد حرکت متین و باثبات خود را آعاز بتواند و در راس این جامعه بیسواد قرار گیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است