این اقدام اشرف غنی تحسین برانگیز بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118071 منبع: پرینت

در نشست وارسا محمد اشرف غنی رییس جمهور طی سخنرانی خود خواستار حمایت تمامی کشورهای منطقه به خصوص پاکستان جهت مبارزه با تروریسم و آوردن صلح در افغانستان شد.
وی همچنان از عدم صداقت پاکستان انتقاد کرد.

نادر بلوچ عضو مجلس سنا در اینباره می گوید: درست است که امید و انتظار مردم افغانستان از نشست وارسا به حقیقت پیوست و مردم تا سال 2020 از نظر امنیتی و اقتصادی تا حدود زیادی تامین شدند اما همیشه این سوال مطرح بوده است که چرا دولتمردان نتوانسته اند چهره ی کشوری که تروریزم را حمایت و تمامی کشور های منطقه و جهان از او رنج می برند را به خوبی آشکار سازند.

وی سخنان رییس جمهور در نشست وارسا را به فال نیک می گیرد و می گوید: جرات این را پیدا کردند تا از کشوری که تمامی کشورها از آن متضرر هستند و آموزش و پرورش تروریزم در آن کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است انتقاد کنند.

او می افزاید : با وجود اطلاع و آگاهی کشورهای بزرگ غربی از رفتار پاکستان و حمایت او از تروریزم باز هم در مقابل این اقدامات پاکستان سکوت کرده اند.

این در حالی است که همیشه مردم افغانستان حتی مردمی که در کشور های غربی زندگی می کنند از سکوت دولتمردان غربی معترض هستند.

به باور وی این انتقاد رییس جمهور بیانگر جرات یافتن او در جهت رساندن خواسته ی مردم به گوش جامعه ی بین المللی است و این اقدام اشرف غنی را باید تحسین کرد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید مدال وزیر اکبر خان داده شود

>>>   این حرکت جناب اشرف غنی در مقابل پاکستان ترورست پرور و مرکز ترورستی واقعا قابل ستایش است که نسبت به حامد کرزی این جریت را کرده که پاکستان را با عمل خلاف بشری وکشوری اش در انظار کشور های بزرگ ملل رسوا وانرا به انزوا به کشاند .

>>>   هغـــــــــــــــــه و دا جرحت !

>>>   برادران هم وطن این سخن ها وحرف ها جنگ زرگری است تاجایکه من مطالعه کردم ریس جمهور _ امریکا و طالبان برادرن ویکی هستند ازینکه خلیل اندرابی فرمانده پیشین پولیس میدان وردک که چندی قبل به جرم همکاری با طالبان بازداشت شد، در حال حاضر به دستور رییس جمهور غنی بعنوان جنرال احتیاطی وزارت داخله منصوب شده است.
اندرابی متهم به انتقال مسوول استخبارات طالبان از بغلان به کابل بود که بدون رسیدگی به این مساله، وی از سوی رییس جمهور سمت جنرالی کسب کردوهمین قدر بگویید که خداوند (ج) بر سر این ملت قهرمان رحم کند که در چنگ یهودیان افتاده است.
بااحترام
وطن دوست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است