نورستانی با موافقت عبدالله سفیر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۵/۴/۲۱ کد خبر: 118061 منبع: پرینت

وزير خارجه يك سال مي شد كه يك تنه در مقابل تقرر نورستاني بعنوان سفير افغانستان در اسپانيا ايستاده بود.

تمام سفرا به اساس پيشنهاد وزارت خارجه و منظوری رييس جمهور مقرر مي شوند.

شما مي توانید حكم تقرر ساير سفرا را ببيند اما نورستانی بدون پيشنهاد وزارت خارجه، بدون موافقه وزير خارجه و بدون رضايت اكثريت قاطع مردم افغانستان فقط به حكم رييس جمهور مقرر شده است. او فقط به خواست رييس جمهور و موافقت رييس اجرایی سفير است يعني بيشترين نقش را در اين تقرری داكتر عبدالله عبدالله رييس اجرايی دارد كه بدون رضايت وزير خارجه كه در سهم تيم او وزير است، با تقرر نورستانی بعنوان سفير موافقت كرده است!

وحدت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر عبدالله کار خلاف اصول اجتماعی وخلاف گلو پاره کردن های قبل از توافق سیاسی خودکرده است این است نمونه به محکمه کشاندن خائینین توسط عبدالله خان

>>>   این ھم جای شرم حیا است
برای غ + ع
بی شرمی و بی حیای از تمام دنیا اول { ۱ } است
کندوزی

>>>   متاسفم
ع

>>>   منابع در ریاست اجراییه می‌گویند، که عبدالله عبدالله رئیس اجراییه کشور از تقرری یوسف نورستانی به عنوان سفیر در اسپانیا بی‌خبر بوده و با این اقدام از سوی رئیس‌جمهور مخالف است.
ر

>>>   این ادعایی که گویا داکتر عبدالله عبدالله ریس اجرایی به سفیر شدن خاین ملی دزد وتقلبکار ارای مردم نورستانی موافق با ریس جمهور غنی بوده کاملا نادرست منافقانه ودروغ محض است زیرا معاون سخنگوی ریس اجرایی در اخبار شش بجه یی تلویزیون طلوع وتلویزیون یک از نا رضایتی داکتر عبدالله عبدالله از تعین نورستانی بحیث سفیر در کشور شاهی ایتالیا پرده برداشت واین ادعای که گویا داکتر عبدالله عبدالله موافق با ریس جمهور غنیدر تعین نورستانی در سفارت افغانستان در کشور شاهی ایتالیا بوده کاملا عاری از حقیقت ویک دروغ محض و از جانب طرفداران اشرف غنی ونورستانی دسیسه وشایعه گردیده است .

>>>   درافغانستان این گونه از خائینین ملی تقدیر به عمل می آید.

>>>   دوستان عزیر حکومت مفسد شاخ و دم ندارد.

>>>   به طرفدار عبدالله اول اینکه در ایتالیانه بلکه در اسپانیا سفیر شد دوم اینکه با پشنهاد عبدالله این کارصورت گرفته به خاطر اینکه رئس بعدی کمیسیون انتخابات از افراد عبدالله خواهد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است