۴۰۰ وسیله‌ پیشگیری امنیتی اهدایی چین تحویل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۳    ۱۳۹۵/۴/۲۰ کد خبر: 118031 منبع: پرینت

وسایل پیشگیری امنیتی اهدایی چین به وزارت داخله کشور تحویل داده شد.

تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله در مراسم تحویل این بسته‌ کمکی چین گفت که در جمع این وسایل، چهار پایه اسکنر امنیتی می‌باشد که در دروازه‌های ورودی شهر کابل نصب خواهند شد و این اسکنرها قابلیت شناسایی و از بین بردن مواد انفجاری را دارد.

سفیر چین در کابل گفته است که نصب اسکنرهای امنیتی در دروازه‌های کابل ظرفیت نیروهای امنیتی افغانستان را افزایش داده و به تروریستان اجازه نمی‌دهد تا مواد منفجره را وارد شهر کابل نمایند.

وزیر داخله در این مراسم افزود: «مردم چین به مثابه دوست نزدیک مردم افغانستان در جهت‌های مختلف حکومت افغانستان را همکاری نموده‌اند که از آن جمله تجهیز و آموزش نیروهای امنیتی، اهدای اسکنر‌های امنیتی جهت شناسایی و از بین بردن مواد منفجره از کمک‌های بی‌شایبه‌ی این کشور به افغانستان می‌باشد.»

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر بتوانند چند وسیله دیگر بدهند که بتواند اختلاس رشوت وواسطه بازی را هم کشف وخنثی کند اینهم در تامین امنیت تاثیر زیاد دارد
ر

>>>   چين هم دوست پاكستان و دشمن هندوستان است!!!

>>>   آزمایش هاکنید که بدل نباشد

>>>   در بازار سیاه فروخته خواهد شد البته اکر پیش فروش نشده با شد

>>>   ازهمکاری سفارت چین خیلی تشکر، ولی متاسفانه هیچ وسایلی مانع انتقال موادانفجاری بداخل شهرکابل یاشهرهای دیگرافغانستان شود. چون آنها زمانی بخواهند موادانفجاری بداخل شهرمنتقل کنند باهمکارانی که درداخل نظام دارند، تماس میگیرندتا اسکینرهاراخاموش نموده وبعدازاتمام انتقال دوباره روشن نمایند. متاسفانه دشمن مردم افغانستان تنها گروه های تروریسی نیستند بلکه بسیاری از ارگانهای دولتی وامنیتی افغانستان نیز میخواهند خون مردم رادرجاده هابریزند.

>>>   بسیار کار نیک شده، اما باید یادآور شد که اگر اولأ خو این دروازه ها را مزدوران داخلی اجازۀ نصب نمیدهند، دوم اینکه اگر نصب هم شود تا زمانیکه وطن فروشان داخلی در کابل صاحب قدرت باشند، مانند: حنیف اتمر، استانکزی، کریم خرم، فاروق وردگ، ملا طره خیل، حمیدزی لالی، حاجی فرید، اسماعیل یون، جمعه خان همدرد، حلیم فدائی و غیره که لست شان طولانی است، در موجودیت این ... و وطن فروشان این دروازه ها کدام دردی را دوا نمیکند.
رحیم الله خوستی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است