پنج واقعیت نزدیک به شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۵/۴/۱۸ کد خبر: 117945 منبع: پرینت

1
اداره محلی بامیان درعوض افراد طالب، اجنت و افراد نفوذی خود در میان طالبان را دستگیر کرده است.
طاهر زهیر والی بامیان در یک جلسه خصوصی فاش کرد که تمامی شش فردی که چندی پیش به اتهام همکاری با شورشیان مسلح از دره شکاری ولسوالی شیبر دستگیر شدند، از اعضای طالبان نه بلکه جاسوسان اداره محلی بامیان در میان این گروه بوده اند.


2
هشتاد درصد کارمندان ارشد دولتی پس از عید مبارکی با رییس جمهورغنی به دیدار حامد کرزی رفتند.


3
چهارتن از مأموران ارشد رياست عمومي تفتيش كه براي تحقيق و بررسي فساد مالی شهرداری كابل توظیف شده بودند، هنگام دریافت رشوت از مأمورين متهم شهردای بالفعل دستگير گرديدند.


4
یکی از بلند پایگان حکومت وحدت ملی که چند ماه قبل حامد کرزی را هیولای فساد و عامل تمام بدبختی های افغانستان خطاب کرده بود، روز اول عید در حضور ده ها تن از مقام های سیاسی دست کرزی را بوسیده است.


5
پیر سید احمد گیلانی پس از رسیدن به ریاست شورای عالی صلح، رقم محافظان خانه اش را از 30 تن به 90 نفر افزایش داده و در کنار این، ده ها میل سلاح سبک و سنگین برای تامین امنیت خانه اش گرفته و ده ها باب غرفه زرهی را نیز از وزارت داخله بدست آورده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شماره پینجم شایعه نه بلکه یک حقیقت مسلم است سیداحمد گیلانی ریس شورای صلح دولت بقای حیات خودرا درموجودیت محافظانش میداند در حالیکه عقیده اسلامی چنین چیزی نیست بر خلاف ان مردم مسلمان مرگ وزندگی را از ان خداوند میدانند نه در موجودیت بیشتر محافظین زیرا کسیکه حیات خود را تظمین کرده نمیتواند حیات دیگران را چگونه تظمین خواهند توانست واین یک عقیده باطل وشرکی است که فکر شود محافظین متظمن حیات شخص است و هرکسی که چنین فکر واندیشه راداشته باشند این نوعی از شرک است الله ج ما را از عقیده باطل وشرک نکهدارد .

>>>   در مورد سوم : آن دستگیر کننده گان چهارتن مامور ارشد بعدا خود شان توسط گروپ سومی بالفعل دستگیر شده اند

>>>   من فكر مى‌‌كنم خيلى مهم است كه استاد خليلى، اسدالله سعادتى، عزيز رويش، داكتر جعفر مهدوى و يك عده ديگر، قبل از هر حركتى به مردم توضيح دهند كه چرا براى به قدرت رساندن شخص فاشيستى چون اشرف غنى كمك شدند و تلاش كردند و از اين بابت رسمى و علنى از مردم معذرت بخواهند. نمى‌‌شود كه ما امروز يك خرابى بزرگ انجام دهيم و فردا بدون توجه به اين با پررويى و چشم‌‌سفيدى در بين مردم با چهره حق‌‌به‌‌جانب ظاهر شويم. مخصوصا استاد خليلى كه در تمام دوران كرزى قدرتمندترين هزاره در دولت بود و در آوردن اشرف غنى به قدرت نقش مؤثر داشت.
بى‌‌بازخواستى، پوست‌‌كلفتى بيش از حد و دروغ و نيرنگ با مردم رسم و نورم سياست يك عده شده است.

>>>   شایعه اول اینست که بخاطرقومیت مشترک بازهیراواین باربهانه جاسوسی رابخودگرفته است.
ع

>>>   درتصاویری که ازدیدوبازدید جناب رئیس جمهوربا استاد سیاف نشر شده درلحظه اول دیه میشود که یک پارچه کیک به وزن تقریبا نام کیلو پیشروی هرمهمان ازجمله غ کذاشته شده اما در تصویر بعدی پیشروی سایر مهمانان همان کیک ها موجود اند بجز پیشروی غ ! آیا همه کیک را تنها خورده باشد؟ اگر نخورده کیک چی شد؟واگر خورده چگونه این مقدار زیاد کیک را صرف کرده با آنکه میگویندتکلیف جهاز هضمی دارند؟
گیلگمش

>>>   یک هشدار برای جوانان شریف هزاره : قرار بعضی اسناد شخصی بنام عباس بصیر که قبلا رئیس دفتر معاون دوم رئیس جمهوری قبلی بوده جاسوس حنیف اتمر مشاور امنیتی ملی غنی می باشد که از طرف اتمر وظیفه گرفته است تا در جلسات هزاره هاشرکت کند و گزارش دقیق از تصمیمات را به اتمر بدهد و تلاش کند برای پراگنده کردن جنبش روشنایی و سایر تشکل ها از هر امکان استفاده کند.

>>>   دوستان عزیز: در واقعیت اقای سید احمد گیلانی وهم قطاران ایشان نه به خاطر صلح کار میکنند ونه بخاطر ارامی مردم بیچاره این ها همه مجاهئدین انگلیسی وامریکاهی استند.چون اقای صلاح الدین جان ربانی.

>>>   اگر روزی قدرت بدست حزب دموکراتیک خلق افغانستان بی افته من خودم میشوم جلاد حکومت تک تک این خاینین و دزد ها و قاتلان را گردن میزنم تا دیگر بار افغانستان به عظمت و شکوهش که استحقاقش را دارد برسد مردم شما فکر نمی کنید که راجع به رژیم داکتر نجیب اشتباه فکر کردید منکه صادقانه و بدون ترس میگویم که اشتباه کردیم لطفا نظر بدهید
م ک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است