رهبری ملا هیبت الله غیر شرعی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۵/۴/۱۵ کد خبر: 117921 منبع: پرینت

ملا نیازی معاون گروه انشعابی طالبان به رهبری ملا منصور در پیام عیدی خود گفته است: آنان هیچگاه ملا ملاهیبت الله آخندزاده را بحيث رهبر گروه طالبان نپذیرفته اند وقبول ندارند.

معاون گروه انشعابی طالبان شیوه گزینش ملاهیبت الله آخندزاده به حیث رهبرطالبان را غیرشرعی خوانده است وگفته است که آخندزاده توسط شبکه های مخصوص بیگانه در شهرکویته پاکستان انتخاب شده است که این خود بیانگر وابستگی سیاسی وی به بیگانگان می باشد.

ملا نیازی درپیام خود تاکید کرده است: با گزينش ملاهیبت الله بحيث رهبر گروه طالبان، احتمال انشعاب و كناره گيري بعضی از سران و يا اعضای شوراي كويته از رهبری گروه طالبان به دليل قوم گرایی بودن ملاهبیت الله آخندزاده و ناديده گرفتن سهم اقوام دیگر و بخصوص قوم ملامنصور در نظام طالبان زیاد تر شده است.

درهمین حال برخی از آگاهان سیاسی کشور می گویند: اختلافات میان این دو گروه از طالبان، احتمال جنگ زود هنگام ميان شاخه های ملارسول و ملاهیبت الله آخندزاده در مناطق تحت تسلط شان در ولایاتی چون هرات، هلمند، قندهار، بادغيس و فارياب رخ دهد زیاد است.

اختلافات میان طالبان پس از اعلان خبرفوت ملا عمر رهبرپیشین طالبان و گماشته شدن ملا اختر منصور به سمت رهبراین گروه اوج گرفت که گفته می شود بیشترین این درگیری ها در حوزه ی غرب و در ولسوالی شیندند هرات، صورت گرفته است و تا اکنون باعث کشته و زخمی شدن صدها تن از افراد دوطرف درگیر شده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شرعی بیخیزد که خیر مردم ما باشد اختلاف بین این دوگروه ادم کش انشاالله نابودی گروه مزدور طالبان را در پی دارد خداوند در قرانکریم فرموده است که یک ظالم را توسط ظالم دیگر ازبین میبرم وسرانجام هردو ظالمین ازبین میروند فرموده الله حق است گروه طالبان ظالم بی خبر از دین و فرعون صفتان طالبان انشاالله نابودی شان عنقرب است کهنابود گردند .

>>>   با یاری خدا وبه قوت وشجاعت مدافعین کشورما نه ملا هیبت میماند ونه ملا غیبت در صورتیکه بدستور پاکستان عمل کنند ودست از جنگ نکشند انشاالله یکی پی دیگر به جهنم فرستاده میشود چنانیکه دیگران شان درتقابل بامدافعین کشور ما رهسپار جهنم ساخته شدند باقی مانده های شان هم به سرنوشت انها گرفتار خواهند گردیدند .

>>>   طابان هم ازکشورهای متعدد تغذیه می شوند وباداران متفاوت دارند.
شیوابلخ

>>>   ملا نیازی منزوی شوده وهیچ نیروی دراختیار نداردوهرجاه کی میرود طالبان درتاقیبیش هستندهمین روزها کوشته خاهدشود

>>>   طالب همانند طالبی می ماند بی خاصیت

>>>   کدام عمل این گروه هراس افگن شرعی است که انتخاب شان باشد. در خون این قوم تقلب جز اصلی آن است و بدون تقلب و فریب زندگی برای شان بی معنی است. یعنی که از مبدا ناقص است.خارکش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است