ترامپ: هیلاری کلینتون مجرم نشر اطلاعات محرمانه
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۶    ۱۳۹۵/۴/۱۵ کد خبر: 117879 منبع: پرینت

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که اف‌ بی‌ آی و دادستانی آمریکا حتماً باید هیلاری کلینتون را به دلیل استفاده از ایمیل و رایانه شخصی برای ارسال و دریافت اطلاعات محرمانه و طبقه‌ بندی شده متهم بشناسد.

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، گفت: اف‌بی‌آی باید هیلاری کلینتون را برای استفاده از ایمیل و کامپیوتر شخصی جهت ارسال اطلاعات محرمانه و طبقه‌بندی شده متهم شناخته و دادگاه مربوطه هم باید وی را محکوم کند.

ترامپ افزود: «غیرممکن است که اف‌بی‌آی کلینتون را در این رابطه متهم نشناسد و جرایم جنایی را برای او در نظر نگیرد».

وی همچنین در توئیت جنجالی خود اخیراً گفته است که «کاری که هیلاری کلینتون انجام داده اشتباه بوده، اما آنچه که بیل کلینتون انجام داده (ملاقات با دادستان آمریکا و احتمالاً لابی و رشوه دهی به او) هم احمقانه».

ستاد انتخاباتی کلینتون هم در این باره اعلام کرده است که کلینتون روز شنبه بیش از 3 ساعت به سوالات مقام های امنیتی و اف‌بی‌آی پاسخ داده است.

پیشتر لورتا لینچ، دادستان آمریکا گفته بود که در این پرونده از توصیه‌ها و اطلاعات اف‌بی‌آی استفاده خواهد کرد تا برای تصمیم‌گیری و تعیین جرایم کلینتون اقدام نماید.

هفته گذشته خانم لینچ در فرودگاه فینیکس با بیل کلینتون ملاقات داشته است، امری که سبب حمله شدید جمهوری‌خواهان و دونالد ترامپ به او شده است و شایعات مبنی بر تصادفی نبودن این ملاقات و همچنین انجام لابی و رشوه‌گیری برای او مطرح شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است