دست های پر غنی و عبدالله!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۵/۴/۱۴ کد خبر: 117863 منبع: پرینت

غنی و عبدالله در نشست وارسای با دست پر شرکت می کنند. کارهای خانگی صورت گرفته است.
بطور مثال:
1-امنیت سراسری در کشور حاکم است. هیچ موجود جز طالبان در افغانستان امنیت ندارند. درضمن کمترین جای کشور را پیدا می توانید که مردم با 360 درجه هارس پاور فشار تهدید و ترس، سفر نکنند.

2-اصلاحات انتخاباتی صورت گرفته است. در این اصلاحات مردم معادل بیش از سی میلیون راس گوسفند قرار گرفتند. اصلا چرا اصلاحات انتخاباتی! دیگر نیاز نیست که در کشور انتخابات شود. چون انتخابات نتیجه آنچنانی ندارد و مردم بدون انتخابات، راحت تر اند.

3-اصلاحات اداری که از اعلی به تعالی رسیده است. آنقدر اداره‌های افغانستان پاک و اصلاح شدند که در شفافیت رشوه خواری و بد مدیریتی، از مقام اول تا چهارم، پایین نمی پریم. یکی پرسان کند که اصلاحات چرا! مگر کدام مشکلی اداری و مدیریتی بود که اصلاح شود! خوب دیگه! دست خارجی ها کار می کند، به‌ ویژه دست پاکستان. دست این دو (دانشمند و بچه فیلم) پر از دزدی (معدن ها و سرمایه‌ی عامه) است.

4-تمامی اداره‌های دولتی الحمدالله از خویش و قوم و بستگان عبدالله و غنی، غنی شده است. پس نیاز نیست که جهان از افت بیکاری در افغانستان نگران باشند. اگر کدام بیکار خارجی در کشورهای بیرونی است، در افغانستان بفرستند که بیمه کاری شوند. چون دست اینان پر از کار است.

5-جهان نگران روابط و سیاست خارجی افغانستان هم نباشند. چون افغانستان یگانه کشوری است که با کاکاها و عمه ها و خاله ها، خانوادگی مدیریت می‌شود. زیرا سر هر بیگانه اعتبار هم نمی‌شود. مطمین باشید که این خویشاوندان کاری نمی کنند که سفارتخانه ها و کنسلگری های افغانستان، کم ترین نقش فعال را در بهبود سیاست خارجی کشور داشته باشند. اما سفارتخانه‌های کشور حیثیت خانه و اتاق تعامل جنسی زمامداران و بستگان شان را دارد. در این قسمت دست این دو تا هم پر از خویش و قوم شان است.

6-در واردات لباس و کت و شلوار هم نگران نباشید. وقتی عبدالله با بیش از ده جوره از این دست لباس های 100.000 دالری وارد سالون کنفرانس شود و با سران آن کشورها مثل بچه فیلم ملاقات کند، بدون شک خارجی ها می دانند که اینان با دست پر آمده اند.

7-از کشتار و قتل و انفجار و انتحار هم که به کمک خداوند و بستگان طالب شان، دست عبدالله و غنی پر است. به برکت حج عمره غنی و خرج بالای عبدالله از سرمایه‌ی ملی در چین، آنقدر از کشتار و قتل مردم ملکی و سربازان، دست شان پر است که هیچ عضو وارسای جرات نکنند که بگویند این کار خانگی تان کم انجام شده است.

8-دست این دوتا از یک چیز دیگر هم پر است. چون بیشتر وقت ها آن چیز را در دست شان دارند.
پس وارسای و وارسایان بد کنند که دست پر این دو (دانشمند و بچه فیلم) را نادیده بگیرند.

رضا شاه محسنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یاد گذشته ها بخیر ، همین تا چند ماه پیش چی اندازه فساد بی عدالتی ، انتحاری ، انفجار،ادارات بی نظم و سرپرستی ، رشوت اختلاس که نبود الحمدالله که حالا افغانستان براستی جنت مکان شده ، حالا باید خارجی ها بیایند واز مدل حکومت وحدت ملی استفاده اعظمی کنند، حتی امریکا خودش اگر می خواهد مردم امریکا به سعادت برسند حکومت وحدت ملی برای خود بسازند
گیلگمش

>>>   بـه اذان ملای غریب کس نماز نممیکند اگرنه ما درسطح جهان درعرصه حکومت داری مدل را کشف کرده ایم که همه جهان میتوانند ازان مستفید شوند گرچه ازهمکاری امریکا درین زمینه هم منکر نیستیم وسهم آنان را هم درین دست آورد تائید میکنیم مخصوصا جان کری ،
حالا امریکا هم نباید صد ها ملیون دالر صرف انتخابات کند مانند ما حکومت وحدت ملی بسازد دونالد ترامپ رئیس جمهور وهیلاری کلنتن رئیس اجرائیه وقدرت راهم پنجاه درپنجاه تقسیم کنند دونالد ترامپ کاکایش را سفیر روسیه بسازد وهیلاری کلنتن خواهر زاده اش را معین ومشاورارشد خود بسازد باقی امور اگر مشکلی بروز کرد ازتجربه ما استفاده کند
ر

>>>   بسیار جالب است ههه
احمدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است