سه خبر کوتاه در حد شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۵/۴/۱۳ کد خبر: 117810 منبع: پرینت

1
برخی از مامورین بانک های خصوصی معلومات بانکی تاجران را، در بدل دریافت پول در اختیار گروه های مافیایی قرار می دهند و گروه های تبهکار با استفاده از همین معلومات دست به اختطاف تجار و سرمایه گذاران کشور می زنند.
فهیم فطرت


2
توبه بگو و بگريز !
روز گذشته موبايل اقاي نعيم زوي كوچي در تالار عمومي پارلمان دزدي شده است.
گمان مي رود يكي از وكلاي مجلس در اين دزدي دست داشته باشد، اما تا حالا كدام شواهد در زمينه وجود ندارد !
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
سلیم پویا


3
تلويزيون كابل نيوز وابسته به كريم خرم گزارش داده كه حكومت افغانستان به هفته نامه نيوياركر پول داده، تا بر ضد حامد كرزي و كاركرد هايش تبليغات منفي كند.
بشیر احمد قاسانی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در قلم رنگ نماند اما مردم يك چورى تكان نخوردند. خاموشانه منتظر قربانى شدن خود اند

>>>   کریم خرم این وشریک مافیایی در افغانستان بخاطر خوشی خدمتی به حامدکرزی که در زمان حکومت اش کریم خرم معتصب قوم وزبان را این عضو فعال حزب اسلامی گلبیدین را بحیث ریس دفتراش با وصف تمام خیانت ها و انتقعاد های مردم ورسانه ها تا اخر عمراش در پهلوی خودش حفظ کرده بود بپاس ان کریم خرم هم این خبر دروغ را نشر وپخش کرده است .

>>>   برضد کرزی چی ضرورت به تبلیغ مردم همه میدانند بنیاد گذار فساد مسئول اصلی غارت کابل بانک رشوت دهنده به جنگ سالاران هدر دهنده چانس طلائی بازسازی افغانستان ، حامی غاصبان ، بیانگذار مفسد ترین حکومت درسطح جهان ، این قدر که ما خود ما درمورد کرزی میدانیم آن هفته نامه نمیداند
ر

>>>   جاپانی پیش مردمش سر خم میکند اشرف غنی بر پیشانی مردم لگد میکند تا به پابوسی اربابان برود.هر سرخمی بی وجدانی نیست. بعضی سرخمی عین وجدان و انسانیت است. آقای Haseeb Motaref در این مورد نوشته اند:
ﻭﺯﻳﺮ برق ﺟﺎﭘﺎﻥ ﺑه‌ﺨﺎﻃﺮ ﻗﻄﻊ‌ﺷﺪﻥ ٢٠ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺑﺮﻕ ﻛﺸﻮﺭﺵ، ﺩﺭ برابر ﺭﺳﺎﻧﻪﻫﺎ ﻭ ﻣﺮﺩمش ٢٠ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺳﺮ ﺧﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﻌﺬﺭﺕ‌ﺧﻮﺍﻫﻲ ﻛﺮﺩ؛ اما این‌جا در یک روز 150 جوان نونهال در اثر توطیه، عفلت، بی‌کفایتی مسوولین فاسد و ستون‌پنجمی به خاک و خون می‌افتند، ولی مسوولین نه‌تنها خمی به ابرو نمی‌کشند، که حتا کسی حاضر نیست به مردم و خانواده‌های شهدا پاسخ بگوید. اشرف‌غنی فرمان تقرری کاکای خود به‌سفارت روسیه را صادر کرد و خودش با لشکرِ از خدم و حشم، راهی حج عمره شد و عبدالله هم سرگرم مهمانی‌های نوبتی افطاری. 4 روز از این حادثه خونین می‌گذرد، ولی تا حال هیچ مقامی در پیوند به این جنایت بزرگ مورد پیگرد قرار نگرفته است و نیز هیچ مقامی هم برکنار ویا وظیفه‌اش به‌حالت تعلیق درنیامده است. داد از این بی‌وجدانی و ناانسانی.

>>>   در موبایل نعیم کوچی دیده شده که بعضی تصاویر ویدیوئی و عکس ها از جلسات خصوصی مجلس، از نشست ها در مورد بررسی استاد و سوابق نامزد وزرا تصویر برداری شده و به پاکستان و همچنان به نامزد وزرا ارسال شده اند، یعنی این نمایندۀ کوچی ها نی، بلکه نمایندۀ آی اس آی است و از تمام جزئیات مجلس و حکومت به بادارانش در چتلستان گذارش میدهد.
رحیم الله خوستی.

>>>   حزب وحدت ملی افغانستان منحل شد و رهبر آن آقای محمد اکبری هم خانه نشین شد و تقاعد کرد.
بجایش حزب حراست اسلامی به رهبری عبد الحق شفق پا به عرصه سیاست گذاشت.

>>>   زودتر جلو چه گرفته شود در اين ملك ادم بكلي ديوانه ميشود اين ملك حالا از دست رفته
در مورد حامد كرزي همه ميداند او يك مافياي زمين فساد رشوت خوري رشد دادن طالبان و تروريستها حاجت به پول دادن نيست كه تبليغ كند ما از حامد كرزي متنفر هستيم حتي نام ميدان هوايي را كه غ خاين به نام او مانده من متنفر از او ميدان بلكه ميدان هوايي كابل هميشه است و خواهد بود اين دغه و پغه را به نام ميدان بين الملي كابل چه مانده

>>>   این حزب ها حزب خانواده گی هستندوطرفدار ندارند،بنا بر این حزب ملی ما حزب وحدت اسلامی هست وسلام،چاووشی

>>>   زنده باد خراسان، نمیدانم چرا از نام منحوس اوغانستان که بمعنی سرزمین گریه و شیون و فریاد و بدبختی و آوارگیست حالم به هم میخورد ،
شرف الدین از بلخ بامی

>>>   ازهرسه شایعه خوشم آمد.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است