ستون های پنجم خطرناک تر از طالبان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۲    ۱۳۹۵/۴/۱۳ کد خبر: 117808 منبع: پرینت

آگاهان سیاسی و نمایندگان مجلس بر این باورند که در حادثه اخیر کابل و کشته شدن نیروهای امنیتی دست هایی از درون نظام دخیل بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، زکیه سنگین عضو مجلس نمایندگان گفت: حادثه خونین کابل در روز پنجشنبه اولین و آخرین حادثه در افغانستان نیست.

وی افزود: از شواهد این ماجرا مشخص است که دست هایی از درون نظام در این ماجرا دخیل بوده است. این افراد باید شناسایی شوند و به پنجه قانون سپرده شوند.

سنگین گفت: متاسفانه گفته می شود وقوع این حادثه از بیست روز قبل به حکومت اطلاع داده شده بود اما حکومت هیچ اقدامی برای پیشگیری از آن نکرد.

نماینده مجلس با انتقاد از حکومت بیان داشت: این ستون های پنجم و افراد خیانت کار که در نظام هستند خطرناک تر از کسانی هستند که در جبهه جنگ با ما می جنگند و عنوان طالبان دارند. فرمانده میدان وردک از جمله این افراد است که پی در پی این جنایت ها را انجام می دهد اما کسی توجهی به این موضوع نکرده و نمی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دار ودستهٔ جنایتکارگلب الدین حکمتیاربه امر ولزوم دید مقامات پاکستانی وآی اس آی ، که بنام پروسهٔ صلح وارد کابل شدند ، همراه با طالبان وحشی وستون پنجم در رأس آقای حنیف اتمر دست به چنین جنایت های ضد انسانی ونابخشودنی زدند ومیزنند که تاوان آنرا مردم بیچارهٔ افغانستان میپردازد که باعث رنج مردم مظلوم ماشده ومیشود۰ تا زمانیکه دستگاه دولت از اجیران پاکستانی وستون پنجم تصفیه نشود ـ ما شاهد چنین حوادث دلخراش درآینده هم خواهیم بود ، آقای اتمر از همه راز ها واقف است ورهبری پلان این جنایت ها بدوش اش است
علیم مرید ازپغمان کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است