مراسم تحلیف وزیر دفاع و رییس امنیت ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۵/۴/۱۲ کد خبر: 117756 منبع: پرینت

عبدالله خان حبیبی، وزیر دفاع و معصوم استانکزی رییس امنیت که به تازگی از سوی مجلس نمایندگان رای اعتماد بدست آوردند، مراسم تحلیف را بجا آوردند.

این مراسم که با حضور اشرف غنی و سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری برگزار شد مسوولان امنیتی سوگند وفاداری یاد کردند.

حدود 2 سال از عمر حکومت وحدت ملی می گذرد و به تازگی کابینه حکومت تکمیل شده است. دراین مدت وزارت دفاع ملی و ریاست امنیت ملی توسط سرپرست ها اداره می شدند.

این مسوولان امنیتی در حالی سوگند وفاداری یاد می کنند که کابل شاهد حمله خونین گروه هراس افکن طالبان بوده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام به همه، تا اکنون هم تکمیل نګردیده است، وزارت معدن و صنایع، اداره مستقل ارګان های محلی، سره میاشت، اداره مستقل محیط زیست، اداره کارتوګرافی و جیودوژی بغیر از ولایات بلخ و نورستان، تا اکنون هم توسط سرپرستان اداره میشود، فکر کنم تا آخرین روز حکومت وحدت ملی هم تعداد از ادارات توسط سرپرستان اداره خواهند ګردید.

>>>   بايد اين دو شخص را قبل از تحليف سبكدوش ميكردند، چون در دوران نامزدي نشان دادند كه قطعاً استعداد اين وظائف را ندارند، قسم بخدا كه يك جوالي مندوي هم بهتر از اين دو، ميتواند امور امنيت را خوبتر پيش ببرد، قرآن در كمر اين دو وزير، و ع و غ بزند كه ملت را تباه كردند.

>>>   وزارت معدن مهم نيست همه چيز به بادار ها معلوم است. ديگر چيزى هم نمانده همه چيز به چتل استان تسليم داده شد از چودرى غنى چودرى اتمر تا به تمام وزارت خانه ها. يا مستقيم ويا غير مستقيم در تمام دنيا ديگر چنين حكومت فاسد ووطن فروش وبيغيرت وجود ندارد. وطن را دو باره به دوران ملا عبدالرحمن چودرى شاشجاع نادر سنگ ظاهرسنگ وديگران تا راكتيار ان كور لعنتى وحالا را ببنيم. واى بر شما گنديده هاى چوكى. در طول تاريخ سه صد ساله تان هميشه به اين خو د فروشى دست زده أيد. اين را به إرث برده ايد. اما ديگر ان زمانها گذشته نمى شود به قران مهر كرد ومردم را بازى داد. از هر انچه انجام بدهيد مردم اگاه استند وميشوند.

>>>   وزرا و وکلا و کلان های دولت همه شان قرانکریم را بدست گرفته سوگند یاد میکنندکه ما بمردم حکومت وخاک واستقلال کشور خود خیانت نمیکنیم اما همینکه در چوکی تکیه زدند بر عکس معکوس عمل میکنند .

>>>   اگر جناب استانکزی به تحلیفش عمل کند باید ریاست رابه اداره ملی واقعی تبدیل کند چون ازگان که 70 فیصد پرسونل آن از یک ولایت باشد آن اداره مـلـی نه بلکه کمپنی خصوصی امنیتی است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است