اعلام های آمریکا برای تدوام حضور در افغانستان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۸    ۱۳۹۵/۴/۶ کد خبر: 117505 منبع: پرینت

دبیرکل ناتو گفته است که افغانستان هنوز کشوری خطرناک است و سال 2016 سالی خونین خواهد بود. همچنان کمک های مالی به افغانستان را مشروط به حل مشکلات و اصلاح فساد در افغانستان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمدفرهاد صدیقی عضو مجلس نمایندگان گفت: کمکی که آمریکا به افغانستان می کند، کمکی نیست که بدون دلیل باشد. آنها خود از اینجا استفاده های فروانی می کنند. هم اکنون کنترل میدان هوایی ما به طور کامل به دست آمریکایی ها است. همچنان با پایگاه هایی که در اینجا دارند کنترل اوضاع آسیای میانه و کشورهای منطقه را به دست دارند.

وی، درخصوص اوضاع افغانستان در سال 2016 گفت: این تهدیداتی که هم اکنون آمریکا برای افغانستان اعلام می کنند، به خاطر بقای خودشان است. به خاطر این است که به مردم و دولت افغانستان نشان دهند که ما به وجود آنها برای کنترل ناامنی نیاز داریم. آنها شدیداً می خواهند در افغانستان باقی بمانند و از اینجا آسیا را در دست داشته باشند.

صدیقی گفت: آنها خود گروه هایی مانند داعش و طالبان و القاعده، را تمویل می کنند تا در موق لزوم استفاده کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرقدریکه امریکا تداوم حضورش را درافغانستان اعلام کند
بهمان اندازه ادامه جنگ ونبرد وفساد درافغانستان طولانیتر
میشود.

>>>   لعنت به شیطنت کارهای ناتو و آمریکا. یک مشت طالب که سرو ته اش به هزار نفر هم نمی رسد . چه الفاظ را می شنویم که سالی2016 فلان سال است.بخدا واقعا که خیلی خیلی خنداور است. ناتو . که از انبوه کشور های خارجی قدرتمند تشکیل شده چنین مسائلی را رونمایی می کند .آمریکا و ناتو همیشه درسیاست های تکراری وکودکانه اش در باتلاق گیر کرده. هیج وقت موفق نبوده وهر برنامه و طرح را ایجاد می‌کند . مردم تا.ته اش را خواندن ونتجه آخرش را مردم بازگو می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است