توزیع هزار نمره زمین به آموزگاران در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۵/۴/۲ کد خبر: 117401 منبع: پرینت

با حضور وزاری شهرسازی و معارف کشور، از مقام معلم در شهرک پیروزی در کابل تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم که با حضور دو وزیر کابینه ترتیب یافته بود، بیش از هزار نمره زمین در این شهرک به آموزگاران توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، به گفته وزیر امورشهرسازی، موقعیت این نمره ها در شهرک پیروزی بگونه ای معیاری است که شرایط ایجاد خانه را برای آموزگاران مهیا می کند.
وی افزود: در فازهای بعدی این شهرک 502 نمره دیگر نیز به آموزگاران توزیع خواهد شد که تا کنون برای ساخت این شهرک 28 میلیون دالر هزینه شده است. وی ذکر کرد ما در پی حل مشکل کمبود مسکن برای آموزگاران هستیم.

همچنین طی این مراسم وزیر معارف گفت: پروژه پیروزی یکی از مجموعه های مسکونی تمام استاندارهای لازم در سطح افغانستان را دارا است که درسال 1375 بر اساس حکم رییس جمهور اسبق، حامد کرزی آغاز شد و 75 میلیون دالربرای این پروژه هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: طی سال گذشته کمترین توجه به آموزگاران شده است، با وجود نقش بارزی که آموزگاران در تربیت نسل آینده و توسعه مادی و معنوی جامعه دارند متاسفانه هنوز از اقشار محروم جامعه به شمار می روند. لذا این وزارت می کوشد به مشکلات آموزگاران در خصوص تامین خانه رسیدگی کند.

به گفته مسوولان وزارت امور شهرسازی، طرح ساخت 11 شهرک مسکونی برای آموزگاران آماده شده و به زودی کار روی این شهرک ها آغاز می شود.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آدرس منطقه را تذکر نداده اند بنظر من از بس این حکومتها دروغ باد کرده اند اینهم در نظر مردم دروغ میاید!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است