هیلاری کلنتون پنهانی با پاکستانی ها رابطه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۵/۳/۲۶ کد خبر: 117143 منبع: پرینت

پس از انتشار بیش از ۱۰۰۰ صفحه از ایمیل های «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا مبنی بر اینکه وی از سرور شخصی خود برای انتقال ایمیل های دولتی استفاده کرده است، هم اکنون از یکی از ایمیل های وی اطلاعاتی به دست آمده که نشان می دهد او با «ملیحه لودهی» نماینده پاکستان در سازمان ملل و سفیر حال حاضر این کشور در انگلیس و همچنین «اشفاق پرویز کیانی» فرمانده کل سابق ارتش پاکستان به صورت پنهانی در ارتباط بوده و در واقع ملیحه لودهی به عنوان جاسوس و پیام رسان کلینتون برای دولت پاکستان و جنرال کیانی کار می کرده است.

به گزارش داون نیوز، در واقع این مطلب از طریق یکی از ایمیل های ارسالی از دفتر «ولی نصر» نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و پاکستان به کلینتون، کشف شده است که در آن ضمن پیامی کلینتون را از به اشتراک گذاشتن پیام ارسالی وی، توسط ملیحه لودهی به اشفاق پرویز کیانی خبر داده است.

نصر در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ نوشت: «ملیحه لودهی با من تماس گرفت و بیان کرد که هم اکنون در لندن به سر می برد و از طرف کیانی نیز پیغامی به من داد.»اما با این وجود به نظر می رسد که ملیحه لودی قبل از به اشتراک گذاشتن این پیغام با نصر آن را تغییر داه باشد.

لازم به ذکر است که ملیحه لودهی که هم اکنون سمت سفیر پاکستان در انگلیس و نماینده دایم پاکستان در سازمان ملل را به عهده دارد، درزمان اشتراک گذاشتن پیام های کلینتون با کیانی سمتی برعهده نداشت و تنها به عنوان یک ستون نویس معروف در روزنامه های داخلی و بین المللی پاکستان مشغول به کار بود.

از ایمیل اینگونه برداشت می شود که پیام نصر مشتمل بر دو پاراگراف است که دقیقا سه روز بعد از دستگیری «ریموند دیوس» شهروند آمریکایی متهم به قتل دو نفر در «لاهور» ارسال شده بود. لازم به ذکر است که بعد از دستگیری ریموند دیوس، روابط میان مقام های امریکایی و پاکستانی بخصوص ادارات «آی اس آی» و «سی آی ای» متاثر گردیده بود و چندین بار مقام های بلند رتبه آمریکا ضمن سفر به پاکستان خواهان رهایی ریموند دیوس شده بودند

گیلگمش


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شرم اس ده ای پس پیری

>>>   پاکستانی ها از چینل های مختلف به نفع وطن شان کار میکنند

>>>   اگر دونالد ترامپ که موهای مصنوعی دارد کامیاب شودنظر او اینست که افغانها 99 در صد شریعت را می خواهند این به ضرر افغانستان است ، اگــــــــر هیلاری کلنتن کامیاب شود او با پاکستانی ها رابطه بهتر دارد تا ما !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است