رییس پارلمان این طرفی است یا آن طرفی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۱    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116957 منبع: پرینت

همیشه تعدادی از وکلا با سرنوشت انتخاباتی مردم بازی و فرمان تقنینی رییس جمهور را رد می کنند.

آیا موافقت ابراهیمی با فرمان تقنینی رییس جمهور، سبب شد برخی نمایندگان وی را متهم به همکاری با دولت کردند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس پارلمان امروز در جلسه بررسی و رای به فرمان تقنینی رییس جمهور در مورد انتخابات با اظهار نارضایتی از روند مخالفت با این فرمان انتخاباتی گفت: آسمان به زمین تا نمی شود اگر نمایندگان آرامتر انتقاد کنند.

وی افزود: در پاسخ به برخی نمایندگان که می گویند زمان ارایه این فرمان رییس جمهور غیرقانونی است و باید تا پیش از 15 حمل به مجلس ارایه می شد، باید گفت این فرمان در زمان قانونی خود به مجلس آمد اما همیشه تعدادی از وکلا با سرنوشت انتخاباتی مردم بازی و آن را رد کردند.

رییس پارلمان خاطرنشان کرد: نمایندگان اقدامی نکنند که باعث پشیمانی خودشان در روزهای آینده شود و رفتارهای غیراخلاقی و به دور از شان یک نماینده را در تالار تهداب گذاری نکنند.

ابراهیمی ادامه داد: انتخابات از حقوق مردم افغانستان بوده و دولت مکلف است انتخابات پارلمان و شوراهای ولسوالی را برگزار کند اما دولت انگار تن به برگزاری انتخابات نمی دهد، نمایندگان متوجه باشند که در چنین شرایطی باید پارلمان از حقوق قانونی خود استفاده کرده و زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   توجه، توجه، توجه!!!!!
میخواهم به دو مورد اشاره ای داشته باشم:
1- در پاسخ باین سوال که رییس پارلمان این طرفی است یا آن طرفی؟
جواب آسان و مختصر اینست: هر طرفی چرب تر باشد!!!!!!
2 -هموطنان بیاد دارند که معاون دوم رییس جمهور بتاریخ 19 جوزا اول ماه مبارک رمضان جهت معرفی وزیر سرپرست دفاع و استانکزی به ولسی جرگه رفت. شب در تلویزیون کابل نیوز جریان معرفی را میدیدم که در جناح راست پرده تلویزیون یک صحنه عجیب را دیدم!!! میدانید ان صحنه عجیب چه بود؟ وکیل صاحب داوود کلکانی که در پهلوی یک وکیل دارای دستار کلان نوع کتوازی نشسته بود یک بوتل آب معدنی را با چنان بیخیالی سر کشید که گویا ماه مبارک رمضان اصلا طرف خانه انها نیامده باشد!!!!!! موضوع را به یکی از اعضای فامیل گفتم، گفت شاید اشتباه کرده باشی!! من هم به شک افتادم و گفتم بگذار سرویس خبری بعدی را ببینیم !! هر دو سرویس بعدی را دیدیم. کلکانی صاحب بوتل آب معدنی را در روز اول ماه مبارک رمضان در ملاء عام آنهم در "خانه ملت" زهر و ذقوم کرد . امروز تاریخ ششم ماه مبارک رمضان برای پنجمین بار یکمرتبه دیگر صحنه نوشیدن آب توسط آقای کلکانی را در تالار ولسی جرگه در برنامه اخبار هفته دیدم. دراین موضوع هیچ شک و شبهه وجود ندارد!!! انهایی که علاقه دارند میتوانند با تماس با کابل نیوز و دیدن کلیپ آن علم آوری کنند!! حال سوال اینجاست که اگر او سهو کرده باشد این بوتل آب از کجا شده بود؟ و اگر قصدا این کار را کرده باشد از لحاظ شرعی جزای ان چیست؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است