می خواهند تا مسلمان کشته شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116954 منبع: پرینت

شما روی ورق را مطالعه کرده اید اینکه در عقب ورق چه نوشته شده دانستن اش محال است تاجایی که فکر قاصر بنده قد می دهد چنین می نماید که شهادت شیر ولی خان پیامی به اقای حکمتیار باشد که شاید بدون اجازه و مشوره ی طالب تصمیم گرفته اند تا به خصوم انها بپیوندند و یا انچه راز پنهان در رفتن جناب حکمتیار صاحب به کابل نهفته است نمی شود و نمی توانند به طالب باز گونمایند.

دلیل دیگری این انفجار احتمالا اینهم باشد که برادران حزبی در تعمیل دستورات مقام ها کوتاهی کرده اند و جهت تنبیه این اقدام را از یک عضو کوچک حزب اغاز نموده اند و به نوعی هشدار داده اند که در اینده اگر کوتاهی و تقصیر تکرار گردد مستوجب جزای سنگین تر می گردند در رقابت های داخلی از این قماش حوادث رخ می دهد در گذشته ها هم خلقی ها، پرچمی ها و برعکس را می کشتند و محبوس می کردند و جزا می دادند.

همین طور مجاهدین سابق هم بیشترینه وقت خود را در حذف و تضعیف همدیگر مشغول می ساختند تا دشمنان اصلی خود و نیز نزاع های میان گروه ها ی مختلف طالب هم احیانا رخ می دهد و بعضا اعضای القاعده هم قربانی این رقابت های میان طالب و القاعده شده اند و یا کشمکش های داعش و طالب هم بوقوع می پیوندد.

خلاصه خارجی ها می خواهند تا مسلمان کشته شوند. حال این مسلمان از بی عقل های طالب و داعش و حکمتیار و القاعده باشد و یا افراد عادی اردوی ملی و یا پولیس ملی که بخاطر یک مشت پول و نان اوری یک فامیل به این صف پیوسته اند و چه این مسلمان لیبی باشد و یا سوری و یا مصری و یا سعودی و یمنی و عراقی و ایرانی انها با زرنگی تمام منازعه و مناقشه و خصومت و درگیری ها را چنان میان مسلمان ها تشدید نموده اند که به این زودی ها امید تلفیق و به هم پیوستن مسلمین امکان ندارد.

اشخاص و کشورهایی که از مکر خارجی ها بی خبر اند در جای خود حتی دولت هایی که نقشه ی دشمنان اسلام و مسلمین را خوب در ک می توانند در خدمت تطبیق این برنامه قرار گرفته اند.

انا لله وانا الیه راجعون
تبنگ چی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چـــــــــــــــــــــــرا به نظرشما همه جهان دشمن اسلام است !!! ؟؟؟؟؟؟؟

>>>   درست ودقیق آقای تبنگ چی
"شفق"

>>>   جناب تبنگ چی ! چاره چیست ؟ شما بگو یید که پشت ورقراخوانده اید وخبر دارید که در پشت ورق چه نوشته است
جتما چاره را هم میدانید . لطفا درد را که میدانی دوا یش را
تجویز فر ما یید .
صفدری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است