فضل من الله ممتاز بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116945 منبع: پرینت

فضل من الله ممتاز در کابل بازداشت شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل من الله ممتاز، معاون بخش ملکی وزارت داخله از سوی پولیس حوزه یازدهم کابل بدلیل مشاجره لفظی و فیزیکی با ذوالفقار امید رییس حزب کار و توسعه در برنامه تلویزیونی، بازداشت شد.

ممتاز در برنامه آماج تلویزون یک با امید بحث را کنار گذاشتند و دست به یخن شدند که موضوع برنامه مصالحه دولت با حزب اسلامی بود.


کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بایداورا به دست قانون سپرده وقانون رابالایش تطبق کندوهمچنان ازوظیفه اش نیز برکنارکند.
ع

>>>   منبعد بجای بحث مهمانان باید باهیم پهلوانی کنند هرکس پیروز شد قهرمان همان است به بخث ودلیل نمیشود

>>>   ... اگرقرارباشدکسی بازداشت بشه بایدهردوبازداشت بشه

>>>   .... باید محاکمه شود ا...ندرمقابل ....

>>>   ممتاز که از بلند پایه های حزب اسلامی حکمتیار است مانند رهبر خود ادم ما جرا جو و شار لتان میباشد . من بحث اورا در تلویذ یون یک دیدم او طوری به عضبانیت بحث مینمود که فکر میشد طرفهای مقابل مرتکب جرم شده واو میخوا هد از مجرم در وزارت داخله اعتراف بگیرد . فکر کنید که دولت وحدت ملی چه کسانی را امتیاز میدهند وبا چه قسم انسا نها صلح میکنند ؟ انعده اعضای حزب اسلا می که متمد نا نه وانسانی فکر میکردند قبلا از این حزب جدا ودر دولت اسلامی افغا نستان عملا شریک هستند و چه در سنا وچه در مجلس نما یند گان وچه بحیث والی و ریس و... وغیره کار مکنند . اما ممتاز و امثال شان قابل این نیست که در امور مملکتی مشغول با شند
کا وه

>>>   اين ممتاز دهشت افگنان و رو....هاست ، نه ممتاز انسان هاي عاقل!

>>>   اگراز هردو جانب جاهلانند
وگر زنجیر باشد بگسلانند

>>>   من با سخنان و بحث ممتاز و آقای امید "رهبر حزب کار و توسعه"؟؟!!! سر و کاری ندارم چون هر دو در بحث ها جفنگ میگویند!!!
ولی به خوانندگان محترم اطلاع میدهم که "حکومت وحدت ملی" تا کنون دو آدم نیمه دیوانه را بحیث معینان مقرر کرده که یکی ان همین ممتاز است. دیگرش معین در یکی از وزارتهای فرهنگی است!!
در مورد امید صاحب چیزی نمی نویسم چون او رییس ؟؟؟؟!!! حزب دوران 15 ساله اخیر است که هرکس از اعضای خانواده خود بخاطر معاملات حزب "تولید" کرده است!!!

>>>   به اصطلاح عام مردم ممتاز خان سر...سوار شده کشمیر را خواب میبیند فکر کرده که هرچه دل ان ماجرجو تند مزاج بوده دیگران هم انرا تایید کنند مردم عقل وشعور بالاتر از خودش دارند وزمان گذشته راکت پراگنی شان نیست مردم اکنون ازادانه نظر وچشم دید شانرا از عملکرد اشخاص وافراد که به این وطن ومردم خوب یابد انجام داده اند ازادانه ابراز نظر نمایند امروز مردم نظر به قانون ازادی بیان در کشور ریس جمهور وریس اجراییه وغیره اراکین بلند پایه دولت را شدیدا در بعضی از موارد طرف انتقعاد قرار میدهند حزب اسلامی گلبدین وافراد واشخاص ان چه است که مردم حق انتقعاد از عملکرد گذشته وحالیه انرا نداشته باشند وقتیکه منطق شخص در برابر شخص دیگر ضعیف شد مردم زور گو با عادت گذشته شان به حمله فزیکی رو میاورند وراه نجات شانرا همین ترتیب میپندارند اما نمی دانند که بیشتر در اذهان عامه منزوی میگردند که نمونه مثال ان همین اقای ممتاز است .

>>>   تمامی گلبیدین های ....جاسوس ای اس ای بمانند ممتاز نام این عضو حزب ....گلبیدین همنطور احساساتی وزور گویی عمل میکنند هنوز گلبیدین در کشور بر نگشته که طرفدارانش شاخ کشیده ومردم را مانند دوران راکت باران شان بشاخ میزنند باید که شاخ اینها شکستانده شود اگر دولت در مقابل چنین اشخاص زور گو...و بیگانه خاموش بنشیند واقدام جدی در جلوگیری ازین زور گویی های شان را نگیرند در اینده صد ها جنایت وخیانت را بیشتر از گذشته شان انجام خواهند دادند و کشور را بطرف پرتگاه سقوط بدست اجیران ای اس ای خواهند گردانیدند طوریکه قبلا با امدن گلبیدین در زمان حکومت اسلامی مجاهدین بیشترین جای کشور بدست ای اس ای زیر نام امارت خود ساخته پاکستان گروه طالبان افتاده بود وزمانیکه گلبیدین از کشور به ایران برای جاسوسی به پاکستان رفت دولت اسلامی مجاهدین اکثریت جا های از دست رفته را دوباره از طالبان مزدور واپس کرفت وسر انجام بکمک جامعه جهانی به رهبری امریکا به اشغال جاسوسان پاکستان بنام طالبان خاتمه داده شد .

>>>   اگر کسی حزبی خوب وترکمن خراب را برای ما نشان دهد مستحق جایزه میباشدتاسیس خزب بر اساس پرخاش وماجرا جوی بوده ضربه ای را که اینها به تحریک اسلامی واستقلال طلبی افغانستان زده اندمثالش را در تاریخ کسی ندارد اینها به اسلام وافغانیت پابندی کامل نداشته منافع دیگر کشور هارا نسبت به هرچیز دیگر ارزش واهمیت میدهند در حزب اسلامی انشعاب وجداشدن از بدنه ای حزب اصلا امکان ندارد این تقسیم شدن ها وگروه گروه شدن ها همه از ماجرا جوی واشاب طلبی وفتنه انگیزی انهاست وگرنه هرکه ازین حزب بیرون شود جزایش مرگ حتمی است اینها همه یکی اندیکسره به دستور اربابان خارجی خودرا متفرق جلوه میدهند
والله اعلم بالصواب
رفوگر

>>>   ممتاز ... نیست بلکه یک ...ن است آغاز حزب اسلامی آغاز بتختی مردم افغانستان شروع شد مسول تمام ناامینی ها در افغانستان حزب اسلامی است این حزب سلامی است بیشتر از 50 سال میشود این حزب با مردم افغانستان در جنگ است

>>>   بسیار انسان بی شخصیت و ...است.
کسی که تا هنوز از حماقت یار دفاع میکند به حماقت خود صحه می گزارد. او از مزد بگیران حزب در بدنه دولت است.
ببینید که چقدر ریشخندی است.حزب جاسوسی حماقت یار با تخریب کابل و بالاخره از دست دادن حکومت مجاهدین و هدر دادن قربانی دو ملیون شهید چه جفای نبود که در حق ملت مظلوم افغانستان نکرد، اما این شیادان مداری با تمام پر رویی از وی دفاع میکنند.
روی شان سیاه باشد

>>>   این ها حرف برای گفتن ندارد مجبوراست ازمشت ویخن کاگیرد.

>>>   هردویشان بایدمحاکمه شوند. سخنان امیدنام هم خیلی توهین آمیزبود!

>>>   نمايندهء راكت يار بايد به محكمه كشانده شود. به خاطر دشنام دادن و بى تربيه ومانند صاحب اش بى كلتور و بى ادب بودنش.

>>>   ای گلبدین دهشت گر دیگه ارزش جنگ کردن را ندارد که به خاطر او آدم جنگ کند بودن ونبودن او کدام فرق نمی کند
بشارت
مسکو

>>>   گل بیدین ها همیشه دست به یخن و راکت برده اند.
زمانیکه مذاکرات میان سران مجاهدین پایان می یافت و حماقت یار به نتیجه دلخوا نمیرسید ، فرمان راکت پراگنی را صادر میکرد.
حالا چوچه حزبی ها هم با تقلید حماقتی خویش همینکه دلیلی برای جنایت شان ندارند، به سادگی گلو پاره میکنند و مشت و یخن میشوند.
این ممتاز که خود اول پرچمی و بیرقی بود از همه بلند تر یکجا با برادرش فضل هادی وزین " هورا" سر میداد. حالا حماقت یار را بهترین گزینه یافته و گلو پاره میکند.
ملت افغانستان میداند که این ها پرورده دست خارجی بر گلوی افغان ها اند و گرنه چرا کسی صدای اعتراض بر موجودیت حماقت یار در پاکستان بلند نکرد و همایون جریر و دیگران در ارگ و ادارات دولتی حضور فعال دارند.

>>>   ممتاز خیلی آدم بی عقل و جاهل است او کوشش میکند بزور جهالت خویش را بالای دیگران بقبولاند.

>>>   باید هردو نفر بازداشت شوند، آن آقای هزاره ذولفقار اول به مشت به صورت فضل من الله ممتاز کوبید، باید اول او مجازات شود که برخورد فزیکی از طرف او آغاز شد.

>>>   جای محمد علی کلی خالی.....چی یک بوکسی میزد اگر میبود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است