مادر پاکستانی دخترش را آتش زد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۶    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116921 منبع: پرینت

یک مادر پاکستانی، دختر ١٨ ساله‌اش، زینت رفیق، را به تخت بست و با ریختن نفت بر رویش زنده‌زنده سوزاند.

به گزارش دیلی‌میل، وی درحالی‌که با افتخار جنایتش را در خیابان فریاد می‌زد به سینه می‌کوبید و می‌گفت: "بچه‌ام را به خاطر ننگ و بی‌آبرویی که برایم درست کرده بود کشتم".

به گفته پولیس، جرم زینت این بود که با حکم دادگاه، رسماً با حسن خان، یک تعمیرکار موتورسیکلت ازدواج کرده بود. خانواده رفیق می‌گویند دلیل اصلی مخالفت شان با زینت برای این ازدواج این بوده که او از قوم پنجابی بوده است و حسن از قوم پشتون!

به گفته حسن خان همسر مقتول، دخترک از ترس خانواده‌اش فرار کرده بود، ولی آن‌ها به وی گفتند اگر باز گردد نه تنها آسیبی به او نخواهند رساند، بلکه برایش جشن عروسی هم خواهند گرفت.

وی به یک تلویزیون محلی گفت: "٤ روز بود باهم زندگی می‌کردیم که خانواده‌اش پیام دادند اگر برگردد، ٨ روز دیگر مراسم عروسی را برپا خواهند کرد و بعدازآن می‌توانیم باهم زندگی کنیم. او نمی‌خواست پیش خانواده‌اش برگردد و به من گفت من را خواهند کشت! اما وقتی یکی از عموهایش ضمانت کرد آسیبی به او نخواهد رسید، برگشت. روزی که ما ازدواج کردیم او مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بینی و لبش خونین بود".

حسن به CNN گفت: "دو روز بعد از برگشتنش با من تماس گرفت و گفت این‌ها از حرفشان برگشته‌اند. بیا منو ببر. ولی من گفتم ٨ روزی که قول داده‌اند را صبر کن، بعد باهم می‌رویم. اما کشتنش".

مادر حسن می‌گوید: "خانواده رفیق به ما قول دادند که حتی یک مو هم از سر دخترشان کم نخواهد شد. ما با عموهایش تماس گرفتیم و آن‌ها گفتند خودشان زینت را بر می‌گردانند و ما هم باورمان شد".

به گفته پولیس، خانواده دختر به جنایت خود اعتراف کرد و در صحنه جنایت، نفت پیدا شده است.
نسیم بی‌بی، خاله کوچک مقتول می‌گوید: وقتی خواهرم دخترش را کشت به خیابان رفت. شالش را باز کرد و درحالی‌که به سینه می‌کوفت فریاد می‌زد: "مردم! دخترم را به خاطر رفتار زشتش و بدنام کردن خانواده‌ام کشتم".

وی افزود: "خواهرم مدت‌ها قبل گفته بود اجازه نمی‌دهد دخترش با یک پشتون ازدواج کند".
شازیه خواهر زینت نیز خواهرش را به خاطر رفتارش سرزنش می‌کند، ولی می‌گوید از مادرش خواسته بود او را نکشد و فقط با او قطع رابطه کند.

هرساله در پاکستان ١٠٠٠ زن در قتل‌هایی این‌چنین کشته می‌شوند. همین هفته گذشته یک معلم ١٩ ساله به دلیل آن‌که از وی خواسته شده بود با پسر رییس اش که دو برابر او سن داشت ازدواج کند و او نپذیرفته بود، مورد شکنجه قرار گرفت و زنده‌زنده سوزانده شد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110508313125.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110508314676.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110508312384.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110508313389.jpg

کد (4)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وای وای ازدست تعصب قومی.
ع

>>>   خداوند ظالم را به خزای اعمل اش برساند.تعصب در هرجا وجود دارد.

>>>   ای وای ما مسلمان ها را تعصب قومی و مذهبی متاسفانه کور کرده است

>>>   تعصب پنجابی ها درمقابل پشتون ها تا این حد است

>>>   این پشتونها در پاکستان هم پیدا می شود

>>>   چرا پاکستانی ها اینقدر از پشتـــــــــــــون ها نفرت دارند؟؟؟؟

>>>   کسانی از پشتون های افغانستان که تمایل به دولت پینجابی پاکستان دارند اگر پول کلدار پاکستان چشم شانرا کور نکرده باشد و گوش شانرا کر نکرده باشد باید از درک کنند که پنجابی های پاکستان که قدرت حاکمه دولت در دست شان است جقدر با پشتون ها بد بین هستند اولاد خودشانرا زنده میسوزانند اما حاضر نیستند که با پشتون ها ازدواج کنند اینکه ظاهرا در افغانستان ای اس ای و نظامیان پاکستان خواهان حکومت صد در صد پشتون ها را میگویند خواهان هستیم کاملا دروغ واین را برای تفرقه اندازی دربین مردم ودستیابی خود شان در حکومت افغانستان بخاطر به ثمر رساندن اهداف شوم شان است نه طرفداری وحکومت یکدست پشتون ها فریب انها را نخورید و به کشور خود خیانت نکنید و بنفعپاکستان کار نکنید البته منظورم از تمام پشتون ها کشور ما نیست انعده شان که تعداد شان محدود ونا چیز هم است خطاب من به انهااست که دست از حمایت گروه طالبان این غلامان واجیران پاکستان بردارند ودر حق هموطن خود وخاک خود ظلم وجفا نکنند .

>>>   بلی دوستان نامی این قوم سری دمش نوشته است اغو
یعنی چه از رفتارش وگفتارش وپندارش معلوم است این قوم
تعصب را گشت کر دند ضدیت رواج کردند کشتار را رواج کردند
رواج اخلاقی در این ها نیست فقط خوشنت بیبدو باری یک
رواج نجیس در بین اینها است در کجا دنیا است فقط وفقط
در انکلیس وفرانسه در هچ جای دنیا نیست از دست قوم خوشنت

>>>   زنها در کشورهای اسلامی بدبخت ترین موجودات کره زمین هستند , پاکستان یک کشور قبایلی و در تعصبات قومی و مذهبی غرق است در پاکستان پنجابی ها و پشتونها اصلا نمیتوانند همدیگر را تحمل کنند

>>>   هیچگاه به قوم توهین نکنید .هرقو.می خوب وبددارندومخالف شرع واخلاق وقانون است ومطابق جاهلیت .نفاق هم ازاینجاشروع می شود.
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است