متنفذین هموطن در دیدار با رییس جمهور در ابوظبی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۰    ۱۳۹۵/۳/۲۱ کد خبر: 116907 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور در جریان سفر به امارات، با بزرگان و نمایندگان هموطنان مقیم امارات متحدۀ عربی دیدار کرد و مشکلات و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

بزرگان افغان ضمن حمایت از برنامه‌های حکومت، از رییس جمهور کشور تشکری نمودند که در روزهای سخت بخاطر حل مشکلات شهروندان افغانستانی سفر می‌نماید.

آنان گفتند که نظر به توجه خاص شما و همکاری مسوولان سفارت افغانستان مقیم امارات، مشکلات افغان‌ستانی های مقیم امارات حدود ۸۰ درصد حل گردید است. آنان از حکومت خواستند که در خصوص جلوگیری از سوء استفاده پاسپورت افغانی از سوی اتباع ممالک دیگر توجه جدی صورت گیرد.

بزرگان افغانستانی مقیم امارات متحدۀ عربی از رییس جمهور تقاضا نمودند، که مکاتب با نصاب تعلیمی افغانی در امارات ایجاد گردد، تا زمینۀ تعلیم و تربیه فرزندان افغانستانی ها در این کشور مساعد شود.

رییس جمهور کشور پس از شنیدن صحبت‌های اشتراک کنندگان، از کار کردهای سفارت افغانستان مقیم امارات در زمینۀ جلوگیری از سوء استفادۀ پاسپورت‌های افغانی ستایش نمود.

رییس جمهور محمد اشرف غنی به مسوولان سفارت افغانستان مقیم ابوظبی هدایت داد، که در زمینۀ ایجاد مکاتب با وزارت معارف هماهنگی کنند و نیز مشکلات افغانستانی ها مقیم امارات را در بخش‌های مختلف، در همکاری و هماهنگی با آنان حل نمایند و گزارش آنرا به ریاست جمهوری بسپارند.

رییس جمهور در ختم این دیدار، با هیات همراه‌ اش به مسجد جامع شيخ زاید رفت و نماز جمعه را در آنجا ادا کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است