شاهراه بزرگ حامد کرزی در هند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۱۹ کد خبر: 116830 منبع: پرینت

دولت هند یک شاهراه بزرگ کشورش را به نام حامد کرزی رییس جمهور اسبق افغانستان نام گزاری کرد.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606080714403480.jpg

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حامد. کرزی دارای. میدان هوایی ، شاهرای بزرگ دراین روزها تونل اش را. هم. افتتاح کنید.

>>>   جاوید از قریه سفیدروان هرات:
این کرزی پول پرست و چوکی پرست مگه چی کار کرده و چی گلی به سر ملت زده که دولت هند شاه راه بزرگ کشورش را به نام این بی کفایت نامگذاری کرده است .. کرزی کار خاصی نکرده فقط جیب خودرا پر پول کرده ا ست همه میدانند.....

>>>   بزرگترین خدمت را کرزی به هند و سریلانکا کرد.
سریلانکا ببر های تامیل را تروریست خطاب کرده، همه آنها را نابود کرد و دولت هند نیز پاکستان را کشور تروریست قلمداد کرده و خود را از شر جنگ پاکستان نجات داد.
بنآ برای سریلانکا هندوستان حامی تروریست یعنی ببر های تامیل است و برای هندوستان پاکستان حامی تروریست یعنی طالبان و جیش الاسلام و دیگر گروپ های بنیاد گرا.
ناگفته نماندکه چین نیز بنیاد گرایی در ایالت سنکیانگ را تروریست میداند و روسیه نیز بنیاد گرایی در قفقاز و آسیای میانه را تروریت میداند.
اگر حادثه یاز دهم سپتامبر صورت نمی گرفت، این کشور ها از دست بنیاد گرا ها به پروبلم های بزرگ امنیتی دچار میشدند.
حالا نیز هنوز معلوم نیست که با آمدن هیلری کلینتن در راس قدرت در امریکا، چه تحولاتی در عرصه سیاست جهانی رخ خواهد داد، هرچند او قبلآ بخاطر بدست آوردن رای و کمک های مالی ،لابی های سلاح سازی و کمپنی های تولید انرژی امریکا،اظهار داشته است که، داعش را نمیتوان از بین برد، فقط باید جلو توسعه آن را گرفت.
چنانچه در شعار های انتخاباتی خود بارک اوبا ما از خروج قوای امریکا از عراق حمایت کرد ، اما در عوض از ازدیاد قوا در افغانستان حمایت کرد و بدین ترتیب رای لابی های جنگ امریکا را با خود داشت، حالا هیلری کلینتن نیز همان سیاست را دنبال میکند.
بنأ تا زمانی که دموکرات ها سیاست جنگ طلبی جمهوری خواهان را به پیش میبرند،بر اریکه قدرت خواهند ماند.

>>>   حامد کرزی در زمان حکومت اش سیاست خوبی با دولت هند داشته است از این رو هندی ها هم از حامدکرزی به دیده نیک میبینند.
محمدگل "احساس" از بغلان

>>>   نماينده هند به خاطر نام خود افغانستان را برباد كرد،

>>>   این همان جادۀ است که در بین پوهنتون لبلی بنام حامد کززی ضمن سفراش چند سال قبل به ان پوهنتون نام گذازی شده بود . طول این جاده که میان دو بلاک تدرسی قرار دارد ّ پنجاه متر است نه جاده بزرگ است و نه هم مهم . این از کارهای استاد رشید بود که کرزی را توسط پوهنتون لبلی دعوت کرد و دوکتورای افتخاری برایش داد. این جاده را چند روز بعداز سفر کرزی توسط بابری معین تحصیلات عالی و شماری از مامورین عادی سفارت افتتاح گردید . یادی استاد رشید بخیر ایشان تمام این کار ها بخاطر بهبود ما محصلین که تعداد ما از دو صد تن زیاد انجام داد . ورنه کرزی کجا و لبلی کجا ؟
گیلانی یکتن از محصلان سال آخر پوهنتون لبلی

>>>   تونلش راسابق درزمان های پیش افتتاح کرده اند

>>>   هنوز نشاختن کرزی (فساد ) 14 سال ثمره اش تاحال تاثیر مانده حتمی او شهر خراب وویران میشود . م ی

>>>   حامد کرزی دزد سر گردنه است کل پول از کمکهای امریکا بالا کشید برای همین آمریکایی ها ادامه کمک های مالی خود را به افغانستان به دلیل فساد های مالی قطع کرد .

>>>   شاهراه بزرگ دزد = شاهراه بزرگ حامد کرزای
با پول کمکهای امریکا و اروپا رفته توی هند سرمایه گذاری کرده برای همین هندی ها دارند از او تشکر میکنند - تمام مشکلات افغانستان از گور همین کرزای بلند شد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است