وقتی نمایندگان امنیت می خواهند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۵/۳/۱۸ کد خبر: 116790 منبع: پرینت

رییس مجلس نمایندگان، نهادهای امنیتی را در تامین امنیت شهروندان کشور و نمایندگان مردم در مجلس به بی توجهی متهم کرد.

عبدالرووف ابراهیمی در مراسم خاکسپاری شیر ولی وردک عضو مجلس نمایندگان که بر اثر انفجار یک ماین جاسازی شده جان باخت گفت: نهادهای امنیتی با وجود درخواست های مکرر ازسوی مجلس، در تامین امنیت نمایندگان مردم توجه چندانی ندارند.

این در حالی است که همواره بخاطر تامین امنیت اعضای مجلس، هنگام تردد آن ها سرک ها و چهار راه توسط نیروهای امنیتی مسدود می شوند.

در همین حال شماری از اعضای مجلس از عملکرد و استراتیژی جنگی حکومت به شدت انتقاد می کنند و می گویند نهادهای امنیتی در تامین امنیت مردم توجه چندانی ندارند.

به گفته آنان، حکومت بخصوص نهادهای امنیتی وظایف شان را که جلوگیری از رویدادهای هراس افکنی و تامین امنیت است، درست انجام نمی دهند.

همچنین شماری از آگاهان امور، وقوع چنین رویداد هایی را ناشی از استراتیژی تزرع حکومت در قبال مخالفان مسلح دولت می دانند.

شیر ولی وردک نماینده ولایت وردک در مجلس نمایندگان بود، جنازه شیر ولی وردک در مقابل پارلمان جدید به خاک سپرده شد. در این مراسم خاکسپاری مقام های دولتی، اعضای شورای ملی و شهروندان کشور نیز اشتراک کردند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نمایندگان مردم که از طریق گمیشن کاری تقلب وپرداخت پول به اینجا رسیده اند راباید به یک کشورخارجی مثلا دبی انتقال دهند ودرانجا جلسه کنند تا امنیت آنها تامین باشسد مردم مهم نیست تنها همین ها صدمه نبینند

>>>   ...بربزرگان این مملکت که به درندگی وزور گویی عادت کرده اند
دیروز وقتی از پل محمود خان به طرف پل خشتی درحرکت بودم درپیش روی وزارت دفاع سربازان موظف امنیتی وزارت دفاع مانع عبور کاروان ابراهمی شد که به برخورد کثیف وغیر اخلاقی آقای ابراهمی مواجه شد ابتدا موتر زره را بالای سربازان امنیتی دواند بعداً مورد لد وکوب بادیگارد هایش قرارگرفت که این عملکرد ابراهمی یعنی وحشت ودهشت.
قانوناً: وقتی سربازان مانع عبور ابراهمی شده بود باید این مرد ازآنجا نمیگذشت چون به آنان دستور بود که هیچکسی را نگذارند، واگر میخواست حتماً ازانجا بگذرد باید با وزیر دفاع یا لوی درستیز درتماس میشد تا به سربازانش دستور اجازه ابراهمی را میداد. ولی ا... با بادیگاردانش مثل .... افتاد بجان سربازان بیچاره
"شفق"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است