استانکزی در امنیت ملی مشکلات تازه ایجاد می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۱۸ کد خبر: 116778 منبع: پرینت

چندی پیش، رییس جمهور کشور، معصوم استانکزی را که قبلا برای وزارت دفاع معرفی کرده بود و از پارلمان رای نگرفت به عنوان نامزد وزیر ریاست امنیت ملی معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عزیز رفیعی، فعال جامعه مدنی در باره انتخاب استانکزی در ریاست امنیت ملی گفت: باید به رییس جمهور گفت که آوردن چهره های تکراری نه تنها مشکل افغانستان را حل نمی کند بلکه مشکلات دولت را هم بیشتر می کند. چرا که بعد از آن دولت مجبور و مکلف می شود به پارلمان برود و به آنها پول دهد و قناعت شان را برای رای آوری این افراد، فراهم کند.

وی افزود: به همین دلیل است که گفته می شود دولت به دنبال تغییر استراتژی برای مبارزه کلان، علیه مخالفان افغانستان نیست. نه تنها این اراده را ندارد بلکه به طور مسلسل وار برای خود مشکلات تازه ایجاد می کند.

رفیعی گفت: این می تواند برای افغانستان بسیار خطرناک باشد. معرفی استانکزی به ریاست امنیت ملی هم می تواند مشکلات بیشتری خلق کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک چند روپیه که برای وکیل ها داده شو د خو د به خو د رهی میدهند

>>>   فکر میکنم اقای رفیعی فعال مدنی نه بلکه فعال سیاسی شده داتهام که به وکلای مردم زده باید جوابگو باشد زیرا پارلمان مارکیت نیست
اقای رفیعی خوبتر است درموارد که قعال است کارکند رنگمال کار میخانیک مستری را انجام ندهد
انچه ارتباط به ستانکزی است یا وزیر وریس دیگر از باداران خارجی از قماش همین رفیعی ها معرفی میشوند به ملت هیچ ارتباط ندارد زیرا همه برای سرکوب ملت وسیله استعمارگران اند

>>>   ریاست امنیت ناملی که فعلا لانه اختطاف گران جاسوسان دشمن وافراد واسطه باز ودسیسه بازان شده وبنام کمپنی خصوصی پنجشیر وردک معروف است باید به یک اداره حکومتی تبدیل گردد، این اداره ناکام که پرسونل آن بیشتر از اردوی ملی وپولیس قهرمان امتیازات میگیرند بجز دروغ دسیسه دیگر هیچ کاری بلد نیستند حتی از خود دفاع کرده نمیتوانند پاکستانی ها واشرار موتر مملو از بم رازیر ریش خودشان جابجا میکنند وقتی اینها ازخود دفاع کرده نتوانند ازمردم کی دفاع کند؟؟
بارهابار ها افراد امنیت ناملی از طریق رسانه ها منحیث خلاف کار اختطاف گر جاسوسی به حقانی معرفی شسده اند ودر چندین مورد مستنددستگیر شده اند ، حکومت باید ازجمله ریاست های پنجصد گانه این اداره خصوصی یک اداره سالم وفعال بسازد تا درمقابل اشرار وپاکستانی ها کاری کرده بتواند
@

>>>   اصلا غنی ضرورت دارد که یک همراز و هم کاسه طالبان را بیاورد تا طالبان بیچاره بدون زحمت مردم را حلال کنند. مردم افغانستان بیدار شوید . آوردن استانکزی عین آوردن استخبارات پاکستان است . به غنی فرق نمی کند وقتی دستور باداران خود را تکمیل کرد فرار آسان است ، این داکتر نجیب نیست که در دام ملل متحد گیر ماند.

>>>   گفته های دقیق است.
ع

>>>   ازنگاه،کاری ستانکزی صد سر را. تر میکند ویکیرا کل نمیکند

>>>   قوم گرایی این کشور را تباه ساخته ومیسازد.

>>>   حکومت نباید به امور کمپنی های خصوصی مداخله کند آنها میدانند و آدم ربائی دسیسه بازی اختطاف وکارشان هرزمانیکه به اداره رسمی حکومت تبدیل شد آن وقت هرچه قانون است همان شود

>>>   مشکل کلان غنی ماهیت فاشستی و ملیتگرایی است و درامور دولتداری در گروگان اتمر- رحیمی و استانکزی است و از خود اراده ندارد و موجب بحران کشور همین میباشد .
دوراندیش

>>>   اكر وكلاء رأي مردم را در آينده ميخواهند بايد ستانكزي و همسالش را قبول نكنند، در غيرآن چهره هاي اصلي پيسه خوري شانرا براي بار اخير به ملت ميشناسانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است