حمله انتحاری به دادگاه لوگر با 30 کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۳    ۱۳۹۵/۳/۱۶ کد خبر: 116718 منبع: پرینت

محمد اکرم نجات رییس جدید محکمه استیناف لوگر که قرار بود امروز به این سمت معرفی شود، در حمله مهاجمان انتحاری به دادگاه استیناف لوگر کشته شد.

هفت کشته و 23 زخمی حاصل حمله گروه مهاجمان انتحاری به دادگاه لوگر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، در نتیجه حمله امروز گروهی از مهاجمان انتحاری به دادگاه استیناف لوگر، هفت تن کشته و 23 تن زخمی شدند.

بر بنیاد این خبر، محمد اکرم نجات رییس جدید محکمه استیناف لوگر که قرار بود امروز به این سمت معرفی شود نیز کشته شد.

گفتنی است که تعدادی از قربانیان حمله امروز به دادگاه استیناف لوگر، غیرنظامی و از مردم ملکی بوده اند که برخی از آنان برای درمان به کابل منتقل شدند.

مهاجمان انتحاری با چادری و لباس زنانه قصد ورود به دادگاه را داشته اند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر نیست که حکومت غلام و کاسه لیس کابل دست رد به سینه اربان خود بزند و به اغوش گرم ملت باز گردد و دست از خیانت و وطن فروشی و نوکری و .... فروشی بردارد واقعا جای بسی تاسف است و ننگ است برای این رژیم دست نشنده که باعث کشتار افراد جامعه افغان می شوند . واقعا من دوست ندارم که حتی یک گنجشک کشورم کشته شود چه برسد به یک انسان رژیم غلام کابل در حال جنگ با مقاومت مردمی است و هر لحظه افراد بی گناهی بسیاری به دست این حکومت وحشی کشته می شوند. من میدانم امریکا و غلامانشان هرگز نمی خواهند ملت افغانستان به صلح و ارامش برسند .
حبیب الله یوسفزی

>>>   از طالبان بی غیرت وطنفروش اله دست پاکستان که با پوشیدن لباس زنانه خانم ومادر شان بدستور ای اس ای پاکستان حمله انتحاری را در زمان معرفی شهید اکرم نجات یس دادستانی تازه معرفی شده در ولایت لوگر انجام دادند گله نداریم که چرا با پوشیدن لباس خانم چنین حمله را انجام دادند اینها معقد داده ها گروه طالبان اند کسیکه از چنین کاری شرم نکند وبه بی غیرتی انرا انجام دهد که این یک عرف گروه طالبان است پس پوشیدن کالای زنانه که بار ها با ان رقصیده عیب بخود نمی بینند واستخبارات پاکستان هم از چنین اشخاص پست بی حیثیت وطنفروش بی غیرت استفاده کرده از انها بخاطر بدست اوردن اهداف شوم خود شان استفاده ابزاری وسیاسی میکنند پس علت چیست که ریس جمهور غنی با وصف وعده های مکرر وپیهم اش بمردم که قاتلین ملت که حکم اعدام انها از طرف محاکم صادر گردیده با ارزیابی دقیق حکم اعدام را بالایشان تطبیق میکنم در حالیکه ۷۰۰ تن از این گروه طالبان به جرایم مختلف حکم ادام انها از جانب محاکم افغانستان صادر شده صرف به ۶ تن که انجام تطبیق حکم شده اکتفاکرده ۷۰۰ زندانی دیگر جنایتکاران حرفی و مکرر ازین گروه نان خورده وخسپیده بشمول انس حقانی برادار شبکه ترورستی حقانی حکم اعدام بالای شان تطبیق نمیگردد ونان خور از بودجه ملت تحمیل گردیده است جنایت گروه طالبان ببینید که حد واندازه ندارد ورحم ومروت وگذشت ریس جمور کرزی واشرف غنی در برابر انها به این پیمانه مردم را به ستوه اورده است .

>>>   این حمله غیر اسلامی وانسانی دستور داده شده ای اس ای پاکستان بخاطر کینه توزی و قهر و غضب پاکستان از افتتاح بند دوستی هند وافغانستان در ولایت هرات انجام گردیده وبا این حمله دستورداده شده وطراحی شده از جانب ای اس ای پاکستان خشم ونفرت مردم افغانستان را نسبت بگذشته بیشتر از پیش ساخته ودشمنان خوشی وازادی شان سد راه قرار گرفتن ترقی وپیشرفت کشور شان پاکستان دشمن همیشگی شانرا زیر نام گروه خود ساخته شان بنام گروه مزدور طالبان میدانند ونفرت وانزجار شانرا نسبت به این حمله انتحاری کالای زنانه پوش ابراز میدارند ومن هم شدیدا این حمله خاینانه وغیر اسلامی وانسانی به الفاظ شدید تقبح میکنم واز جناب ریس جمهور خواهش میکنم که دیگر در مقابل محکوم به اعدامی های گروه طالبان از گذشت کار نگیرد و برای تسلایی از فامیل های شهدای حادثه وزخمیان ومجروحین از جمله ۷۰۰ تن اعدامی انها که در زندانهای افغانستان از مدت ها است منتظر تطبیق حکم اعدام شان هستند تن چند شانرا بشمول انس حقانی حمک اعدام شانرا امضا تا حکم بالایشان تطبیق گردد .

>>>   خداوند بهشت را نصیب شان کند > امنیت ناملی گفته است که ما از پیش خبرداشتیم که چنین حادثه صورت میگیرد

>>>   وقتی ارگان استخباراتی حکومت یک کمپنی خصوصی باشد آنها مصروف اختطاف ودسیسه بازی باشند اشرار هرکاری میتوانند انجام دهند

>>>   سلام. خب آخر شما که می دانید 70 تا 80 فی صد انتحاری به همین طریق صورت می گیرد خب افراد چادری دار را نگذاردی نزدیک شود و یا قبلا اعلام کنید که هر کسی که می آید هم با چادری معمولی بیاید تا معلوم باشد که چی افرادی هستند اصلا چی معنی دارد که در چنین روزی زنها بیاید خب برای چند ساعت ورود زنهارا ممنوع کنید نمی شود ؟؟؟؟؟ باور کنید اگر زنهای چادری دار را برای چند ساعت ممنوع کنید هیچ اتفاقی نمی یفتد خیلی بهتر هست که چنین کاری شود آخر شما دیگر که هستید با این همه تجربه باز هم گل سری تان کلک می زند .
طاهر

>>>   خیر است

>>>   این انتحارکنندگان ازهمان افرادخبره لوگر که چندمدت جلوتر غنی آنهارااززندان رهاکرده بود تادرردیف قهرمانهای انسان کوش قرارگیردکه اینکارراکردند.
اگرمجرم درپنجه قانون سپرده نشود نتیجه اش همین می شود.متاسفانه درافغانستان خصوصا انتحارکنندگان به دلایلی اززندان آزاد می شوند.
ا.....ن

>>>   طالبزی این همه سخنان عاشقانه و ننه من غریبم میگویی آن وقت حاضر نیستی جنایات وحشیانه طالبهای جنایتکار را محکوم کنی اشرف غنی یک متقلب و مهره آمریکایی است ولی این دلیل نشود طالب خوب باشد هر کدام بکی از یکی دیگر بدتر هردو ظالم به مردم هستند

>>>   کرزی طالب ها را رها کردی حالا مردم گوشه گوشه افغانستان تاوان رها کردن شان را می دهد.مثلن یوسفزی هم شاید ازهمان اشخاص باشد که حالا ریش را تراشیده و پشت کمپوترنشسته وازکشتارافراد بی گناه طرفداری میکند.

>>>   حبیب الله جان یوسفزی تو چند جوره کالا زنانه خواهی داشت

>>>   عامل این همه حوادث صرف دولت ناکارا و قبیله گرا بوده وبس که باید حکومت خانه تکانی شود وشرم باد وبه نیروهای امنیتی که بدون تلاشی دشمن بالباس زنانه می رود و ترور میکند و با دست باز دوباره فرار میکند که قابل توجه میباشد و حکومت محلی لوگر حتی چندین بار مرده ها وشهیدان خود را بدون اجازه مخالفین دفن کرده نتوانیستند واز حکومت خود کامه چنین با دا بادا . زره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است