سخنگوی وزارت دفاع یک پاکستانی است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۵/۳/۱۵ کد خبر: 116653 منبع: پرینت

یک منبع در ریاست جمهوری اطلاع داد که طی تحقیقات بعمل آمده ثابت شده است که دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع یک پاکستانی است و در سال های جهاد تابعیت افغانستان را به دست آورده است.

در این اواخر دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع در جلسات خصوصی بارها گفته است که اگر ملا هیبت الله خودش را نامزد ریاست جمهوری نماید من شخصا برایش رای خواهم داد، حتی اگر رییس اجرایی و رییس جمهور از من آزرده هم بشوند.

هم اینک خانواده و بستگان دولت وزیری، آنسوی دیورند در پاکستان زندگی می کنند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از این دم بریده ها شکی نیست.هم به نعل میزنند وهم به چکش.

>>>   دروغ است! من شخصاً او را ميشناسم... هيچ...اد نكرده (قاتل نيست)! يك شخص تحصيل كرده است.

>>>   بلی من %100 یقین دارم که این شخص پاکستانی است زیرا اویک متعصب خیلی خطرناک درقبال فارسی هاهست.
بریدمل اردوی ملی

>>>   اگر پاکستانی باشد از وزیرستان شمالی است هم صنفی جنرال حمید گل است اما اوشاید حربی شونزی وحربی پوهنتون را زمان داود خوانده باشد وتعداد زیاد مردم اورا بشناسند اینکه به کی رای میدهد نه کسی از او خوش میشود نه خفه اختیارش بایسکلش

>>>   قتیکه در راس یک نظام بنام اسلامی یهود آمریکائی افغانی الاصل باشد پاکستان بعنوان کشور همسایه حق دارد که یک سخنگو تا ده سخنگو در نهای های دولتی ما داشته باشد.
فرهنمند

>>>   وزیری خلقی است همه او را می شناسند.

>>>   حکومت باید یک بودجه کلان تخصیص دهد وبه کمک بانک جهانی برنامه را روی دست بگیرند تابا تشخیص دی ان ا هویت پاکستانی هارا مشخص ودوباره آنهارابه پاکستان بفرستند تا افغانستان یکبار از وجود پاکستانی ها تصفیه گر دد ودوست ودشمن درست شناخته شود ، قوماندان ذون قندز میگوید اشرار دیتای تشخیص افرادرا که از ریاست امنیت قندز گرفته بودند باخود دارند وبا استفاده ازان هرفردی را با تمام مشخصات شناسائی میکنند مانند حادثه مسافرین بدخشان در راه قندز اما وزیری میگوید این خبر دروغ است
ر

>>>   او یک افغان پاک است که هیچ رابطه با لچک های شمالی و جنوبی ندارد از او خاطر حالی بالایش گب زده میشه شرم است از خدا بترسین
صافی

>>>   اگر این شایعه واقعیت داشته باشد که دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع اصلا پاکستانی باشد وبحیث صاحب منصب وزارت دفاع تابعیت پاکستان را بدست اورده وتا سرحد جنرالی خود را رسانده اما فامیل ان در انطرف سرحد زیر تسلط پاکستان ساکن باشند باید این موضوع جدی بررسی شود واگر واقعیت همین باشد که گفته شده باید همه جانبه همه موضوع پیگیری گردد.

>>>   وزيري يك افغان است، و عسكر است، نه مانند سخن گوي سابق كه جنگهاي كابل جنرال شد، وزيري رنگ باز نيست، و جناب سخن گوي سابقه دو رنگه بود مانند رنگ سرش،
غ، م

>>>   صد فیصد دقیق است

>>>   خود اشرف غنی احمدزی اصلن از آنسمت خط سرحدی دیورند است۰

>>>   اگر این اش باشد و این کاسه حال مردم خراب میبینم

>>>   یک دروغ مطلق است او افسر بسیار سابقه اردو افغانستان است رشته اش هم تانکیست میباشد من پشتون نیستم ولی دولت وزیری را ازسابق میشناسم واقیعا دشمن اشرار بود وخلقی هم بود .

>>>   مطلبی پیرامون جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی به نشر رسیده که گویا دولت وزیری تبعه پاکستان بوده وبعد ها تابعیت افغانی را حاصل نموده است، که مطلب نشر شده کاملاً عاری از حقیقت بوده و بربنیاد اغراض شخصی تهیه وبه نشر رسیده است. بناً بیوگرافی یا زندگی نامه مختصر جنرال دولت وزیری جهت اطلاع بیشتر هموطنان عزیز و به خصوص نویسنده مطلب متذکره به نشر میرسد:
تورنجنرال دولت "وزیری" فرزند محمد اکبر خان درسال 1333 درقریه پیراخیل ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار تولد و مکتب ابتدایه را در مکتب وزیری ولسوالی خوگیانی به اتمام رسانیده و درسال 1346 شامل صنف هفتم حربی شونځی گردید بعد از ختم صنف دوازدهم حربی شونځی در سال 1352 شامل صنف اول حربی پوهنتون گردیده و درسال 1354 از آن فارغ گردید.
بعد ازختم تحصیلات به حیث افسر در لوای 30 کوهی، لوای 99 راکت مقام ستردرستیز، لوای گارد ریاست جمهوری، قوماندان قطعه 235 ، قوماندان غند 61 ضربتی، رئیس ارکان فرقه 8 پیاده ایفای وظیفه نموده است.
موصوف بعد از ایجاد اردوی ملی در ریاست دفتر مقام وزارت دفاع ملی و بعداً به صفت معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی وظیفه اجرا نموده واکنون به صفت رئیس ارتباطات ستراتیژیک وامورعامه وسخنگوی وزارت دفاع ملی ایفای وظیفه می نماید.
اژداد و نیاکان آن افغان بوده وخود نیز افتخار می نماید که یک افغان است.

>>>   سلام به شما :
یک کسی به ادرس ما نوشته کرده که ما پاکستانی استم. تشکر از انها، لطف و مهربانی کرده است. که به یک افغان خود پاسپورت پاکستانی میدهد.
ما از انها ګیله ندارم ممکن ما را نشنا سند. خوشبختانه که ما افغان استم. از ولایت ننګرهار، ولسوالی خوګیانی از قریه پیراخیل .
مکتب ابتداییه را در ولسوالی خوګیانی به پایان رساندم ، بعدا مکتب حربیه و حربی پوهنتون را در کابل خواندم. اجداد اجداد ما افغان است و به افغانیت خود افتخار میکنم.
اګر دوست ما از خاطری اینکه ما را نمی شناسد و نوشته کرده که ما پاکستانی استم، فرق نمی کند و اګر از نګاه تعصب نوشته کرده باشد یک کمی خجالت بکشد.
از کار کنان محترم شبکه اطاع رسانی احترامانه ارزو دارم تا به کسانیکه به شخصیت کسی تعرض می کند اجازه ندهید که شبکه مقبول شما را برای اغراض شخصی خود بکار ببرد.
یکبار دیګر از شما تشکر .
دولت وزیری ریس ارتباطات ستراتیژیک وزارت دفاع ملی

>>>   دوستی نوشته است "وزیری خلقی است". اگر او واقعا خلقی است یا در سابق بود، بنابرین بهیچوجه یک پاکستانی نیست چون خلقی ها مانند عده ای از دالخوران افغانی پست همت نیستند که جاسوس پاکستان شوند

>>>   سلام حضور شما تقديم است. بايد تذكر بدهم. كه بنده از شمالي ميباشم مگر در رابطه به شخص جنرال وزيري بايد گفت كه آفتاب با انگشت هيچوقت پنهان نميشود آقاي وزيري شخص مسلكي متدين و وطندوست بوده هميشه در فكر دفاع از وطن و نواميس ملي تماميت ارضي كشور ميباشد. همچنان قراريكه معلومات دارم به رضايت خود سخنگوي هم نشده چون واقعا يك عسكرنطامي است بنابر لزوم ديد مقامات ذيصلاح اين وظيفه را پيش ميبرد مذكور يك قوماندان باتجربه وطن عزيزماست. ما اگر واقعا افغانيم واز افغانستانيم كوشش كنيم همه مليتها را باهم متحد بسازيم. تا بتوانيم مشت محكمي بردهان دشمنان خود وارد كنيم. نه اينكه به تخريب جنرالان وطندوس خود باشيم.
بااحترام

>>>   عزیزان : مامورین وزارت دفاع از دست پاکستانیها به وزارت خارجه وسفارتهای وطن عزیز تان فرار نموده.

>>>   وزيري افسر سابقه وطن مااست و بسيار پاك و صادق است. سخنان بيمورد نشانه ناداني. و عدم شناخت شما است بسيار شرم آوراست
M. H. S

>>>   تشکر از شبکه اطاع رسانی که مطلب را بدون کم و کاست نشر کردند. ما در خدمت کشور خود استم و افتخار دارم که به مردم خود خدمت میکنم، سخنګویی کار اسان نیست ، اکثرا مثل موش در خانه های خود، خود را پنهان کرده است و ما مثل یک افغان شجاع به مقابل دشمنان کشور خود مبارزه میکنم. ما داوطلب سخنګویی نیستم خدا کند که فردا ما را ازین وظیفه نهایت پر مسولیت به یک وظیفه دیګر تبدیل کند.
دوستی که به ما مشکل دارد یا قواره ما خوشش نمی اید بیایید به جای ما سخنګوی شود ما همرا ی شان کمک هم میکنم ویا واسطه شود که ازین وظفه که دوست ما به ما لازم نمی بیند بیغم شوم.
یک کسی نوشته کرده که ما به مقابل زبان شیرین دری متعصب استم . افسوس به او انسان تنګ نظر، ما نه تنها که به زبان شیرین دری تعصب ندارم. زبان شیرین دری زبان ما و زبان هموطنان ما است . هر کسی که به مقابل زبان شیرین پشتو و زیان شیرین دری که هر دو زبان هموطنان ما است تعصب داشته باشد ما انها را افغانهای پاک و وطن دوست نم دانم و حتی انها را به نام انسانهای نا مکمل یاد میکنم .
دیګر وقت شما را نمی ګیرم و این موضوع را به دوست که ما زا بد میګویند به او می بخشم .
از کار کنان شبکه اطاع رسانی یکبار دیګر تشکر می کنم که مطالب را بدون کم و کاست نشر کردید.

>>>   مطلق دروغ است من دولت وزیری را میشناسم تحصیل کرده شوروی است شخصی بسیار پاک در وقت داکتر نجیب معاون فرقه هشت قرغه بود
زلمی

>>>   وزیری در پاکستان است۰ وزیری که پاکستانی نباشد پس چه است؟ همچنان اوروکزی ها، آفریدی ها، و بسیار دیگر از این زی ها و خیل ها۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است