پناهجویان مقیم آلمان نگران نباشند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۵/۳/۱۵ کد خبر: 116652 منبع: پرینت

پناهجویان هموطن که در آلمان مقیم هستند، به احتمال 80 درصد درخواست پناهندگی شان قبول می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، طی تحقیق و بررسی های مدافعان حقوق پناهجویان در سازمان حقوق بشر Pro Asyl اعلام کرد: 80 درصد افغانستانی های مقیم آلمان، جواب مثبت از محاكم آلمان بدست مى آورند!

این درحالی است که پناهجویان روحیه خود را بدلیل شرایط دشوار و تبلیغات منفی در این کشور برای قبول شدن درخواست پناهندگی شان را از دست داده اند.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در هیچ مقطع زمانی ،از هیچ کشوری آلمان هشتاد فیصد پناهنده قبول نکرده است. نهایتآ یک و یا دو فیصد پناهندگان،امکانات قبولی پناهندگی شان موجود است. یک تعداد معدود شان شاید بخاطر جنگ در کشور شان، موقتآ حق اقامت برایشان داده شود، مثل سوریه و عراق، اما این ها حق شمولیت در کورس های زبان و ادغام در بازار کار را ندارند، فقط تا زمان امنیت در کشور هایشان، موقتا نگهداری میشوند و فقط در کمپ ها موقتا جای و یک وقت نان گرم و دو وقت نان سرد برایشان داده میشود.
بنآ تبلیغات سؤ ننمایید و مردم را مجبور به فروش جای و جایداد شان ننمایید و در راه پر خطر نفرستید که گناه اش به گردن شما خواهد شد.

>>>   این یک تبلیغات قاچاقبران انسان است که از رفتن پر خطر و ردشدن دوباره پناه جویان نفع میبرند وچنین تبلیغات دروغین را میکنند تا مردم را به رفتن بطرف اروپا تشویق کنند واز رفتن انها پول هنگفتی را به جیب شان کنند این یک جنایت وخیانت است که در حق یک انسان بخاطر دریافت پول قاچاقچیان میکنند مردم نباید فریب انها را بخورند .

>>>   هر كه به طرف آلمان يا همان جرمني رفت يا به دريا افتاد و هلاك شد يا هم در كمپ ها وقتش ضايع شد و ديپورت شد ، پس وطنداران راهي پيدا كنيد تا به آمريكا يا كانادا برسيد، كه از عين و غين نان ما گرم و آب ما سرد نخواهد شد،
دست حق يارتان

>>>   به نظر من بايد برگردند افغانستان و كشور را بسازند.
تاكي پشت خانه مردم أواره و دربدر براي يك لقمه نان سرگردان باشند.
ازاد از لندن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است