اتمر و دوستم و همدرد در پی نا امنی بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۵    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116606 منبع: پرینت

ریيس شوراى ولايتى بلخ: حنيف اتمر، جنرال دوستم و جمعه خان همدرد از طريق مهره هاى خود در صدد خدشه دار ساختن دستاورد هاى بلخ و رسيدن به اهداف خود اند.

صفحه منسوب به سخنگوى اتمر: كميسيون حقيقت ياب قندوز دريافته بود، كه عامل بزرگ سقوط قندوز فرماندهانى بود كه زورمندان بلخ حامى مادى و معنوى شان اند.

امرالله صالح: یکی از مامورین دفتر مشاور امنیت ملی حکومت افغانستان به اسم تواب غرزنگ نقل قول بی اساس از گزارش حقیقت یاب قندوز نموده و جناب عطا محمد نور والی بلخ را عامل بی ثباتى قندوز خوانده است.

بخش تحلیلی گزارش قندوز در دسترس عام قرار دارد. از مشاوریت امنیت ملی خواهش می نمایم که این ابراز نظر خویش را تصحیح نمایند و الا من نیز مجبور خواهم شد با عدول از فیصله قبلی که باید گزارش سری بماند همه دو صد صفحه را با نوار های صوتی آن به نشر بسپارم.

‏مسلم شيرزاد‬‬


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگربگویندیک والی یایک قوماندان اخلال داردقابل باوراست امابگویندریس جمهورمعاونان یاشورای امنیت کشوربه زیردست اخلال داردورازعقل است .چون هیچ مقام روی دنیا درتلاش بدنام سازی حاکمیت خودنیست بلکه به آخرین امکان تلاش خواهدکردتا قدرتش نیک نام ودوامدارشود.
وطندار

>>>   اقای مسلم شیرزاد. شیر. مادر برایت حلال باشد
که همیشه حقایق را بر ملا به نشر میرسانید

>>>   صالح وقت اش است که صدای خوده بلند بکشی اختار نتی مرد واری گپ بزن
بدخشانی

>>>   جنګباغ خاین قندز را تسلیم کرد

>>>   کاملأ معلوم است که این... قرن، در پی نا امنی ولایاتی هستند که امن است، و اینها از راه های مختلف میکوشند که ولایات امن را نا امن سازند، مثلأ: با آوردن گل بیدین راکتار خواستند که اعضای این حزب خونخوار را در چند ولایت جابجا کنند. مانند پنجشیر، تا از این طریق پنجشیر که امن ترین ولایت افغانستان است را نا امن بسازند.
این .... توسط کرزی به بهانۀ مسیر برق از بامیان، خواستند با تفرقه افگنی بامیان را نا امن سازند، و اینبار هم توبت ولایت زیبای بلخ است میخواهند بلخ را نیز نا امن بسازند تا به مقصد خویش که همانا وطن فروشی و کسب رضایت باداران چتلستانی خویش نایل آیند. نابود باد وطن فروشان و فاشیستان.
رحیم الله.

>>>   قضاوت نمایید
خیانت امراله صالح را >
اگر طرفداران جمعیت را شورای امنیت درسقوط کندز مقصیر بداند امراله جان حقایق سقوط کندز را رسانه می سازد اگر شورای امنیت خاموش باشد امراله جان حقایق سقوط کندز را ازمردم افغانستان کتمان مینماید.
این را میگوید وطن دوست ووطن پرست؟
م بغلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است