ترویج همجنسگرایی از طریق رسانه های کشور
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116595 منبع: پرینت

آزادی بیان و آزادی رسانه بدون هیچ قید و شرطی با اطلاع وزارت فرهنگ کشور و یا بدون اطلاع باعث ترویج فرهنگ غربی در این چند سال اخیر در کشور شده است.

فرهنگ بچه بازی در کشور که از دوران دور در ولایت های... به گوش رسیده و نقل شده است اکنون با اوضاع و شرایط کشور در رسانه با همکاری کشور های غربی و آمریکایی، بگونه ای مدرن تر در حال ترویج همجنسگرایی هستند.

در کابل مدتی است که یک سیستیم جدید به نام عقاب برای نشر تلویزیون های داخلی با کیفیت جدید شروع به کار کرده که حدود ۷۱ شبکه تلویزیونی را تحت پوشش خود قرارداده است به غیر از شبکه های خارجی که بدون هیچ قید و شرط در حال نشرات از این سیستم در شهر کابل است تعدادی از شبکه های خصوصی جدید نیز در این سیستم شروع به فعالیت کرده است.

یکی از این شبکه های تلویزیونی شبکه خصوصی انار است، این شبکه در ابتدای فعالیت خود تنها به نشر آهنگ های خارجی بدون سانسور می پرداخت و پس از مدتی با موضوع شبکه سرگرمی زبان انگلیسی به نشر برنامه های مختلفی پرداخته است.

یکی از این برنامه ها سریالی به نام خانواده مدرن می باشد، نقش اساسی این سریال زندگی دو مرد همجنسگرا را نشان می دهد که یک طفل خورد سال را به فرزندی گرفته اند و به خیال خود زندگی مدرن و خانواده مدرن را به نمایش گذاشته است.

واضخ است که این سریال و صد ها نوع برنامه های دیگر از طریق شبکه های خصوصی که تنها به سود خود و با هدف کشور های دیگر به پیش می رود از کجا آب می خورد و به کجا ختم خواهد شد.

وزارت به اصطلاح فرهنگ از خواب بیدار شوید!
برگرفته از مطلب احمد محمودی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت اطلاعات و فرهنگ عامل رایج شدن این کار های خلاف است این تلویزیون انار باید نامش انار باشد یعنی چه ؟ و باید این چنین سریال های مضحک و خلاف پخش نماید چرا وزارت اطلاعات و فرهنک صلاحیت بسته شدن این تلویزیون را ندارد آیا منتظر یورش بردن به این تلویزیون و بد نام کردن آن است بنشیند و ببیند باید اول کلان های وزارت اطلاعات بشمول وزیر و معینان ادب شوند بعد کارمندان تلویزیون . وای از خشم مردم آن هم افغانها

>>>   شینده ام که تلویزیون انار فقط دو تن گرداننده دارد .. .و مستقیما از سفارت امریکا فند دریافت میکند ..... در یکی از روزهای جمعه با جمع دوستان نشسته بودم و یک فلم را بصورت تصادفی ازین تلویزیون تماشا میکردیم ... دفعتا یک صحنه کاملا آزاد و .....یک مرد و یک زن را نشر کرد .... واقعا در مقابل دوستانم شرم آورد بود ... هیچ باورم نمیشد که یک تلویزیون داخلی اینگونه صحنه را بدون سانسور بدون در نظر داشت مذهب - عنعنات - فرهنگ و رسوم مردم متدین افغان بنشر برساند .... تا حال که دیر نشده باید جلو اینگونه نشرات و شبکه ها گرفته شود در غیر آن روزی خواهد رسید که فقط ببینیم و بسازیم ......
آرین افغان - کابل

>>>   در طول تاریخ دیموکراسی در افغانستان تنها اقا خرم یک کلیمه زیبا گفته بود که:(ازاری بیان قصه مفت از غرب آمده است).

>>>   وزارت اطلاعات فرهنک . اطلاعات دارد ولی فرهنک خود را از دست داده است مردم مسلمان افغان باید جلو این را بگیرد و به چنین فاسقین نفرین بفرستند

>>>   از هرچه صحبت می نمای از همجنس گرای صحبت مکن زیرا درین کار بعض اقوام خا ص سابقه ای تاریخی پیشتر از انگلیسوامریکا دارند .... ماکه از صدها سال قبل بچه ها را می رقصاندیم که تاهنوز خارجی ها به این سویه نرسیده اند بهرصورت دیگر ترویج هم جنس گرای درد کوچک است انها میخواهند فرهنگ من وتو را از ریشه خشک نمایند در زمینه ای بی دینی وخدا ستیزی کار مینمایند مسایل هم جنس گرای را خود داشتیم شاید انها تکثیر وترویج بیشتر دهند بهر صورت وقتی بدن انسان ضعیف وناتوان گردید هرنوع مکروب جاگزین بدن میشود وسبب مرگ وتسریع اجل میشوداز مکر دشمن بخداوند منان وذوالجلال پناه می بریم ودرین باب کمک ذات اقدس الهی را میخواهیم زیرا بزرگان ما همکار وهم یار خارجی ها ومعاون ومددگار انها درین راستا شده اند واز ما بیچاره ها هم چیزی ساخته نیست شاید که لطف الهی شامل حال ملت افغان گردد امین یا ربالعالمین
مولانای سرپلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است