در اعتراض به حادثه قندوز، تحصن در راه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116550 منبع: پرینت

ما به حکومت اولتیماتوم می دهیم که اگر نسبت به آزادسازی ربوده شدگان حادثه روز گذشته قندوز اقدامی نکند تحصنی جدی در اطراف ارگ ریاست جمهوری انجام می دهیم.

باید بطور عاجل با قصر سفید و ارگ تماس حاصل و پرسیده شود که اصلا آنها در جریان سر بریدن و تیرباران مردم بیگناه توسط طالبان هستند یا خیر؟ که اگر نیستند باید هر چه زودتر استعفا دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، فوزیه کوفی عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 12 جوزای 1395 در جلسه علنی پارلمان گفت: روزانه ده ها نفر و حتی بیشتر در بدخشان، قندوز، ارزگان، هلمند و دیگر نقاط ناامن کشور کشته شده و جنگ هر روز تشدید می یابد اما چرا حکومت دست روی دست گذاشته است؟

وی افزود: ما به حکومت اولتیماتوم می دهیم که اگر نسبت به آزادسازی ربوده شدگان حادثه روز گذشته قندوز اقدامی نکند تحصنی جدی در اطراف ارگ ریاست جمهوری انجام می دهیم و نشان خواهیم داد که ارگ ریاست جمهوری امروز بدست چه افراد ننگینی افتاده است.

وکیل مردم در پارلمان تاکید کرد: این یک اولتیماتوم جدی است و حکومت تا روز جمعه فرصت دارد ربوده شدگان را آزاد کند در غیر این صورت تحصن می کنیم.

کوفی گفت: خواسته دیگر من این است که بطور عاجل با قصر سفید و ارگ تماس حاصل شود و بپرسید که اصلا آنها در جریان سر بریدن و تیرباران مردم بیگناه توسط طالبان هستند یا خیر؟ که اگر نیستند باید هر چه زودتر استعفا دهند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من تصاویر شهدا را درشبکه اطلاع رسانی افغان دیدم
بسیار بسیار غمگین شدم. گریه کردم
سران وبزرگان تاجک همه پول پرست هستند مصروف عیاشی خود ها هستند برچوکی ها چسپیده است فکر میکنم که ولدنگ شده باشند، همه ایشان صاحب اپارتمان هوتل ، باغ وتجارت خانه شده اند فرزندان شان درخارج زنده گی مینمایند ، همه بی تفاوت اند چرا؟
مردان تاجک همه خاموش اند فکر میکنم که دهان وزبان شان دوخته است؟
صرف صدا خانم کوفی بلند شده عبداله جان رهبر تاجکان مصروف تهیه لباس وآرایش...است؟؟؟؟؟؟؟؟
م بغلانی

>>>   این حکومت را سرنگون میکنیم باید همه مردم بپاخیزند تااین حکومت بیکاره وهمدست طالب وداعش والقاعدا راسرنگون سازیم ونسل جوان وروشنفکر و پاک ادیش را روی کارسازیم دیگر انتحار وکشتار را تحمل نداریم مرگ دزدان وچپاولگران وقاتلان مردم بیگناه وخارجیهای تجاوزگرکه به بهانه نابودی تروریزم کشورمارا اشغال کرده و ویک زره ای بودن ونبودنشان در امنیت افغانستان تاثیرنکرده بلکه افغانستان شده مرکز تروریستان وجلادان برای مقابله این تروریستان نیاز به حکومت جوان وفکرجوان است اینهای که در رس قدرت هستند و درواقع نقش سیل بین کشتار وانتحار وگروگانگیری های ظالمان را بازی میکنند وهیچ اقدامی ازدستشان برنمی آید مرگ بر آدمکشان نکتایی پوش لنگلی پوش وپکول پوش زنده باد
مردم پاک دل افغانستان..معلم

>>>   تحصن كدام درد را دوا ميكند، بايد دروازه شوراي بي كفايت را ببندند، كه همدست حكومت ... بوده و هيچ اقدام عليه شان نميكنند.

>>>   باید این حکومت سرنگون شود
جز این شعار همه شعار ها نابود ومردم مردانه باید درمقابل این حکومت بیکاره بایستند

>>>   جوانان درقلم رمز شفا نیست!
دوای درد استبداد خون است
زخون بنویس بردیوار ظالم
که آخر هرچه باداباد خون است
مردم افغانستان این همه تلفات بیهوده میدهند .
باید همگی درمقابل ظلم واستبداد بایستند تا خون این همه شهدای شان هدر نروند باید دیوار استبداد را درهم شکست جز این هیچ چاره نیست.
"شفق"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است