جسد ملا اختر منصور به افغانستان رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116533 منبع: پرینت

جسد ملا اختر محمد منصور رهبر پیشین طالبان از پاکستان به افغانستان انتقال داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، دولت پاکستان جسد ملا اختر محمد منصور را که در حمله هوایی طیاره بدون پیلوت آمریکایی چندی قبل در پاکستان کشته شد، پس از یک معاینه DNA به وابستگان اش تسلیم کرد.

وزیر داخله پاکستان چودری نثار علی خان در اینباره گفت: جسد رهبر پیشین طالبان به هدف تدفین به افغانستان منتقل شده است.


کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تذکره تابعیت پاکستان درافغانستان دفن شود درتاریخ خواهندگفت که مردم پاکستان درفلان وقت درافغانستان جنگ کرده بود گویاجسدخودرابه تاریخ ماعلاوه کرده است .
وطندار

>>>   نوکرانتان را بکشید بعد جسد مردارشان را به اوغانستان بیاورید خدا کند خاک اوغانستان جسد کثیف این تروریستان را قبول نکند.
حبیب الله یوسفزی

>>>   فامیلش درافغانستان نبود مثل رهبران حکومتی ما فامیلهای شان دربیرون ازکشور میباشند وقتیکه ...میشوندبرای دفن کردنشان به افغانستان انتقال میدهند.

>>>   چرا افغانستان ...این تروریست چه بکار ما میآید بفرستید به عربستان سعودی درسته برادر وع وغ است ولی این ترورست فرزند خلف مشترک یهود وهابیت بود از مسئولین نهادهای مرتبط به این موضوع خواسته میشود هرچه زودتر این ...را به عربستان واسرائیل فرستنده
محاجر

>>>   کاش همو کثافت در همو چتلستان دفن میشد که بوی وتعفُن اش به کشور نمی رسید.

>>>   جای دفن خاینین وطنفروش در خاک کشور ما نیست نباید در خاک ما جسد سوخته شده اختر منصور ... وطنفروش در خاک پاک ما دفن شود وکسانیکه جسد انرا مخفی و یا واضح در خاک ما دفن میکنند اگر از اتباع این کشورباشند حاضر به چنین کاری نخواهند شدند در غیر ان انها هم .... وطنفروش اند .

>>>   بايد جسدش را در بدهند و تنها كرزي يك فاتحه بگيرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است