اختطاف 200 مسافر در شاهراه قندوز_تخار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۱۱ کد خبر: 116487 منبع: پرینت

مخالفان مسلح 200 مسافر را در قندوز اختطاف کردند.

مخالفان مسلح ساعت پنج صبح امروز در نزديکى شهر قندوز، جاده عمومى را بسته و مسافران چهار موتر مسافربری نوع 404، چهار موتر نوع کرولا و سه موتر نوع فلانکوچ را اختطاف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، مسوولان محلى در ولایت قندوز از اختطاف حدود 200 مسافر در مسیر شاهراه قندوز_تخار خبر دادند.

بر بنیاد این خبر، مخالفان مسلح ساعت پنج صبح امروز در نزديکى شهر قندوز، جاده عمومى را بسته و مسافران چهار موتر مسافربری نوع 404، چهار موتر نوع کرولا و سه موتر نوع فلانکوچ را اختطاف کردند.

گفتنی است تمامی اختطاف شده ها، غیرنظامی بوده و زنان و کودکان بسیاری در میان آنها حضور داشته اند که در جریان این رویداد چهار نفر نیز کشته شد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمام اختطاف شده ها غیر نظامی نبودن. درمیان شان سربازان اردو و کارمندان دولتی هم موجود بود. تعداد کشته شده های از اندازه بیرون است. این یک نوع دیگری از بیغیرتی کندزی ها بخصوص مردم چهار دره است که در حق بدخشانی ها انجام دادن. .ولی هوز طالبان محلی مزدوران در بدخشان بیرق طالب را بلند گرفته اند
بدخشانی

>>>   بخاطر جزب صفوف طالبان بردند

>>>   حا ل ع و غ خلا ص کند این گرو گان ها را اعدام 6 نفر
حا ل قصد انها را از غریب و بیچا ره گرفته می شو د

>>>   در بدل مسافرین که در سایه گوسفندان پاکستانی برای خیانت و چور و چپاول به طرف شمال روان بودند میخواهند حتما فامیل های این مسافرین آرامی را اختیار نکند وگر نه مانند تبسم سر بریده خواهند شد دولت را مجبور بسازد تا به زود ترین فرصت این خاّینان را به جزای اعمال شان رسانده و مسافرین رابه آغوش خانواده های شان برگرداند این مانور های ناکام ستون پنجم است که خیانت را با خیانت پوشش میدهد .

>>>   اقاي بدخشاني سلام
لطفا نوشته هاي ركيك و بي معني أباً ورزيد ، شما يك قوم وَيَا بك مليت را محكوم مي نمايد اين كار شما درست و اخلاقي نيست .
ناگيندرا نبايد گذشته كه شما هم كدام غيرت قابل توصيف نداري هميش كرزاي پشتون عابودي ايد
خالد

>>>   این مردم غریب و بیچاره چه گناه دارند، همه شان مردمانی اند که بخاطر کار و غریبی شان سرگردان اند، کسانیکه در رأس قدرت اند و کمی امکانات دارند از طریق هوا سفر میکنند.
خداوند رحم کند برای مردم بی دفاع ما و آنهایی که دست به قتل مردم می زنند به غضب خویش گرفتار کند.

>>>   ع و غ تماشاکنید مردم بیچاره ما سربریده میشوند شما تماشاکنید گاهی درزابل مردم هزاره سر بریده شد شما ها تماشاکردید امروز سر تاجیک های ما درتخار وقندز قطع میشود شما تماشا میکنید گناه کار درجه اول دولت پوشالی است
عبیدی.

>>>   این هاهمان برادران ناراضی ویابه تعبیر روشن تر طالب وداعش است که ازمتن قوم متمدن پشتون متولد شده وهرروز درحال رشد است چون حکومت پشت بان شان است
من ننی دانم مردم غریب و اقشارضعیف جامعه چه کار کند واین هاچه تقصیردارند. واقعا حادثه وحشتناک وتاسف بار است. نمی دانم این قوم کی خودشان رابامردم دنیا وفق بدهند هم معلوم نیست چون خیل متحجر وکار های معقولانه برای شان ناخوشاینداست.شاید یک عده این مطلب رابا عینک تعصب نگاه کند نه!!!شما حوادث را باعینک واقعی نگاه کنید.نه اینکه به من دشنام دهید.
حقیقت گو

>>>   یک حادثه اولناک است که توسط یک تعداد حلقات فروخته شده که اصلآ غیرت ایمانی وجدانی و اسلامیت ندارند و مستیقمآ همرای دستگاه استخباراتی پاکستان دست دارند و دولت هم از این قضیه آگاهی کلی دارد که دست کیها است ولی متآسفانه بیغرتی را اختیار کرده است چون یک تعداد پشتون های فروخته شده که از نسل یهود و نصارا هستند دست به چنین طغیان میزنند و افراد بیگانه و ملکی را هدف قرار میدهند این نا امنی ها بر میگردد به آنعده ناقلین های بی ناموس پشتون ها که در بین تاجک ها هزازه و ازبک ها جابجا هستند میخواهند که یک نوع فروپاشی را در بین ما رایج کنند ولی این ارمان را بگور خواهید برد جای شما همیشه جهنم است. کسانیکه افراد بیگانه و ملکی را به شهادت میرسند دچار قتل نفس میشود که این وعده الله ج برای تمام بنده گانش است که جای وی در دوزخ است ابلیس نافرمانی کرد بر همیشه رانده شد شما بد تر از ابلیس و دجال هستید سزای شما مرگ نا بخشدنی است.
زمانی.

>>>   این وطنفروشان بیغیرت بنام طالبان که....خودشانرا در گروه ای اس ای وخدت به انها گروگان کرده وخودشان بدستور ای اس ای پاکستان چنین جنایت و بی غیرتی را انجام میدهند چون زور شان به مدافعین سر سپرده کشور نمیرسد در راه عام مردم غریب وبیچاره وغیر مسلح را اختطاف میکنند وانها را بقتل میرسانند تا دلخوشی ای اس ای را بدست ارند وهستند کسانی که بدتر از انها ب... هستند که نان ونمک ما را میخورند واب وهوای این کشور را تنفس میکنند اما جاسوسی وچغلی برای پاکستان در بدل چند کلدار بی ارزش میکنند وکه بعضی ها انها را ستون پینجم یاد میکنند ستون پینجم یعنی جاسوسان پاکستان وبی غیرتان وبی دینان میباشند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است