مردم فیصله کمیسیون توتاپ را قبول ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۰۵:۵۰    ۱۳۹۵/۳/۱۰ کد خبر: 116418 منبع: پرینت

به دنبال بررسی کمیسیون مربوط به پروژه توتاپ، رییس جمهور غنی دستور داده است تا کار این پروژه از راه سالنگ ادامه یابد و کار انتقال برق 220 کیلوولت به بامیان نیز در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، غلام حسین ناصری عضو مجلس نمایندگان، گفت: فیصله ای که در این کمیسیون صورت گرفته است، فیصله ای است که قبل از اینکه این جنجالها به پا خیزد، حکومت قبول داشت و آن را به عنوان طرح بدیل داشت.

وی، با بیان اینکه مردم، فیصله این کمیسیون را قبول ندارند افزود: این کمیسیون به هیچ عنوان کمیسیونی بی طرف نیست. افرادی که در این کمیسیون هستند همه در داخل حکومت نقش دارند. حتی یک نفر از جنبش روشنایی در آن نیست.

ناصری گفت: بحث جنبش روشنایی فقط بحث مربوط به هزاره ها نیست و قومیت در آن نقشی ندارد. همچنان موضوع مربوط به تشیع و تسنن نیست. بلکه بحث بخشی از مردم افغانستان است که از اقوام مختلف تشکیل شده اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اقوام مختلف است چرا درتظاهرات یکی حضور ندارد جـز چند وکیل کمیشن کار وماهی گیـــــــــــر که فقط درهرماجـــــــــــرا بدنبال استفاده جوئی شخصی هستند

>>>   در جنجال توتاپ بحث از هزاره ها است و هزاره ها تا حال مدنی نشده اند و جز شهروند افغانستان هنوز نیستند . خود شان همین را خواسته است

>>>   این حرف دیگر یک بهانه تراشی است تا به اصطلاح حرف خود را به کرسی بنشاند بدین معنی که جنبش های تحت هر نامی به بهانه ای قدرت نمایی کند این کوته نظران تا دیروز می گفتند بامیان برق ندارد حال که رساند برق به بامیان در دستور کار قرار گرفته هدف خود را چیز دیگر اعلان می کند واقعا خنده دار است ازای فعالان مدنی در یک حد واندازه قانونی است آن هم به خاطر خواسته های برحق، وبرای حاصل شدن مقصود معیین و اگر از این فراتربرود دیگر می شود گوهای فشار و نشان دادن زور وامثال این اینکه هر روز به خاطر نارضایتی هر مسله آی ملی مردم را به خیابان ها بکشیم و مخل نظم جامعه شویم که نشد آزادی در یک جامعه همه چیز را برای خود خواستن وموضع گرفتن خلاف قانون است منافع ملی یک کشور که نباید همیشه به نفع یک گرو باشد در بعضی مواقع نیز به خاطر منافع ملی از بعضی خواسته های خود صرف نظر کنیم. حتی که به ضرر عده آی باشد

>>>   همه این فیصله عادلانه را قبول دارد بجز کسانیکه دعوا غیرحقوقی دارند یعنی مخالف این نظام در نهاد هستند.
عبدالله ریحان

>>>   گپ معلوم است که جه میخواهید. و این هم معلوم است که صرف یک بخشی از هزاره ها به تحریک کرزی میخواهد امتیاز گیری کند.
ضرور نیست که بیش از این مردم را اذیت کنید. چیزی را بیشتر از این بدست نمی آورید. این کلید هیچ گاهی به شما داده نخواهد شد. همانطور که ریاست جمهوری را تنها در خواب ببینید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است