فقط یکماه تا پاکسازی هلمند از طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۵/۳/۶ کد خبر: 116310 منبع: پرینت

روحیه طالبان پس از کشته شدن ملامنصور به طرز فجیعی پایین آمده و در برخی ولایت ها به معنی حقیقی طالبان شکست خورده اند.

هلمند بزودی از وجود طالبان پاکسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع امروز پنجشنبه 6 جوزای 1395 در نشست مطبوعاتی مشترک با وزارت داخله اظهار کرد: روحیه طالبان پس از کشته شدن ملا منصور به طرز فجیعی پایین آمده و در برخی ولایت ها به معنی حقیقی طالبان شکست خورده اند.

وی افزود: هلمند تنها یک نمونه از شکست طالبان و تضعیف روحیه آنها در میدان های نبرد است و امروز به صراحت می توان گفت: پیروزی ها و دستاوردهای ما در عملیات شفق و به دنبال آن ضعف طالبان پس از کشته شدن رهبرشان منجر به یک شکست سنگین برای این گروه تروریستی شده است.

سخنگوی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: در قالب عملیات شفق تعداد زیادی از مهره های کلیدی طالبان کشته شدند.

وزیری تصریح کرد: هلمند بزودی از وجود طالبان پاکسازی می شود.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک عوام فریبی وزارت دفاع است مانده تا یک ماه سروسامان بگیرند . وحاصلات مزارع کوکنار شان جمع شود بعد عملیات میکنند .این به ریش ملت پوزخند زدن است .

>>>   باور کنید این فقط سخنان پوچ و دل خوشی شماست که می گویید ما هلمند را از وجود طالبان پاکسازی می کنیم شما هرگز نمی توانید در برابر حملات رد اسا و کوبنده طالبان مجاهد مقاومت کنید. شما کاسه لیسان غرب همیشه ناکام خواهید بود.
حبیب الله یوسفزی

>>>   شکست درمیدان جنگ زیادمهم نیست مهم این است که مردم همکاری باطالبان را رهاکنند وبه این باوررسیده باشندکه طالبان و مزدوران خارجی مانع امنیتو توسعه است .
شیوا.بلخ

>>>   سوال بنده از مقامات عوام فریب دروغگو و فاسد وزارت های محترم دفاع و داخله اینست که چرا شما این کار را در طول مدت چهارده سال نکردید که حالا میخواهید در ظرف یک ماه هلمند را از طالبان پاکسازی کنید؟؟؟ شما ها در طول این سالها بمراتب از طالبان کرده اکمالات و سلاحهای برتر داشتید از کمک های همه جانبه ای امریکا انگلیس ودیگران برخوردار بودید؟؟؟
بس است دیگر لاف و پتاق . ازپنچرمین ها اردووامنیت ملی جور کردن یک اشتباه تاریخی است.
بااحترام اکه سخی از سرپل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است