توصیه نماینده مجلس به رییس شورای ولایتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۵/۳/۵ کد خبر: 116261 منبع: پرینت

هرات را همیشه به عنوان شهر علم و فرهنگ شناخته اند، شهری که مردمانش به صبوری، مدارا و گذشت شهره بوده اند. برداشت عمومی از هرات و هراتیان در سطح کشور و جهان چنین بوده و در واقع می توان گفت که این برداشت، برداشت نادرست از این شهر و مردمانش هم نبوده است.
هراتیان مردمانی صبور اند اما نمی توانند ظلم و بی عدالتی را نیز تحمل کنند و بپذیرند.

متاسفانه از چند روز به این سو می بینم که در فضای مجازی و در قلمرو رسانه های کشور گزارش های از این شهر نشر می شوند دال براین که افراد رییس شورای ولایتی هرات به سربازان امنیت ملی یورش برده و آن ها را هنگام انجام وظیفه مورد ضرب و شتم و هدف گلوله قرار داده که یک تن از این سربازان شجاع و خادم کشور به شدت جراحت برداشته و همین حالا در شفاخانه تحت تداوی قرار دارد.
این وضعیت برای منی که نماینده این شهر و مردم آن هستم واقعا مایه نگرانی و ناراحتی جدی است.

چرا رییس شورای ولایتی این شهر که باید خود را خادم مردم بداند، چنین با آبرو و حثیت مردم بازی می کند؟
چرا افراد مسلح او به نیروهای امنیتی کشور که با خون خود این کشور را پاسداری می کنند، حمله می کنند؟
آیا وظیفه شریف نمایندگی از مردم این است؟

من واقعا نسبت به این جریان ها ناراحت و نگرانم و از آینده شهرم هراس دارم. می خواهم از همین طریق به رییس شورای ولایتی این شهر بگویم که شأن این شهر و مردم آن خیلی ولا است و باید آن را حفظ کرد.

ما به عنوان نمایندگان مردم باید در خدمت گذاری و صداقت به این مردم تلاش کنیم و نه اینکه آبرو و اعتبار چندین قرنه آن ها را به آب دهیم.
هرات را با نام های جامی، انصاری، هاتفی، فخر رازی و ده ها شخصیت فرهنگی و علمی دیگر می شناسند و این افراد هرگز چماق و قلدری را بر نمی تابند. هراتیان مردمان صبور و با پاس اند ولی می دانند که با کسانی که با آبرو و عزت شان بازی می کنند، چگونه برخورد کنند.

فرهاد مجیدی نماینده مردم درپارلمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب مجیدی صاحب عزیز:
هرگاه بفکر هرات و هراتیان میبودی مجبور نمیشدیم امروزه بدروازه هر کس و ناکسی بخاطر حق خود بجنگیم و دیگر حوصله مان بسرامده است جناب شما که شکم تان همیشه پربار هست و ثروت هنگفتی در اختیار دارید از بیکاری جوانان تحصیل کرده هرات ایا با خبرید ؟ ایا میدانید چند در صد از ریس صاحبانی که در هرات مشغول وظیفه اند از تحصیل کرده های هرات میباشند ؟ نه نمیدانید بدون شک و نباید هم بدانید . بنده حقیر شاهد و گواه قلدری های بیش از حد عده ی زیادی از مردمان سایر ولایات هستم که در هرات با اسناد فراغت صنف ششم خود ریاست میکنند و امروزه پوهنتون هرات پر از شاگردانیست که بیست فیصد شان را هراتیان تشکیل نداده است پس خوب بدان و اگاه باش که تنها کسیکه امروزه حد اقل جلو هر قلدری را میگیرد و بفکر مردم هرات هست همین جناب ریس صاحب بزرگوار شورای ولایتی هست و اگر میخواهی بیشتر از این با هم به بحث بنشینیم بهتر همان خواهد بود که ادرس مشخص خود را در همین صفحه بگذارید تا حداقل بنده حقیری که اشتباه کرده ام و به شخص شما رای داده ام و تا امروز هیچ خبری از شما ندارم بدانم کجا تشریف دارین و باهم در رابطه بحث خواهیم فرمود . تشکر از بینش خوب تان
ا ا ا از هرات

>>>   از کسی که عمرش به قاچاق تریاک هروئین و چرس و استفاده از آن گذشته باشد گذشته تلخ آدم ربائی فسق و فجور داشته باشد ایا توقع خدمت به مردم میرود من بالای مردم هرات به نهایت قهر هستم انسان عقل و شعور دارد اخر به این فرد چگونه رای داده اند و اگر رای تقلبیست چرا خاموش ماندند و بالاخره برای وکلای عزیزی که چون نجلا جان رحیمه جان ناهید جان مجروح-بهزاد - تیمور شاه وغیره رای داده اند واکنش آنها درین باره چه بوده آیا انها غیر از منفعت شخصی سرمایه گذاری بالای شرکت ها بلند منزل ها و دیگر مفاد شخصی خویش بدیگر افراد و اعاده حقوق و جیثیت انها توجه نموده اند نه خیر آنها فقط موقع رای دادن مردم خود را میشناسند از افرادی که مریض را بخاطر نداشتن فیس گروگان میگیرند پروژه ها را از طریق شرکتهای خویش بنام خویش اخذ و دست بدست بمنظور بدست اوردن مفاد بیشتر بدون در نظر داشت منفعت ملی بفروش میرسانند و بالاخره از وکیل صاحبی که کارگرش حین اجرای وظیفه در شرکت تولیدی اش کلک خود را در ماشین از دست میدهد و توسط وکیل صاحب فوری بیکار میشود نباید چنین توقعی داشت جناب مجیدی صاحب شما همه چیز و همه کس را می شناسید لطفا خود را به کوچه چپ نزنید و چنین توقعاتی نداشته باشید من صرف از مردم باعزت هرات میخواهم محض برای رضای خداوند ج رای خود را برای کسانیکه برایتان خدمت نکرده اند حیف ننمائید و همه باهم با اتحاد شکست ناپزیر از حق خویش و وطندار خویش سربازی که میخواست جان هزاران نفر را از معتاد شدن ذریعه دستگیری مواد مخدر نجات بدهد دفاع نمائید و در مقابل کامران و کامران ها مردانه وار به ایستید حراس نداشته باشید وزمینه تکرار این حوادت را به خاموشی خویش مساعد نسازید .
با عرض حرمت وطندار شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است