فاتحه گیری برای ملا منصور از درون ارگ!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۵/۳/۴ کد خبر: 116234 منبع: پرینت

برخی ها درون حکومت، قصد دارند برای ملامنصور، فاتحه بگیرند!

مرگ ملامنصور، رخدادی بود که باعث خوشحالی مردم افغانستان شد. حکومت ادعا کرده است که در این هلاکت با آمریکا همکار بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)،ذولفقار امید، رییس حزب کار و توسعه گفت: با مرگ ملا منصور، از جنوب تا شمال و از شمال تا مرکز، کل مردم خوشحال شدند. هر تروریستی که هلاک می شود، تروریستی که صدها هزار مردم را به خاک و خون کشانده است، صدها و هزارها طفل را به خاک و خون کشانده است، باعث شادی مردم است.

وی افزود: گروه طالبان گروهی تروریستی هستند. کسانی هستند که وحشت و دهشت ایجاد می کنند و جان مسلمانان را می گیرند.

امید در ادامه اظهار کرد: حلقه هایی درون حکومت وجود دارند که از این تروریست ها حمایت می کنند و آنها را تقویت می کنند. اگر ما می خواهیم که تروریست در افغانستان پا و ریشه نگیرد، ابتدا باید با حلقه های داخل تسویه حساب کنیم. این روزها این حلقه های ارگ تصمیم دارند که برای ملا منصور فاتحه بگیرند، همانطور که برای ملا عمر فاتحه گرفتند. بنابراین تا زمانیکه حکومت افغانستان با تروریست های داخل نظام تسویه انجام ندهد ما هرگز نمی توانیم تروریست ها را شکست دهیم.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملا منسور ... است و برایش فاتحه جایز نیست همونطور که مانند... موردار شوده باید مسل ...واری
زیر خاک شود تا مردوم افغانیستان از دستش ارام شود..ع

>>>   کسانی که سوگواری از کشته شدن ملامنصور بی دین خاین وقاتل مردم مسلمان افغانستان را درنظر داشته باشند ویا غم شریکی ظاهری و مخفی کنند چنین اشخاص هم یک خاین قاتل بی خبر از دین و دشمن مردم افغانستان هستند اگر همچون اشخاص که در حقیقت منافقین و مفسدین فی الارض اند همانطوریکه به دوزخی ملا عمر فاتحه گرفتند برای ملا منصور جهنمی وطنفروش فاتح بگیرند اگر حکومت جلو انها را نگیرد مردم خود مانع کار انها خواهند شد وهر نوع پیش امد احتمالی ان بدوش مسولین ارگ است که چنین ... را بعنوان مشاور جا داده است در حالیکه نان ونمک از مردم افغانستان میخورند و کار وفعالیت بنفع دشمنان ملت میکنند چنین اشخاص منافق شرعا وحکما دشمنان خدا ورسول اند گناه و بالاتر از کفار در دین گفته شده است پس نباید که به چنین اشخاص منافق مجال داده شود که عزاداری مفسدین فی الارض دشمنان خدا ورسول را در ملک اسلامی ما بگیرند .

>>>   از پشت پرده نه تو دانی و نــــــــــــــــــه من !

>>>   طالبان تنها مقاومت مردم افغانستان است که با کاسه لیسان غرب و امریکایی های اشغالگر می جنگد تا خاک پاک افغانستان را ترک کنند . کشته شدن امیرالمومنان ملا محمد اختر منصور یک فاجعه بزرگ برای امت اسلامی است .ما انتقام خواهیم گرفت .
حبیب الله یوسفزی

>>>   مرگ این تروریست بر یوسفزی بچه باز مبارگ جهنم جایش

>>>   زنده باد آقای ذولفقار امید

>>>   با تایید فرمایشات محترم ذوالفغار امید ، وقت ان رسیده که وابستگان حکومت یکبار وبرای همیشه تکلیف خود وموضع خود را دربرابر این گروه تروریستی طالبان روشن کنند اینطور نمیشود شعار مرگ بر طالبانیزم بدهیم ولی عکس ان عمل کنیم باید همه دولتمردان متحد و یک پارچه برعلیه این عناصر ضد بشری و ضد دینی بپا خیزند. وگرنه اینچنین باشدملا عمرها وملا منصورهای دیگری در راهند وعملکرد همه شان اختتاف جور وچپاول، قاچاق وکشت کوکنار، ریختن خون پاک باشندگان افغانستان،افکار ضد دینی،جلوگیری از اعمارو انکشاف ولایات،ایجاد رعب و وحشت وپایین امدن ضریب امنیت در کشور است .ارگ ما باید شاکر خداوند جل باشد که یک مزدور دیگر به درک اسفل السافلین واصل شد اینجانب کم شدن یک تروریست دیگر را به همه خانواده های شهید داده وطندار یخصوص خانواده هایی که شهیدشان بدلیل انفجار موتر بامب گذاری شده توسط این جنایتکاران بشهادت رسیده اند تبریک عرض میکنم که شاید مرحمی باشد بر زخم دل ان مادر ویاهمسر شهدا.
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   هیچ شکی نیست اګر قیام الدین کشاف، داکتر نیازی، عنایت الله بلیغ، متوکل، سلام ضعیف، عبدالحکیم مجاهد، ملا عبدالسلام عابد، عبدالظاهر داعی، مولوی شاهد، حافظ عبدالقیوم و امثالهم باشد شاید برای ملا منصور فاتحه برپاکند.
هما

>>>   محترم یوسفزی!
مسلمان واقعی دروغ نمیگوید. شما میگفتید که رهبر طالبان زنده است ولی حالا تأیید میکنید که کشته شده اند.

>>>   اگر واقعا همین اشخاص ذکر شده در مورد فاتحه ملا منصور جهنمی قاتل مردم افغانستان کدام محفل بنام عزاداری بر پا کنند نه تنها که همین اشخاص ویا سایرین دیگر با چنین فکر ونظر توسط مردم درد دیده وعذاب کشیده که به اثر جنایات ملا منور قاتل قاچاقبر به شهادت رسیده اند ویا معلول وزخمی گردیده اند با سنگ وجوب کشته خواهند شد تا دیگر کسی جرعت مراسم اعزا داری خاینین وطنفروش را نکنند .

>>>   برادر حبیت الله یوسفزی! اگر طالبان یگانه و تنها مقومت مردم افغانستا است،چرا دربرابر حکومت مرخود برهان الدین ربانی از سوی امریکایی ها حمایت می شدند. شما همه دروغگو می باشید! ...
احترام
برادر

>>>   حتمآ یوسفزی سر سه منصور است که هیچ کامنت نمیگذارد . برای یوسفزی و فامیلش تسلیت عرض میدارم.

>>>   یوسفزی با کشتن ملا منصور که خودت یتیم شدی برایت تسلیت میگویم وتشویش نکنید پدردیگرت سر کار میشود چرت نزن دالخوری تو کم نمیشود یک قرصک نان ویک بشقابک دال تند برایت داده میشود که شکمت سیر شود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است