آمریکا می تواند تروریستان را هدف قرار دهد
مرگ اختر محمد منصور تشت رسوایی پاکستان است. دست شیطانی پاکستان در پشت حوادث چند دهه اخیر افغانستان چنان نیرومند و تعیین کننده است که حتی گفته می توان که در عقب شلیک هر مرمی در افغانستان دست نظامیان پاکستان است. 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۵/۳/۳ کد خبر: 116179 منبع: پرینت

مرگ اختر محمد منصور و تشت رسوایی پاکستان است. دست شیطانی پاکستان در پشت حوادث چند دهه اخیر افغانستان چنان نیرومند و تعیین کننده است که حتی گفته می توان که در عقب شلیک هر مرمی در افغانستان دست نظامیان پاکستان است. در هر گام نقش مستقیم اداره استخبارات پاکستان را به مثابه سردمدار جنگ نیابتی در افغانستان آشکار تر می کند.

ملا محمد عزام حسنی موتر اختر محمد منصور روز گذشته ساعت 3 بجه به وقت کابل در ساحه صد کیلومتری مرکز کویته مورد هدف قرار گرفته بشمول اختر محمد منصور دو نفر دیگر نیز کشته شده اند.

1 . با کشتن اختر محمد منصور یکبار دیگر این حقیقت واضح گردید که تمام رهبران گروه های تروریستی در پاکستان اند.
2. با کشتن ملا منصور ثابت شد که اگر امریکا بخواهد در هر نقطه ای می تواند تروریستان را هدف قرار دهد و نابود کند.
3. درست است که ISI پاکستان کسی را جانشین اختر محمد منصور انتصاب خواهد کرد و جنگ ادامه خواهد یافت اما آنچه که برای دولت افغانستان نهایت ضروری است و از این فرصت باید استفاده کند امروز به شورای امنیت ملل متحد نماینده افغانستان طی یاداشتی بگوید اسامه بن لادن در پاکستان کشته شد، ملا عمر در پاکستان مرد، خالد شیخ ابو حمزه صلاح الدین ارشد کشمیری حکیم الله مسعود بیت الله مسعود بشمول ملا اختر محمد منصور در پاکستان بوده اند و در همان جا مورد هدف قرار گرفتند.

حالا دنیا از همچو شواهد زیادتر چی می خواهد. باید ملل متحد پاکستان را منحیث کشور حامی تروریزم معرفی کند و علیه آن کشور تعزیرات اقتصادی وضع شود تا منزوی گردد. اگر افغانستان این کار نمی کند فقط باید به حال همچو حکومت که از این فرصت به نفع مردم خود علیه پاکستان استفاده کرده نمی تواند تاسف نمود.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا ما راچه شده که یک کشور بی هویت وبی تاریخ برایمان تعیین سرنوشت کند

>>>   اقای یوسفزی بدان اخر کار نوکری همین است .تو هم یک روز مهره سوخته میشوی .بیا کمی به استقلال افغانستان فکر کن.مگر پاکستان وامریکا چقدر پول میدهند بیا من دوبرابرش رامیدهم ولی به افغانستان دیگر خیانت نکن.خواهش میکنم.

>>>   این سرخط باید این طور نوشته می شد:
"آمریکا (اگر بخواهد)می تواند تروریستان را هدف قرار دهد" که متاسفانه نمی خواهد.

>>>   امید است طالبان کرام از خواب گران برخیزند وبداتند که در جای که رهبر هایشان بقتل میرسد در آنجا دشمن هایشان است و از قتل و خونریزی مسلمانان در افغانستان دست بکشند بدانند قتل یک مسلمان و کلمه گوی در آخرت پرسان شدنیست !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است