درگیری معترضان با خبرنگاران و پولیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115887 منبع: پرینت

شماری از خبرنگاران از ساحه پل آرتل می گویند که مورد حمله معترضان بودند و وسایل تکنیکی آنان را گرفته اما خود آنان به همکاری امنیت نجات یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، باشنده های محل نیز از شکستن شیشه های شان توسط سنگ های همین معترضان خبر داده اند.

در همین حال شماری از معترضان از درگیری افراد ملکی با پولیس که مانع عبور آنها از کانتینرها شده بودند، خبر دادند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم هوشیار باشند و خون سردی شان را حفظ کنند که دولت ... در بدنامی این حرکت مدنی و آگاهانه، برنامه دارد . ممکن است افرادی را درمیان تظاهرات کنندگان برفستد و از آدرس مردم، خراب کاری کنند....
باید خیلی هوشیار بود....
مرگ بر ظلم و بی عدالتی.... مرگ بر تبعیض و قوم پرستی....
ضیایی

>>>   اینهاشایعه هستند.معترضان حامل دسته های گل هستند.تظاهرات آنهاغیرحزبی ومستقل وصلح آمیزاست .
سید حسن شیوا.بلخ

>>>   دولت هرچه عاجل دست رهبری این تظاهرات را که از جمله نوکر فرمان بگوش یک کشو.ر خارجی است کوتاه کند چون این شخص که تا قبل از جهاد ونوکر شدنش به کشور خارجی یک شخص عادی وخیلی غریب وبیچاره بود ووبا چور وچپاول زمان جهادشان وبخصوص بعد ازینکه در حکومت زمان کرزی بیک پست بلند دولتی قرار گرفت و زمینه خوبتر چور وچپاول برایش مهیا گردید وبر علاوه دزدی خودش از پول بیت المال زمین های زیاد دولتی را برادر ان غصب کرده واز مدرک فروش ان پول بی شمار را به جیب زده و انها با اندوختن این سرمایه دزدی شده بال کشیده اند چه خوب گفته شده که نادیده را خداوند روز ندهد وپاشنه ترقید را موزه این پاشنه ترقید که صاحب موزه شده است اکنون دست غرض الود به قدرت نمایی را در برابر دولت میزند این جمع اوری مردم به تظاهرات نه بخاطر خدمت بمردم است اگر میبود در زمان که خودش صاحب قدرت کلان دولتی بود به چنین فیصله در حکومت قبلی تن نمی داد که امروز در برابر ان تصمیم که ۷۰٪ کار ان ختم است تظاهرات غرض الودش را راه اندازی کرده ومردم را در سرک ها کشیده این حرکت غرض الود وضرر رسان مالی هنگفت بخزانه ملت که سر انجام لجاجت ان این پروزه عام المنفعه با ضرر مالی هنگفت کاملا متوقف خواهد گردید وباعث خرسندی ارباب ان خواهند شد سر انجام خیانت بزرگ به تمام ملت افغانستان را مرتکب میگردد وکینه ونفاق را در بین اقوم مختلف مردم بوجود خواهند اورد.

>>>   اگر مه در قدرت با شم این خبر نگاران را این طورلت و کوب
نمایم تا گپ زدهنتو انند

>>>   کجا کاری کند عاقل که باز آرد پشیما نی . ریس جمهور غنی ازاین سیاست تفرقه بیا نداز و حکومت کن خود نتیجه جز عمق بحران نخوا هد گرفت . با توده های مر دم نمیشود که دروغ گفت وو عده های که از توانش بر امده نمیتواند داد پس چاره چیست که از بحران بیشتر جلو گیری بعمل اید . به نظر من دو راه وجود
دارد . یک : ریس جمهور مرد مردانه از دروغهای و وعده های غیر قابل عملیی گه در دوره کمپاین انتخا بات ریاست جمهوری به ملت داده بود معذرت بخواهد .واعتراف کند که اختیار ندارد و در مو ضو عات بزرگ اقتصادی وسیاسی اختیارندارد که این اعتراف هم به نفع خود شان است وهم به فایده ملت بازی
خورده ی افغانستان . دوم : با رهبران احزاب واقوام و نمایند گان جامعه مدنی و رو شفکران و متخصیصین مر بوطه در یک جلسه دوروزه جدی که هم از نگاه اقتصادی وهم از نظر عدالت در کوتاه مدت ودراز مدت به نفع کشور باشد انجام دهد .
رو شن بین

>>>   خوب معلوم است که در محل تجمع تظاهرات جنبش روشنایی نبوده و یک تعداد اوباشان و ولگردان دیگر این کار را کرده اند.
ولی تلویزیون طلوع بشکل احمقانه بدون روشن ساختن محل این برخورد می خواهند اعتراض کنندگان جنبش روشنایی را در ذهن مردم بدنام ساخته و مردم را نسبت به آن تظاهرات مدنی بدبین سازند. .... بر نژاد پرستی و قوم گرایی و حسادت و دروغ.
با احترام
خیرخواه از هلمند

>>>   فرض کنید که اشرف غنی به اصطلاح شما دروغگو رییس جمهور نمیبود و حکمتیار رییس جمهور میبود و یا طالبان در قدرت میبود. در آن وقت آنها در مقابل این تظاهرات چی نوع عکس العمل نشان میدادند؟ چرا امکانات این نوع تظاهرات در زمان طالبان وجود نداشت؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است