جواب تهدید برادرزاده اشرف غنی 1
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۵/۲/۲۷ کد خبر: 115866 منبع: پرینت

جوابیه خانم ناهید فرید نماینده مجلس در رابطه با تهدید گل نبی احمدزی ریس گارنیزیون کابل و برادر زاده اشرف غنی احمدزی !
اگر ما از مبارزه می ترسیدیم، مصلحت را فدای عدالت نمی کردیم. خروش ملت آزاده افغانستان آشوبگری نیست. این ملت شجاعت دانستن و فهمیدن چیزهایی را دارد که سیاسیون متفکر حتی بویی از آن نبرده اند. آنها نمی دانند که آزادی چیست؟ آزادی در دامن اسارت به وجود می آید، در زنجیر رشد می کند و با استبداد بیدار می شود.

به این سردمداران ضد روشنایی که جایی در قلب مردم ندارند، بگویید کمی تاریخ مبارزات آزادی خواهانه و ضد استبدادی مردم افغانستان را مطالعه و به جای سرکوب و خفه کردن صدای ملت و نیروهای ملی، خود را اصلاح کنند. مرحوم غلام محمد غبار در جلد دوم کتابش چه زیبا از دلیل مخالفت ملت و سرانجام از بین رفتن حاکم جبار نادر شاه توسط عبدالخالق هزاره می نگارد: سرکوب نیروهای ملی و بخصوص رهبران مشروطه اول و دوم و فرزندان آزاده این کشور توسط محمد نادرشاه در بسیاری از نقاط کشور نشان دهنده این امر بود که پادشاه و همکاران آن (باداران خارجی اش) سر دشمنی با تمام مردم آزاده افغانستان داشت.

به این سیاستمداران بی ریشه که از خروش مردم می ترسند بگویید کمی هم قانون بخوانند چون ماده ۳۶ قانون اساسی افغانستان که خود ملت آن را نگاشته، به روشنی صراحت دارد که «اتـــبــاع افـغـانـسـتــان حـق دارنـد بـرای تـــأمین مقاصـــد جـــایز و صـــلح آمیـــز، بدون حمل سلاح، طبـق قـانون اجتمـاع و تظاهرات نمایند.» اگر قرار بود معترض خودش امنیت تظاهراتش را هم بگیرد، پس وظیفه این حکومت بیکاره چیست؟ راهپیمایی اعتراضی حق ملت و گرفتن امنیتش طبق ماده ۵ قانون پولیس مکلفیت دولت است.

توتاپ می رود تا خطوط ارزشی این ملت را با سردمداران مستبد و تاریک اندیشش تعیین کند. مرده باد تاریکی و تمام تاریک اندیشانی که ظلمت و بی ارادگی را بر مردم ما تحمیل می کنند.
در ۲۷ ثور برای عدالت در خیابانهای کابل فریاد می زنیم.

ناهید فرید


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ناهید جان تو خو نفری اصولی بودی باید از آزادی دفاع کنی
پارلمان

>>>   قانون اساسی ، آزادی بیان و مطبوعات امروز دوشنبه درکابل کاملا متوقف شده است
هموطنان عزیزاین این جنبش عظیم مردمی است ، نه قومی لطفا آنرا تنها به قوم محترم هزاره نسبت ندهید
ریس جمهور و جناح حاکم از ترس خشم مردم افغانستان به خصوص شهر کابل را که توسط کانتینرها جدا نموده ، تا شعارهای مردم بر بی عدالتی گوش ارگ نشینان را آزار ندهد . جناح حاکم افغانسان روز به روز شکاف عمیقی بین ملیت های محترم افغانستان بوجود آورده است ، طوریکه بخش عظمی از مردم افغانستان تحت جنبش روشنایی و عدالت خواهی برای رسیدن برق به تمام مردم افغانستان به خیابان آمده اند ، این در حالیست که بعضی از ولایات جنوب و شرق افغانستان پشتیبانی خود از سیاست های غیرملی و غیر عادلانه اشرف غنی اعلان نموده اند فقط با اتحاد همگانی میتوان رژیم کابل را به زانو در آورد . تظاهرات روز دوشنبه ساعت حدود هفت صبح از ده قسیمت کابل آغاز شده است و تلویزیون طلوع آنرا زنده پخش میکند .

>>>   دولت مافیایی و قاچاقبران موادمخدر ع و غ به زور بالای ملت بیچاره اوغانستان حکومت میکنند
دولت پیش از تظاهرات جاده های طرف ارگ و دیگر جاده های مهم را با کانتینر مسدود نمود موش های مافیایی سوراخ می پالد

>>>   تاجیکها با حمایتشان از جنبش توتاپ نشان دادند که فریب دسیسه فاشیزم را نمیخورند

>>>   ناهید جان با اصولی نماینده ولایت خوست ........... به دوبی چکر زدید یانی ههههههه

>>>   عالی بود. آفرین بر شجاعتت خانم ناهید فرید...
ض

>>>   مدیریت بحران!
حکومت مطابق قوانین نافذه کشور مکلف است به‌حرف و خواست ملت اعتنا ورزد. اجتماع و حضورِ مردم در خیابان‌ها و استفاده از راه های مدنی به عوض سلاح و خشونت به هر هدف و منظوری که باشد خلاف قانون نیست، کسانی امدند و حتی برای درگذشت ملا عمر فاتحه گرفتند و جمعی دیگر نیزبا ریختن به جاده ها امروز یک خواست را مطرح ساختند، کاری به معقولیت یا غیر ابن حرکت ندارم ولی انچه مهم است اینکه:

>>>   ناهيد جان ميخواهد از خود چهره سياسي بسازد، چون حالا بزرگتر شده و ديگر آن جذابيت انتخابات سابقه را ندارد كه بتواند با تصاوير خود جوانان را طرفدار خود ساخته و از رأي آنها استفاده نمايد.

>>>   این لین یک دفعه همهگی تان تپ تپ تپ نکند که باز ان وقت فایده ندارد . م ی

>>>   تشکر که همه ملیت ها در تظاهرات جنبش روشنایی سهم گرفت و علیه بی عدالتی کانتینر خیل صدا بلند کرد
معتصم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است